וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעון הקיץ הזכיר לנו את הרנסנס של שוק שעוני היד

23.3.2023 / 13:11

מאז השקת הטלפונים הניידים אשר מציגים באופן תמידי את השעה- גורמים רבים בשוק חזו את היעלמותם של שעוני היד, אך נתונים אחרונים בתחום מצביעים על עלייה מתמדת בשוק שצפויה להמשך בשנים הקרובות. אז איזה שעון מהמאה ה-16 עושה פתאום קאמבק?

שעון זאדיג וולטר לאישה. יחצ,
שעון קיצי לנשים של ZADIG AND VOLTAIRE ברשת ג'נטלמן/יחצ

בדומה לענפי קמעונאות רבים אשר מבוססים על מדידה ורכישה פיזית, גם תחום שעוני היד נפגע כתוצאה ממגפת הקורונה שהביאה להאטה במכירות. יחד עם זאת, בשנים הבאות צפויה התאוששות ועלייה דרמטית בשוק. לפי נתונים עדכניים, צפוי שוק שעוני היד לצמוח ב-5.9% בשנה בממוצע במהלך השנים הקרובות. כיום מגלגל השוק העולמי כ- 62,650 דולרים בשנה, מספר שצפוי להגיע ל- 93,790 דולרים עד לשנת 2031. לפי התחזית לשנים הקרובות, חמשת השווקים המרכזיים הינם סין, ארה"ב, יפן, בריטניה וצרפת. מבחינת אופי הרכישה, רוב הצרכנים מעדיפים לקנות בחנויות פיזיות אם כי ישנה מגמת עלייה בקנייה המקוונת של שעונים בשנים האחרונות.

עדיין רלוונטיים?

למרות שהיום אפשר לדעת את השעה גם במבט חטוף בצג המחשב או הנייד וללא שעון יד, שעוני יד ממשיכים להיות רלוונטיים הן מסיבות שימושיות והן מסיבות אופנתיות כאשר יותר ויותר מותגים ובתי אופנה נכנסים לתחום (ZADIG & VOLTAIRE, PHILIPP PLEIN ועוד). לצד ביטוי אישי, שעוני היד מצריכים פחות תחזוקה משעוני הנייד - ללא צורך בטעינה או בתחזוקה יומיומית, ועם החלפת בטרייה לעיתים רחוקות בלבד. אז מהן המגמות הבולטות בשוק השעונים לקיץ 2023?

זה מהארון של סבא? טרנד הרטרו וחזרתם של שעוני הכיס

בעשור האחרון, בחסות אופנת ההיפסטרים אשר דלו פריטי מלתחה רבים מן הארון של סבתא או משווקי יד שניה באירופה, ניכרת עליה משמעותית בחיפוש אחר פריטים במראה עתיק. בתוך כך פריטים היסטוריים מתקמבקים, ובהם אפילו שעון הכיס בן המאה ה-16 שחוזר כעת בגדול בקולקציות חדשות.

למי שהמאה ה-16 קצת רחוקה לו מדי, דגמי עיצובים בהשראת שנות השבעים מחזירים לקדמת הבמה צורות גוף שעון מלבניות או אליפטיות וצבעים פסיכודאליים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

א-בינאריות? עכשיו גם בשוק השעונים

אחרי שסם סמית', הזמר(ת?) שיעשה עליה הקיץ לארץ הקודש מתעקש שלא נפנה אליו בלשון זכר או נקבה (ובהצלחה לנו בשפה העברית), גם שוק השעונים מושפע מהמגמה הא-בינארית שצפויה להמשיך לשבור שיאים גם בקיץ הקרוב. בין השעונים הא-בינאריים (או היוניסקס בשמם הישן) הבולטים השנה ניתן למצוא שעונים בעלי רצועת מש (רצועת רשת מתכת), ובעיצובים עם נגיעה מהעולם הספורטיבי.

שעון Emboss ברשת ג'נטלמן. יחצ,
שעון Emboss, להשיג ברשת ג'נטלמן/יחצ

לא רק בגרביים

בין אם מדובר בגרביים ססגוניים, נעלי עקב בגווני ניאון או תיקים עם דוגמאות צבעוניות, כולם מנסים להיות מיוחדים ובולטים בסביבה שלהם. צבעוניות מתפרצת בגרביים, בתיקים ובפירטי אופנה אחרים מגיעה גם לתחום השעונים עם צבעי ניאון, זירקונים, ורצועות בכל צבעי הקשת.

שעון גלישה מבית Baby-G. יחצ,
שעון גלישה מבית BABY-G/יחצ

אש על הגולש

מותג השעוני הנשים G-BABY מבית ענקית השעונים היפנית CASIO, מציג קולקציית שעוני גלישה מיוחדת בגווני פסטל מדליקים, אשר בנוסף למגוון הפונקציות המשוכללות, מספקים את כל המידע הדרוש לגלישה מהנה בים.

הסדרה החדשה מיועדת לנשים שאוהבות לגלוש ושעוניה מאובזרים במגוון פונקציות ייעודיות לתחביב. בצג השעון ניתן למצוא גרף ויזואלי המספק מידע על זמני הגאות והשפל החיוני לגולשים והוא עמיד לחלוטין במים עד לעומק של 100 מטרים. עוד מאובזר בזמן עולמי ב- 48 ערים ראשיות בעולם, תאורה פנימית חזקה במיוחד, סטופר, טיימר, 3 שעונים מעוררים, שעון נודניק, זכוכית מינראלית ועוד. שעוני הסדרה זמינים בצבעי פסטל מדליקים, בניהם שילוב של תכלת וסגלגל, ירוק מנטה וורוד וורוד וירוק חצי שקופים. המחיר: 450 שקלים.

הקלאסיקה החדשה באופנה

מלתחות הקפסולה תופסות תאוצה בישראל. מדובר במלתחה ובה מספר מצומצם של בגדים ופריטי לבוש קלאסיים שמאפשרים שילובים רבים ומונעים מצבים של ייאוש אופנתי וקניות מיותרות. לרוב מדובר בפריטים עם גוונים ניטרליים שיכולים להשתלב במראות שונים בהתאם לצורך.

מלתחת הקפסולה הקלאסית מגיעה גם לתחום השעונים. למרות העלייה בעיצובים הצבעוניים, יירשם בשנת 2023 קאמבק של השעונים בעלי העיצוב הנקי, הקלאסי, האל-זמני, לרוב עם רצועה מעור. כמו פריטי מלתחת הקפסולה, מדובר בשעונים שקל מאוד לשלב במלתחה שכן הם מתאימים לכל מראה.

זהב- נאהב

פריטים מטאליים הם דרך מצוינת לשדרג את ההופעה. בשנים האחרונות יותר ויותר רשתות אופנה מוסיפות לקולקציות שלהן פריטים מטאליים בגווני נחושת, כסף וזהב. לפעמים, בגדים בצבעים המטאליים עלולים להיות 'מאיימים' מדי עבור הלקוחות וכאן נכנסים לתמונה השעונים המתכתיים ובפרט הזהובים. אלה, נותנים מענה למי שרוצה לשלב מתכתיות במראה בצורה מעודנת.

שעונים זהובים הם אחת מהאופציות הכי 'בטוחות' כשבוחרים שעון. לרוב מדובר בעיצוב אל-זמני שמתאים לאנשים רבים ותמיד מעניק תחושת יוקרה לכל מראה. בימינו, שעון זהוב הוא לאו דווקא 'בלתי מושג' וקיים גם במחירים נוחים לכל כיס, בשלל גדלים וצורות.

שעון קיר דיסני הום. יחצ,
שעון קיר דיסני הום/יחצ

שעון מהאגדות

דיסני הום, רשת חנויות הקונספט והלייף סטייל מבית אקסטרה ריטייל, מציעה מבחר דגמים של שעוני יד אלגנטיים - מהקלאסי והמוקפד ועד שובב ומתוק, וגם שעוני קיר מעוצבים - פרט קטן שיכול למלא, שדרג ולהוסיף וייב ייחודי לחדרי הבית השונים. להשיג בחנויות הדגל של דיסני הום ברחבי הארץ ובאתר.

המחירים: שעוני קיר: 69.9-119.9 שקל, שעוני יד: 79.9-159.9 שקל.

מדוזה פופ מבית ורסאצ'ה. יחצ,
מדוזה פופ מבית ורסאצ'ה/יחצ

מדוזה זה לא רק סנדלים

קולקציית שעונים צועקת וצבעונית MEDUSA POP מבית ורסאצ'ה. הקולקציה החדשה היא תמצית ה-DNA החדש של בית האופנה האיטלקי ורסאצ'ה. השעונים עשויים סיליקון בצבעים שונים וחזקים המושכים את העין, ורוד פוקסיה, טורקיז, צהוב לבן ושחור. שעון הפופ של ורסאצ'ה מלא באייקונים ובפרטים של בית האופנה, על לוח השעון מוטבע סימן המדוזה, מסביב לשעון מעוטר סימן הגרקה ועל רצועת הסיליקון מוטבעים לוגו VERSACE והסימן מדוזה המוכר של המותג. השעון מגיע עם פאוצ' תואם של צבע השעון ויוצר אחידות מיוחדת ואופנתית בין השעון לפאוצ'. הצבעים הרעננים יחד עם חומר הסיליקון והפאוצ' התואם יוצרים שעון מושלם לקיץ.

  • עוד באותו נושא:
  • שעונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully