וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגית ינון מונתה לסמנכ"לית הכספים של WalkMe

26.3.2023 / 10:43

חברת WalkMe הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה חכמה להדרכת וניווט משתמשים על גבי מערכות שונות בארגון, מודיעה על מינויה של ינון ל-CFO: "כבוד עבורי"

חגית ינון. יחצ,
חגית ינון/יחצ

חברת WalkMe הישראלית, שפיתחה טכנולוגיה חכמה להדרכת וניווט משתמשים על גבי מערכות שונות בארגון, מודיעה על מינויה של חגית ינון ל-CFO. במסגרת תפקידה חגית תתמוך בצמיחת החברה והבאתה להישגים חדשים בתחום הפיננסי.

חגית מביאה עימה ניסיון של מעל לעשרים שנה בעולמות הפיננסים, ובשלושת השנים האחרונות כיהנה חגית בתור EVP בתחום הכספים והאופרציות ב-WalkMe. חגית הינה בוגרת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מטעם המכללה למנהל.

חגית ינון, סמנכ"לית הכספים הנכנסת של WalkMe: "זהו כבוד עבורי להיות חלק מצוות ההנהלה של WalkMe בתור מנהלת הכספים הראשית בחברה. אני מאוד נרגשת מהפרק הבא במסע שלי יחד עם WalkMe ואני מאוד מאמינה בערך שאנו מספקים ללקוחות ובאסטרטגיה שלנו. אני שואפת להמשיך להוביל את החברה לצמיחה".

דן עדיקא, מייסד ומנכ"ל WalkMe: "חגית הייתה חברה חשובה מצוות ההנהלה שלנו בשנים האחרונות. היא הובילה הליכים כספיים בחברה והייתה חלק אינטגרלי מהליך ההנפקה שלנו. כולנו התרשמנו להפליא מהיכולות של חגית להיכנס לתפקיד עם מטרה ומחויבות ברורה, ויש לנו אמון רב בכספי ובפעילות WalkMe בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully