וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אהרוני מונה לדירקטור כספים ב-Veirfone

26.3.2023 / 11:27

מונה לדירקטור כספים של איזור אירופה, מזה"ת ואפריקה (EMEA Operations Finance Director). אהרוני, בעל רישיון רו"ח ותואר שני במשפטים, הצטרף לוריפון לפני כ-11 שנים ועסק שם במגוון תפקידים בתחום הכספים והניהול

שי אהרוני. נופר חסון הנדלמן,
שי אהרוני/נופר חסון הנדלמן

שי אהרוני (42) מונה לדירקטור כספים של איזור אירופה, מזה"ת ואפריקה (EMEA Operations Finance Director) בחברת הפינטק Verifone. בנוסף לתפקידו כסמכ"ל הכספים של Verifone ישראל ופורטוגל, שי יהיה אחראי על הובלת התחום הכספי בכל המערכות התפעוליות של EMEA, כולל בדיקות רווחיות, הקצאות מלאי בין חברות האיזור, ותחזיות מלאי. כמו כן ישולב בפרוייקטים גלובלים כנציג EMEA.

אהרוני, בעל רישיון רו"ח ותואר שני במשפטים, הצטרף לוריפון לפני כ-11 שנים ועסק שם במגוון תפקידים בתחום הכספים והניהול. בנוסף שי משמש כחבר הנהלה בחברת Verifone ישראל, וחבר בדירקטוריון של חברת כספונט.

שי אהרוני מסר: "אני שמח וגאה להצטרף לקבוצת ההנהלה של מחלקת הכספים של EMEA, אני בטוח שניסיוני בשוק המקומי, יתרום רבות ל Verifone ברחבי EMEA".

חברת Verifone היא חברת פתרונות התשלומים הגדולה והמובילה בעולם, שירותיה מסופקים לעסקים בכ-150 מדינות ברחבי העולם. היא מעסיקה כ-6000 עובדים כאשר כ-400 מהם מועסקים ב- Verifone ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully