וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשבים מסלול: כך תחסכו זמן וכסף על נסיעות וחניות בחופשת פסח

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 15:52

חג הפסח שמגיע עם פגרת אביב ומזג אוויר נוח, מתאפיין בנסיעות מרובות עם הרכב הפרטי ברחבי הארץ. הישראלים, שיבלו בכבישים בדרכם למפגש משפחתי, למתחמי בילוי, טיול בטבע או לעיר הגדולה יגלו כי ההוצאות הקשורות בהתניידות גבוהות, אז מצאנו פתרונות זמינים לצמצום עלויות

משפחה ילדים נוסעת ברכב כלב. ShutterStock
מחשבים מסלולים: כך תחסכו זמן וכסף על נסיעות וחניות בחופשת פסח/ShutterStock

בתקופה של משבר כלכלי שמתבטא באינפלציה ובעליות מחירים שמשפיעות על כולנו, גם העלויות הקשורות לרכב ולהתניידות התייקרו באופן ניכר, מה שעשוי להכביד על ההוצאות הגבוהות גם כך, שצפויות בתקופת החג.

התשלומים על נסיעה והתניידות במהלך חופשת פסח, עשויים להיות גבוהות ממה שתכננו וכדי להקדים את התרופה למכה, חיפשנו (ומצאנו) פתרונות זמינים שיחסכו לכם בזמן ויסייעו בצמצום העלויות.

משפחה ילדים נוסעת ברכב כלב. ShutterStock
מכינים את הרכב לפסח: כמה נשלם על נסיעות, חניות ושטיפה לרכב במהלך החג/ShutterStock
רכב goto. אלכס ליפקין,
נסיעה שיתופית היא רק אחד מהפתרונות להוזלת עלויות ההתניידות, GoTo/אלכס ליפקין

ניקיון - לא צריך לעלות הון

חג הפסח, מתאפיין בטקסי ניקיון מקדימים לתחושה של התחדשות והתנקות ויעד נוסף לניקיון אחרי הבית הוא הרכב. מי שיגיע לתחנות השטיפה, סביר שיגלה שהמחיר שעליו לשלם על ניקוי הרכב עלה מאז הביקור האחרון.

בעניין הזה, מציעה חברת Cello, חלוצה ישראלית במתן פתרונות לשירותי חניה ותחבורה עירונית חכמה, מנוי משתלם לשטיפות רכב עם תשלום באמצעות האפליקציה במחיר של 49 שקלים במגוון רחב של תחנות שטיפה בכל הארץ. מדובר בחיסכון שיכול להגיע לעשרות שקלים בקלות.

לפרטים והרשמה באתר ובאפליקציה

שטיפת מכוניות. ShutterStock
מנקים את הרכב לקראת החג, אבל למה לשלם יותר אם אפשר פחות? אפליקציית cello מציעה מנוי משתלם/ShutterStock

למה לשלם מלא אם אפשר לקבל הנחה?

במהלך ימי חול המועד שמגבירים את תדירות הבילוי המשפחתי מחוץ לבית, ניאלץ להחנות את הרכב בחניונים או הסדרי חנייה עירוניים קרוב ככל האפשר למתחמי הבילוי, הפנאי והקניות.

משך הבילוי המשפחתי בימי חופשה מתארך וכל יציאה מהבית לבילוי שכזה תעלה לנו, מעבר לשאר ההוצאות, גם בעשרות שקלים ויותר עבור שעות ממושכות של חניה.

השעות המצטברות בחניון יתורגמו לסכום גבוה של כסף והנחה עשויה להקל על התשלום, ויחד עם זאת לאפשר תשלום מהיר ונוח באפליקציה, מבלי לטרוח ולגשת לעמדת תשלום ולשלם בכרטיס אשראי או מזומן.

פתרון כזה מציעה אפליקציית Cello שמעניקה למנוייה תשלום מוזל בחניונים שבהסדרים עם הנחה של עד 25% במאות חניונים בכל הארץ.

אפליקציית cello. יח"צ,
אפליקציית cello/יח"צ

אין לכם רכב פרטי? תזמינו שימוש באפליקציה

עבור רבים, הנסיעות בחג הן סוגיה מאתגרת. אנשים רבים רוצים לחגוג את החג עם המשפחה שגרה רחוק ומכיוון שאינם מחזיקים ברכב, הם נאלצים לתכנן זמן רב מראש, להתארגן על טרמפ, או להסתדר עם תחבורה ציבורית שאינה מהווה תמיד פתרון נוח, במיוחד בערב החג ובחג השבתון שלמחרת בו תחבורה ציבורית לרוב לא נגישה.

גם נסיעות במונית במצב הזה, כידוע, עולות הרבה מאד כסף ולא תמיד זמינות, הרי גם נהגי המוניות מתכוננים לחג ומספר הנהגים הזמין מצומצם הפליא.

שירות GoTo מבוסס על שירות רכב שיתופי שזמין באפליקציה מתקדמת המאפשרת נסיעות ספונטניות או מתוכננות מראש בקלות בעיר ומחוצה לה. החברה פעילה עם מודל "הלוך-חזור" ב-14 ערים מרכזיות בישראל ומספקת פתרון שיתופי לאלו שרוצים להשתמש ברכב מעת לעת מבלי כל ההוצאות הכרוכות בהחזקת רכב פרטי. ככה ניתן לשכור רכב רק כשבאמת צריך למספר מצומצם של שעות.

GoTo שפועלת בעולם במדינות כמו גרמניה וספרד, פעילה בישראל בערים: תל אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן, ירושלים, חיפה, נתניה, רעננה, חולון, כפר סבא והרצליה.

קישור למחירון השימוש ברכב שיתופי GoTo

רכב goto. אלכס ליפקין,
רכב goto/אלכס ליפקין

בלי פקקים, בלי לחפש חניה ובלי לשלם עליה

מגיעים לבלות בתל-אביב בחול המועד? מצאנו פתרון למי שחוששים מבעיית הפקקים בכניסה לעיר ומבעיות החניה בתוך העיר.

אם אתם מתכננים בילוי שמשי בעיר הגדולה, אך חוששים מאתגר הכניסה לעיר עם הרכב הפרטי שלכם או לא מעוניינים לשלם סכומי כסף גבוהים על סידורי החניה, תוכלו להגיע בתחבורה ציבורית, ובכל זאת להתנייד בתוכה עם רכב שיתופי שמציעה עיריית תל אביב-יפו, תחת שירות "אוטותל".

הכניסה לעיר שהפכה לעניין מאתגר בשל פקקים אינסופיים לאורך היום כולו, מביאים את המבקרים שמגיעים מערים אחרות להעדיף להיכנס אליה באמצעות תחבורה ציבורית (רכבת או אוטובוס). סיבה שניה שלא להגיע אל העיר עם רכב, הוא עניין התשלום הגבוה עבור הסדרי החניה ברחובותיה.

עיריית תל אביב מאפשרת לכם לעשות שימוש ברכבים שיתופיים. כל שתצטרכו לעשות הוא להוריד את אפליקציית "אוטותל", להזמין באמצעותה רכב למעד המבוקש, לאסוף אותו, לנסוע להנאתכם ברחבי העיר, לחנות באחת החניות המסומנות לטובת השירות ולשלם רק על הזמן והמרחק שנסעתם - כשהתשלום על החניה עליה!

לפרטים כנסו לאתר אוטותל של עיריית תל אביב

רכב אוטותל. גיא יחיאלי,
אוטותל, שירות רכב שיתופי של עיריית תל אביב לנסיעה בתוך העיר/גיא יחיאלי

להגיע עם הרכב לתל אביב ולא לשלם על חניה

קיים פתרון נוסף, הפעם עבור מי שמגיעים עם הרכב הפרטי לתל אביב אך לא מעוניין לחפש חניה ברחביה ולשלם סכומי כסף לא מבוטלים עבורה - עיריית תל אביב-יפו מציעה חניה בחינם לנוסעים בתחבורה ציבורית בעיר.

במסגרת שיתוף פעולה בין אפליקציית Cello ועיריית תל אביב-יפו, יוכלו בעלי רכבים להחנות את רכבם בחניוני "אחוזות החוף" העירוניים - רידינג מזרח (רוקח 7) ורידינג מערב (רוקח 15), להתנייד בעיר בתחבורה הציבורית, ולקבל את החניה ללא עלות. מסוף רידינג נמצא במיקום אסטרטגי המאפשר מקומות חניה רבים לצד אמצעי תחבורה ציבורית זמינים ומהירים.

מטרת שיתוף הפעולה היא הפחתת העומס בכבישים, וצמצום כניסת רכבים פרטיים למרכז העיר והקלה על התניידות בתחומה לאור שיבושי התנועה הרבים.

ההטבה תינתן למי שיחנו בחניוני רידינג המשתתפים, יאשרו את התשלום עבור החניה באפליקציית Cello ובמסגרת 24 השעות הסמוכות למועד החניה, ישלמו דרך האפליקציה עבור נסיעות בכל אחד מאמצעי התחבורה הציבורית בעיר - אוטובוסים, מוניות שירות ורכבת, ובבואם לצאת מהחניון עם רכבם, תתקזז עלות החניון ותתעדכן ל-0 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully