וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הנעליים שיעשו לכם את הקיץ

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 13:33

מותג השעןנים שמנציח יצירות אמנות, הכרטיס שיחסוך לכם זמן, הכלים שיעשו לכם את החג, הנעליים שיצבעו את אביב-קיץ 2023, היכן תמצאו אוזו וקאווה כשרים לפסח ואיך תמרחו חמאה מבלי לשבור את המצה

הולכים על צבע ב weshoes. יח"צ חו"ל,
הולכים על צבע ב weshoes/יח"צ חו"ל

צובעים את הקיץ

אביב-קיץ 2023 עומדים להיות צבעוניים ויצירתיים מתמיד, רשת WeShoes-יבואנית בלעדית של מותגים בינלאומיים ששברה שיא צמיחה עם 25 סניפים בפחות משנתיים, משיקה קולקציה מגוונת של נעליים כולל מותגי פרייבט לייבל, שתופסים מקום מרכזי ומצליחים בזכות עיצוב עכשווי, נוחות, איכות וטכנולוגיה חדשנית ושימוש במדרסים ייחודיים.

בין המותגים המובילים של "ווישוז": המותג היצירתי "קרוקס" שידוע כפורץ גבולות בתחום האופנה והטכנולוגיה, משיק מגוון דגמים כולל עם פלטפורמה ושת"פים עולמיים כמו עם מעצב העל סלהה במבורי ושת"פ לילדים עם מותג הלו קיטי; "סבן סבנטין" ממותגי הבית המוצלחים והיצירתיים של הרשת שנוצר על-ידי מעצבים ישראלים שהעונה חודר יותר לעולם האופנה כמו סנדלי גליטר.

המותג הכי מדליק שתפגשו הקיץ הוא המותג הפורטוגלי "למון ג'לי" צבעוני, יצירתי ועשוי מחומרים טבעוניים וממוחזרים ב- 100%; "ורבנס" הספרד הוא מותג צעיר ותוסס עם רפידה אנטומית השומרת על קרירות כף הרגל; "פרידום מוזס"- מותג כחול לבן של כפכפי פלסטיק טבעוני וצבעוני -כל עונה 32 צבעים , בהשראת עולם הפופ והרטרו עם פרינטים של נחש, נמר, עננים, מרקם פשתן וגם נצנצים וניאון.

המותג הספרדי "נטורל וורלד" מציע נעליים העשויות 100% חומרים אקולוגיים: גומי טבעי, כותנה וחומרים מתכלים ורפידות בניחוח תותי בר, ללא שימוש בכימיקלים או בדבק סינטטי, אריזת הנעליים עשויה מקרטון ממוחזר.

להשיג ברשת חנויות WESHOES ובאתר האונליין.

הולכים על צבע ב weshoes. אמירם בן דוד, מאירקו ויחצ,
הולכים על צבע ב weshoes/אמירם בן דוד, מאירקו ויחצ

זמן אמנותי

מותג השעונים השוויצרי סווטש, ידוע בעיצוביים טרנדיים ומלאכת מחשבת מדויקת וידוע בשת"פים עם מותגי על ואייקונים של תרבות הפופ.

ב-2018 החל המותג בסדרת המוזאונים, ביניהם שת"פ עם מוזיאון ה"רייקסמוזאום" באמסטרדם, מוזיאון ה"תיסן בורנמיסה" במדריד, מוזיאון הלובר בפריס, המוזיאון לאמנות מודרנית בניו-יורק ומרכז "פומפידו" בפריז.

השת"פ הוא חלק מהאג'נדה של סווטש, להביא יצירות אמנות על זמניות אל קהל הלקוחות ולתמוך באומנים אשר חולקים ערכים משותפים עם המותג. החזון של החברה הוא להפוך את האמנות, המודרנית והקלאסית, לנגישה לכולם.

השנה לקחו בסווטש את שיתופי הפעולה האומנותיים לכיוון אחר ואיחד כוחות עם 5 מוסדות אמנות. השעונים בקולקציה עשויים מהחומרים המוכרים של המותג ובעיצובים המנציחים יצירות אמנות על זמניות, מיצירותיו של בוטיצ'לי, דרך מגריט, ועד רוי ליכטנשטיין.

להשיג ברשת חנויות SWATCH, בסניפי IMPRESS ובאתר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
זמן אמנותי בסווטש. יח"צ חו"ל,
זמן אמנותי בסווטש/יח"צ חו"ל

קחו את הזמן

בקניוני עזריאלי החליטו לפנק אתכם ולחסוך מכם לרוץ לחפש מתנות, הקבוצה משיקה גיפטקארד התקף למגוון קניני עזריאלי בפריסה ארצית ואתם אפילו לא חייבים לצאת מהבית כדי לרכוש אותו.

פשוט נעזרים באפליקציית ולט, רוכשים והגיפטקארד יגיע למי שתבחרו לפנק במארז חגיגי, ניתן גם לרכוש שובר דיגיטאלי באמצעות עזריאליקום-אתר הסחר של הקבוצה.

קניוני עזריאלי השיקו את הגיפטקארד לפני כ-8 שנים והוא תקף לכלל קניוני הקבוצה עם מגוון של למעלה מ-100 מותגים ישראלים ובינלאומיים בתחומי ההסעדה, אופנה, ביוטי ועוד.

תקף בעזריאלי אילון, הנגב, תל-אביב, חולון, הוד השרון, מודיעין, גבעתיים, חיפה, עכו, OUTLET הרצליה OUTLET אור יהודה, ראשונים, ירושלים, רמלה, מול הים אילת, רעננה, מרכז העסקים חולון ושרונה

קחו את הזמן בעזריאלי. יח"צ,
קחו את הזמן בעזריאלי/יח"צ

מעצבים את הבית

אם בא לכם לפנק את עצמכם או את האהובים עליכם, מותג כלי הבית והלייף הסטייל CASTRO HOME, משיק קולקציה אביבית המורכבת מ-5 סיפורי השראה הנותנים מענה לכל עולמות התוכן.

Pure White - קולקציית צלחות וכלי ההגשה לשולחן בצבע לבן אשר מקבלת חיזוק צבעוני בטקסטורת שיש לבן ושוקולד, בקולקציה גם מצעי סאטן;

Blue Vibes -פריטים בהשראת יוון ודרום ספרד המשלבת את הכחול על גוניו בכלי קרמיקה ופורצלן ביניהם כלי הגשה בצורת פירות וירקות, מעמד לביצים קשות בצורת חיות, סט כלים בעיטורי פרחים;

Dessert Sun-החיבור לטבע לסביבה ולכדור הארץ, חיבור לצבעי המדבר והשמש, חומרים טבעיים כמו קש, עץ, שיטה, במבוק, פשתנים .

Green Zen-פריטים בירוק שמחבר אותנו לטבע, בקולקציה מגבות גוף עשויות 100% כותנה, מצעים מבדי כותנה סאטן, פרינטים של פרחים ופסים ועציצים במגוון טקסטורות וגדלים.

CASTRO HOME משיקה לראשונה קטגוריית ילדים ותינוקות שבה: מגבות, כריות נוי, בובות, מצעים בפרינטים שונים, קופסאות וסלי אחסון. להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובחנות האון ליין .

מעצבים את הבית ב - castro home. יח"צ,
מעצבים את הבית ב - castro home/יח"צ

שותים את הכשרים

הסקוטית- חטיבת היין והאלכוהול מבית ישרקו, משיקה לפסח מארז חגיגי במהדורה מוגבלת שלOuzo Plomari המכיל בקבוק 700 מ"ל וכוס הייבול מעוצבת. אוזו פלומארי ממזקקת THOMOPOULOS מהאי פלומארי ביוון, קיים מ-1894 ומשלב תהליכי ייצור מסורתיים, טכנולוגיה מתקדמת וטעם וארומה ייחודיים, בזכות השימוש במרכיבים איכותיים כמו מי מעיינות, אניס, שומר, קינמון, מוסקט ועוד.

האוזו הינו תוצאה של היחס בין המרכיבים, מה שהופך אותו, לאוזו הפופולארי ביותר ביוון ויש האומרים בעולם. השקה נוספת ברשת היא מותג הקאווה מהגדולים והראשונים בעולם, Codorniu Clasico
יוצא לראשונה עם גרסה כשרה לפסח. משפחת רוונטוס קודורניו, מחזיקה בבעלותה כרמים ויקבים בפנדס שבספרד מהמאה ה-16 וכיום מחזיקים בבעלות על 15 יקבים שונים ברחבי ספרד והעולם.

קאווה קודרניו קלסיקו מצטרפת לחמשת מוצרי המותג הקיימים בישראל: קודורניו קלאסיקו רוזה, קודורניו קלאסיקו חצי יבש, קודרניו קלאסיקו ברוט, קודורניו אנה ברוט, קודורניו רוונטוס ברוט

שותים את המוכשרים של הסקוטית. אסף לוי ויחצ,
שותים את המוכשרים של הסקוטית/אסף לוי ויחצ

הלחם והחמאה של החג

טחנת "קמח הארץ", משיקה שני מוצרים כשרים לפסח וטבעוניים: תערובת אפייה איטלקית "מולינו ירוק"-תערובת אפייה ללא גלוטן תוצרת איטליה לאפייה מוצלחת כמו עם קמחים רגילים, מתאים לאפיית לחמים, פיצוות, פוקאצ'ות ועוד.

מוצר שני, ג'באטה איטלקית אפויה וקפואה, במארז בן 4 יחידות שמומלץ לחמם כמה דקות בתנור/טוסטר חם לפני. להשיג ברשת ניצת הדובדבן, בחנויות טבע ברחבי הארץ ובאתר הטחנה.

ומה הכי טעים למרוח על הלחם או על מצה מבלי שהיא תשבר? חמאה כמובן, יורו מחלבות אירופה, משיקה לפסח, ממרחי חמאה רכה למריחה, עשויים 100% חמאה וללא שומן צמחי.

הממרחים המיובאים מבלגיה, מוצעים בתוספת מלח וללא תוספת מלח, הם ללא תוספת שמן צמחי או שמן לפתית. ממרחי החמאה הרכה, מתאימים למריחה על מצות מבלי צורך בהפשרה מקדימה. להשיג ברשתות השיווק.

הלחם והחמאה. סטודיו SAY וסטודיו קמח הארץ,
הלחם והחמאה/סטודיו SAY וסטודיו קמח הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully