וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינוי בכיר נוסף של מנכ"ל מגדל ביטוח, רונן אגסי: רון רגב קודמה

26.3.2023 / 15:46

רון רגב, סמנכ"לית תביעות חיסכון ארוך טווח ובריאות, קודמה ומונתה לתפקיד מנהלת חטיבת תפעול חא"ט

רון רגב. גל חרמוני,
רון רגב/גל חרמוני

מגדל ביטוח מודיעה על מינויה של רון רגב, סמנכ"לית תביעות חיסכון ארוך טווח ובריאות, לתפקיד מנהלת חטיבת תפעול חא"ט. במסגרת תפקידה החדש, תהיה אחראית רגב על יחידות התפעול, הגביה והתביעות בתחום חיסכון ארוך טווח.

רון רגב (49, נ+3) משמשת ב-4 השנים האחרונות כסמנכ"לית תביעות חא"ט ובריאות בחברה. קודם לכן, שימשה במשך כ-8 שנים כמשנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת הלקוחות במדנס סוכנות לביטוח. לרגב תואר ראשון בחינוך מסמינר הקיבוצים ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהקריה האקדמית קרית-אונו.

מינוי זה הינו פועל יוצא של תהליך אותו מוביל מנכ"ל החברה, רונן אגסי, לשינוי המבנה הארגוני בחטיבת חיסכון ארוך טווח ובריאות ופיצולה לחטיבות נפרדות.

רונן אגסי, מנכ"ל מגדל ביטוח, מסר: "ברצוני לברך את רון רגב על המינוי. מינוי זה עולה בקנה אחד עם התרבות הארגונית במגדל. אנו מאמינים כי ההון האנושי בחברה הוא הוא ערך מרכזי ומשמעותי ולכן אנו מעודדים קידום מנהלות ומנהלים מוכשרים מתוך הארגון. אנו מקדמים בימים אלה תהליך של שינוי המבנה הארגוני של חטיבת חא"ט ובריאות וזאת במטרה לדייק את הסמכויות והתפקידים הנדרשים תחת פעילות זו כך שנוכל לתת את המענה הטוב ביותר למיליוני לקוחות החברה בתחום המשמעותי ביותר בו היא פועלת. רון רגב היא מהמנהלות המוכשרות, המקצועיות והמוערכות בחברה ואני שמח על האפשרות שניתנה לה להתקדם ולהוביל את חטיבת תפעול חא"ט. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקיד ואין לי ספק שיש לה את כל הכלים הדרושים כדי לבצע אותו בצורה הטובה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully