וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשהבנו שראש הממשלה החליט לא להקשיב, הבנו שיש בעיה"

27.3.2023 / 16:57

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, הסבירה ב-103fm את החלטתה להשבית את קניוני החברה: "כולנו מקווים מאוד שזה לא יהיה הרבה זמן כמובן, צריך לעצור ולדבר"

בווידאו: יו"ר ההסתדרות מכריז על שביתה במשק בעקבות הדחת שר הביטחון/יותם רונן

קבוצת קניוני עזריאלי הצטרפה לשביתה עליה הודיע מוקדם יותר היום (ב') יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, זאת על רקע המחאות נגד הרפורמה המשפטית. דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, שוחחה על כך עם ליאת רון ויעל אילון ב־103fm.

"אני חושבת שכל חברה שמסתכלת על עצמה במראה ויודעת שהיא רוצה להיות חברה שמובילה קודם כל ערכים, צריכה לשאול את עצמה איפה היא בצו השעה המאוד חריג שאנחנו חווים היום במדינת ישראל", אמרה.

הוסיפה: "כשארנון (בר דוד) דיבר והכריז על שביתה, והבנו שראש הממשלה החליט לא להקשיב לשר הביטחון שהודיע על סכנה של ביטחון למדינת ישראל, ובמקום להקשיב הוא מפטר אותו - הבנו שיש לנו בעיה. זו לא פוליטיקה, אלה ערכים".

לדבריה, "אנחנו ציונים, בונים את הארץ, וכדי לבנות אותה צריך לשמור על העסקים והביטחון, לכן, לצערנו אנחנו צריכים גם להיות אמיצים ולהיות חלק מהמהלך הזה".

המשך התייחסה להפסד הכספי כתוצאה מהמהלך הזה, ואמרה: "אני חושבת שצריך באמת לשאול את השאלה ההפוכה, מה המחיר אם לא נצטרף לזה, מה המחיר למדינה. אני חושבת שבסוף היום צריך לשאול איזו חברה אנחנו רוצים להיות. אני גאה להיות חלק מהחברה הזאת, אנחנו פה כי אנחנו רואים שזה מסוכן למדינה, אנחנו קוראים רק לעצירה ולהידברות".

לטענתה, "אני בטוחה שיש עם מי לדבר. אני בטוחה שצריך פשוט להקשיב לצד השני. אני לא חושבת שמקשיבים כל כך טוב, גם לא בצד ימין וגם לא בצד שמאל. אני חושבת שצריכים באמת להקשיב, להבין ולדבר. אני מאוד אוהבת את מדינת ישראל ורק רוצה להיות חלק ממנה בצורה שאני יכולה להיות גאה בה, וכן, הגענו לצו השעה".

עד מתי תוכלו למשוך את זה?

"כולנו מקווים מאוד שזה לא יהיה הרבה זמן כמובן, צריך פשוט לעצור ולדבר. אם מפסידים כסף, וזה לטובת המדינה, לפרק זמן, אני בטוחה ומשוכנעת שבסוף נעשה עוד יותר כסף, כי יודעים שחברה שחושבת לטובת המדינה, לטובת הכלל, בסוף מרוויחה יותר. אני משוכנעת בזה. במדינה מתוקנת, שלא מדברים ורצים קדימה, זה באמת מפחיד. אני לא חשבתי אף פעם להיות חלק מדבר כזה, אבל אני מרגישה שאין ברירה".

לקראת סיום השיחה, הבהירה: "אני חושבת שצריך לעצור את החקיקה כרגע ולהגיע להידברות, כדי להגיע לאיזושהי הבנה, מה הדרכים שאפשר לעשות את השינויים במערכת המשפט שיהיו הכי נכונים לכל המדינה, לכל עם ישראל".

"אני חושבת שאם יש דברים שכואבים לצד אחד וצריך לתקן אותם, אז נכון שנדבר עליהם", ציינה, והוסיפה: "צריך לעצור את זה, צריך מבוגר בחדר, צריך מנהיגים שמבינים שההחלטות הן לא אישיות, אלא החלטות לטובת המדינה. הלוואי שהייתה ממשלת אחדות שיכולה הייתה באמת לייצג את כל המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully