וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהאולימפיאדה הזו יצאו יזמי העתיד של ישראל? בדקנו

בשיתוף בנק הפועלים

30.3.2023 / 10:24

צפו: כ-250 יזמים צעירים העפילו לשלב הגמר של אולימפיאדת היזמות בחברה הערבית, תחרות ייחודית של ארגון יזמים צעירים ישראל בשיתוף עם בנק הפועלים

בווידאו: אולימפיאדת היזמות/עריכה: גלעד מן מנהיים

אולימפיאדת היזמות בחברה הערבית היא תחרות ייחודית שנרקמה בין ארגון יזמים צעירים ישראל ובשיתוף עם בנק הפועלים, שנוצרה במטרה לקדם יזמות, חדשנות, טכנולוגיה וחשיבה עסקית. באולימפיאדה משתתפים כ-450 בני ובנות נוער מכל רחבי הארץ - מתוכם כ-250 יזמים צעירים העפילו לשלב הגמר.

אולימפיאדת היזמות בחברה הערבית. לירן בר,
אולימפיאדת היזמות בחברה הערבית/לירן בר
אולימפיאדת היזמות בחברה הערבית. לירן בר,
אולימפיאדת היזמות בחברה הערבית/לירן בר

במהלך האולימפיאדה היזמים הצעירים מפגינים את יכולותיהם, את החשיבה היצירתית והפתרונות הלכה למעשה ומציגים בפני פאנל שופטים מצגת עסקית על המוצר אותו הם פיתחו. הקבוצה שתנצח תזכה בכרטיס כניסה ישיר לתחרות הארצית, כדי להתמודד על האפשרות לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית אשר תתקיים ביולי 2023 בטורקיה.

אולימפיאדת היזמות בחברה הערבית. לירן בר,
אולימפיאדת היזמות בחברה הערבית/לירן בר

חלק מאותם יזמים צעירים לקחו חלק באירוע שנערך בטכניון, במהלכו הציגו את הרעיון שלהם בפני קהל של 250 מוזמנים, וכן לעיני צוות שופטים בכיר מבנק הפועלים. גם אנחנו הגענו כדי לפגוש את היזמים הצעירים מקרוב, ולשמוע מהם בהרחבה על הרעיונות שאולי בעתיד ישפיעו על העולם לטובה.

אולימפיאדת היזמים בשיתוף בנק הפועלים. לירן בר,
כ-250 יזמים צעירים העפילו לשלב הגמר/לירן בר

עידוד היזמות ופיתוח ארגז כלים בדרך לתעסוקה איכותית

פועלים בקהילה מבית המרכז לבנקאות חברתית נותן חסות ראשית לאולימפיאדת היזמים הצעירים בחברה הערבית. הבנק תומך בעידוד היזמות ובפיתוח ארגז כלים לתעסוקה איכותית בקרב צעירים בכל החברה הישראלית על כל חלקיה ובעיקר בפריפריה החברתית והגאוגרפית וכן תומך בשוויון וגיוון. פרויקט זה תומך בילדים ובני הנוער, נותן להם מיומנויות אדירות ובעיקר נותן להם אמונה אדירה בעצמם וביכולות שלהם להגיע לכל אתגר תעסוקתי ואישי שהם מכוונים אליו. התמיכה של המנטורים מהמגזר העסקי והטכנולוגי, כמו גם ליווי של המרכז לצמיחה פיננסית וצוות שופטות מהבנק מקרב את אותם בני נוער לחיים האמיתיים.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully