וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושקה קהילת נשים בתעשייה הדרומית

26.3.2023 / 15:22

קהילת נשים בתעשייה הדרומית הושקה בקיבוץ דורות בהשתתפות עשרות מנהלות בכירות ומנכ"ליות בחברות התעשייה וההיי-טק בדרום. הקהילה תאפשר שיתוף פעולה וידע בין נשים בעמדות בכירות ויפעל לקדם מדיניות המעודדת ומתגמלת נשים

קהילת נשים בדרום. יחצ,
קהילת הנשים בדרום/יחצ

במרכז עדן 51 בקיבוץ דורות התכנסו השבוע עשרות מנכ"ליות ומנהלות בכירות ממפעלי התעשייה וחברות ההיי-טק בדרום להקמת קהילת נשים בתעשייה הדרומית. מאחורי המהלך עומד מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, בהובלת דנה שדה אופיר ובראש הקהילה תעמוד דניאלה ברקוביץ' מנהלת המפעל הפרמצבטי פיברו נאות חובב ופתח תקווה. קהילת נשים בתעשייה הדרומית הוקמה על מנת להוות פלטפורמה לשיתוף ידע, למידה וצמיחה אישית ומקצועית וכן קידום מדיניות המעודדת נשים להשתלב בתעשייה ומאפשרת להן להתקדם לעמדות מפתח.

מטרת המפגש הראשון של הקהילה הייתה קביעת המטרות והיעדים ובמהלכו התקיים שיח פתוח בין הבכירות על הצרכים המקצועיים שלהן והכלים האפשריים להתמודדות עמם. המשתתפות סיכמו לפעול יחד, בשורה של מפגשים נוספים ובזירת העשייה הפנים ארגונית והציבורית, על מנת לקדם את מעמדן של נשים בתעשייה בדרום. קהילת "נשים בתעשייה - מרחב דרום" תפעל בשיתוף פעולה עם פורום נשים בתעשייה שבמטה התאחדות התעשיינים והעומדת בראשו, התעשיינית הדרומית עפרה חן.

מי שאירחה את המפגש הראשון היא עמותת "עדן" וחברות הקהילה שמעו על פועלה מגל שילוח, סמנכ"לית העמותה. "עדן" היא עמותה נשית הפועלת משנת 1997 בנגב הצפוני, לקידום רווחתן של נשים ונערות ושוויון מגדרי. העמותה שהוקמה על ידי נשות ואנשי חינוך מקדמת שוויון באמצעות אקטיביזם חברתי והפעלה של פנימייה טיפולית, חנות בגדי יד שנייה ועוד.

בסיום המפגש שמעו הנוכחות בעניין רב את הרצאתה של הספורטאית הפאראלימפית פסקל ברקוביץ'. בהרצאה "תגידו כן" היא מגוללת את סיפורה הבלתי נתפס מהרגע שבו איבדה את שתי רגליה בתאונת רכבת קשה ועד להישגים ספורטיביים בקנה מידע בין-לאומי. ברקוביץ' היא אישה מעוררת השראה ודבריה סייעו לקהילת הנשים בתעשייה הדרומית לפתוח את הדרך בתחושה שאין תקרת זכוכית שלא ניתן לנפץ.

דנה שדה אופיר, מנהלת מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, מסרה: "קידומן המקצועי של נשים לעמדות מנהיגות וניהול חשוב קודם כל עבור הציבור הישראלי והכלכלה הישראלית, שכן הן פעמים רבות המועמדות המוכשרות והמתאימות ביותר לתפקיד. קהילת נשים בתעשייה הדרומית תפעל להגדלת ייצוגן של נשים בתעשייה בכלל ובהנהלות חברות התעשייה וההיי-טק בפרט. הקהילה תהווה גם 'מרחב בטוח' לנשים בעמדות הבכירות להציף את האתגרים הייחודיים עמן הן מתמודדות ולגבש להם פתרונות בשיתוף פעולה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully