וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר מלמוד מונה למנכ"ל חברת הבשר המתורבת מיטאפורה

26.3.2023 / 10:33

מלמוד מצטרף למיטאפורה, אותה ייסדו פרופ' מרסל מחלוף, הדיקנית היוצאת של הפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון בטכניון ואיש העסקים שמואל ינאי. החברה פיתחה מוצרי בשר מתורבת המבוססים על שיטת ייצור ייחודית לגידול תאים על גבי נשאים אכילים מחלבון צמחי

תמיר מלמוד. סיון פרג',
תמיר מלמוד/סיון פרג'

חברת מיטאפורה בע"מ, המפתחת ומייצרת בשר מתורבת, מודיעה על מינויו של תמיר מלמוד לתפקיד מנכ"ל החברה. מלמוד, לשעבר מנכ"ל סודהסטרים ישראל, הוביל את סבב הגיוס של 5 מליון דולר לחברה אשר נמצאת בשלב ה-scale up לאחר שהוכיחה התכנות לייצור של בשר מתורבת בעלויות נמוכות המאפשרות תמחור תחרותי מול שוק הבשר מן החי.

מלמוד מצטרף למיטאפורה, אותה ייסדו פרופ' מרסל מחלוף, הדיקנית היוצאת של הפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה ומזון בטכניון ואיש העסקים שמואל ינאי. החברה פיתחה מוצרי בשר מתורבת המבוססים על שיטת ייצור ייחודית לגידול תאים על גבי נשאים אכילים מחלבון צמחי.

לתמיר מלמוד נסיון רב בענף המזון, כיהן כ-4 שנים בתפקיד מנכ"ל חברת סודהסטרים ישראל וכ- 14 שנים בתפקידי ניהול שונים בקבוצת שטראוס, בה כיהן כמנהל השיווק הקמעונאי של שטראוס וכסמנכ"ל השיווק של מחלבות יטבתה. למלמוד נסיון ניהולי רב בתחומי השיווק, המכירות והאסטרטגיה, הוא בעל תואר MBA במנהל עסקים וכןBA בכלכלה וניהול עם התמחות במימון ושיווק מהמכללה למנהל.

מנכ"ל מיטאפורה הנכנס, תמיר מלמוד: "אני שמח על ההזדמנות שנתנה לי ומודה לדירקטוריון על הבעת האמון. מיטאפורה מביאה חדשנות פורצת דרך לתחום הבשר המתורבת ואנו נביא את החדשנות הזו למרכז הבמה של תעשיית המזון כדי לייצר ביטחון תזונתי, להפחית הרג וסבל של בע"ח ובסופו של תהליך להביא לאוכלוסיית העולם אלטרנטיבה משתלמת למול הבשר מהחי. חוד החנית של מיטאפורה נעוץ ביכולת הטכנולוגית שלה לפרוץ את חסם הייצור היעיל והזול כדי שבשר מתורבת יהווה אלטרנטיבה ברת קיימא לבשר מן החי. מטרתנו היא למסחר את היתרון התחרותי כדי להביא לצרכנים מוצר איכותי, בריא, טעים ובמחיר משתלם."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully