וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלמת עסקת MAX: כלל ביטוח ופיננסים רכשה את הבעלות המלאה

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 17:30

קבוצת כלל מדווחת היום, כי נתקבלו האישורים האחרונים והעסקה לרכישה מלאה של MAX - הושלמה. במסגרת העסקה, ,תמשיך MAX את פועלה בתחומי הלוואות, כרטיסי אשראי ושירותי סליקה, ותפעל לצד חברת הביטוח. מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים: "קפיצת המדרגה הבאה של שוק האשראי הצרכני"

לאחר תקופת דין דברים, הסכמות והמתנה לאישורים הדרושים, קבוצת כלל מודעה הבוקר (ב) על השלמת העסקה עם MAX לפיה היא רוכשת את מלוא מניותיה.

קבוצת MAX בבעלות כלל, תמשיך לפעול תחומי פעילותה הפיננסית הכוללים מתן הלוואות, שירותי סליחה וכרטיסי אשראי וזאת לצידה של חברת הביטוח, חברת האם.

יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, ציין: "אנו גאים על השלמת העסקה. כלל ביטוח ופיננסים היא החלוצה בהובלת קפיצת המדרגה הבאה של שוק האשראי הצרכני.

מזה כשנה, אנו עמלים עם שותפינו על עסקה מורכבת זו, והשלמתה היום מהווה אבן דרך משמעותית מאוד עבור הקבוצה. אין לי ספק, כי השילוב של MAX, כחלק מקבוצת כלל ביטוח ופיננסים, יגביר את התחרות בתחום האשראי הצרכני, לטובת המשק ולטובת הקבוצה, כפי שניתן לראות בימים אלה ממש"

מימין לשמאל - נביו דוצי נציג ורבורג פינקוס בישראל רון פאינרו מנכל מקס יורם נוה מנכל כלל ביטוח ופיננסים ירון בלוך יור מקס חיים סאמט יור דירקטוריון כלל כלל ביטוח ופיננסים. יח"צ,
מימין לשמאל - נביו דוצי נציג ורבורג פינקוס בישראל רון פאינרו מנכל מקס יורם נוה מנכל כלל ביטוח ופיננסים ירון בלוך יור מקס חיים סאמט יור דירקטוריון כלל כלל ביטוח ופיננסים/יח"צ

"עסקה פורצת דרך שתחזק את הקבוצה"

נוה הוסיף וביקש להודות לשותפים לדרך: "אני רוצה להודות ליו"ר דירקטוריון הקבוצה, חיים סאמט, לחברי דירקטוריון כלל החזקות ולהנהלת החברה, על האומץ הניהולי, ולקרנות ורבורג פינקוס, ליו"ר MAX ירון בלוך, למנכ"ל MAX רון פאינרו, על תהליך איכותי ומקצועי, ללא רבב".

חיים סאמט, יו"ר דירקטוריון כלל החזקות, ציין: "אנחנו גאים ושמחים על חתימה עסקה פורצת דרך, המחזקת את הקבוצה בנדבך כלכלי חשוב נוסף, לצד פעילות הביטוח, ואשר תהווה מנוע צמיחה נוסף לקבוצת כלל.

אני מבקש להודות לדירקטוריון כלל ביטוח ופיננסים, למנכ"ל החברה יורם נוה וההנהלה, על נחישות איתנה בהובלת החברה להצלחתה, תוך גיוון מקורות ההכנסה שלה".

יורם נוה מנכל כלל ביטוח ופיננסים. סיון פרג',
יורם נוה מנכל כלל ביטוח ופיננסים/סיון פרג'

"האצת התחרות ולהרחבת הצעות הערך"

ירון בלוך, יו"ר Max מסר היום בעקבות השלמת עסקת המכירה לקבוצת כלל: "לצד הימים המורכבים ברמה הלאומית, אני שמח שבשעה טובה, הושלמה העסקה והעברת הבעלות על Max לידי קבוצת כלל. לפני כ-4 שנים, בעלי השליטה בקבוצת Max, בהובלת Warburg Pincus, החליטו על רכישת לאומי קארד לאחר הליך בדיקה מעמיק ויסודי, במסגרת רפורמה ממשלתית שקידמה את התחרות בבנקאות.

רכישת החברה על ידי קבוצת כלל היא התפתחות טבעית ומתבקשת בענף, שתתרום להאצת התחרות ולהרחבת הצעות הערך לציבור העסקים והצרכנים בישראל. החיבור לקבוצה פיננסית משמעותית ומובילה כמו כלל תמקם את Max בעמדת זינוק מצוינת להמשך צמיחתה ולהמשך תרומתה לקידום התחרות.

אני מבקש להודות בשם בעלי המניות בחברה ובשמי באופן אישי, לכל העוסקים במלאכת הרכבת העסקה התקדימית הזו משני הצדדים. בראש ובראשונה תודה מיוחדת לחיים סאמט, יו"ר כלל החזקות, וליורם נוה, מנכ"ל הקבוצה, שהפגינו לאורך השנה האחרונה ראייה אסטרטגית ונחישות יוצאות דופן בסביבה שאופיינה בהרבה מאד מכשולים. תודה מיוחדת לעורכי הדין אלית אלקון ואלון פלד ממשרד גורניצקי שליוו את Warburg Pincus בכישרון רב לאורך כל הדרך. אחרונים חביבים אני מבקש להודות במיוחד לחברי, רון פאינרו, מנכ"ל Max, לחברי ההנהלה המצוינים, ולכל עובדי Max המסורים".

את Warburg Pincus בעסקה, ליוו עורכי הדין אלית אלקון ואלון פלד ממשרד גורניצקי GNY.

ירון בלוך. הדר דולן,
ירון בלוך, יו"ר Max שנרכשה באופן סופי ע"י כלל ביטוח ופיננסים/הדר דולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully