וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן מישל דואב מונה לראש מערך המכירות של קבוצת פנג'יה באפריקה

29.3.2023 / 12:57

דואב כיהן במשך 25 שנה כמנהל מכירות בחברות היי-טק צרפתיות ובמהלך שנים אלו הצליח להרחיב ולפתח את פעילותן העסקית ביבשת אפריקה

ז'אן מישל דואב. Studio Photo Goncourt,
ז'אן מישל דואב/Studio Photo Goncourt

קבוצת פנג'יה (Pangea), המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים, ציבוריים ועסקיים, הודיעה על מינויו של ז'אן מישל דואב (Jean Michel Douieb) לראש מערך המכירות של הקבוצה ביבשת אפריקה. דואב כיהן במשך 25 שנה כמנהל מכירות בחברות היי-טק צרפתיות ובמהלך שנים אלו הצליח להרחיב ולפתח את פעילותן העסקית ביבשת אפריקה. לפני שהצטרף לפנג'יה כיהן מעל שמונה שנים כסגן נשיא מכירות בחברת Thales DIS (לשעבר Gemalto) והיה אחראי על המכירות בשוקי מערב ומרכז אפריקה. דואב יוביל את הרחבת הפעילות של פנג'יה במדינות נוספות באפריקה והעמקת הפעילות בקרב לקוחות קיימים.

דואב צבר ניסיון עשיר כמנהל מכירותו ופיתוח עסקי והתמחה בפעילות עסקית ציבורית בסביבה תחרותית ובינלאומיות. במשך למעלה מ-20 שנה בהן עסק בפעילות עסקית במדינות אפריקאיות צבר ידע וניסיון בסוגיות פוליטיות וכלכליות המאפיינות את היבשת. במשך 14 שנים התמחה בתחום הטלקום ובמשך 10 שנים בתחומי הביג דאטה, תעודות זהות מאובטחות ואבטחת סייבר.

לפנג'יה פעילות עסקית ענפה באפריקה ובעשור האחרון זכתה במספר גדול של מיזמי טרנספורמציה דיגיטלית של ממשלות וארגונים ציבוריים ברחבי היבשת. אחד הפרויקטים המשמעותיים עליהם הכריזה פנג'יה לאחרונה, הוא פרויקט בהיקף כספי של 70 מיליון דולר עבור ממשלת קונגו לבנייה ותפעול של מאגר ביומטרי שיפיק תעודות יושר לאזרחים. הפרויקט ייבנה במודל של שיתוף בין חברה פרטית למגזר הציבורי (PPP - Public-Private Partnership).

רפי קמינר, מנכ"ל קבוצת Pangea: "לז'אן מישל דואב יש ניסיון רב ערך, ידע וקשרים שהם חיוניים לפעילותנו העסקית באפריקה. כמיליארד איש ברחבי בעולם אינם רשומים ואינם יכולים להוכיח את זהותם ולכן נמנעת מהם האפשרות לקבל שירותים חיוניים כמו: בריאות, זכויות סוציאליות, חינוך ושירותים פיננסיים. רובם חיים במדינות מתפתחות ולמעלה משליש מהם הם ילדים שאינם רשומים בשום מקום. כדי לפתור בעיה זו באפריקה וברחבי העולם פנג'יה מובילה טרנספורמציה דיגיטלית מכילה שמשפרת את מצב האוכלוסיות במדינות השונות".

ז'אן מישל דואב: "אני שמח להצטרף לשורות פנג'יה ולהביא את הטרנספורמציה הדיגיטלית המתקדמת מסוגה למדינות היבשת. בניגוד לדעה הרווחת, טרנספורמציה דיגיטלית היא קריטית להתפתחותן של הכלכלות הצומחות של אפריקה. לדוגמא, היכולת לזהות את האזרחים תאפשר לאוכלוסייה ליהנות מהטבות סוציאליות ולשפר את יעילות הממשלה. זו גם הדרך שתאפשר לממשלות לבצע אופטימיזציה של השקעותיהן ולשפר את מצב האבטחה והביטחון".

קבוצת פנג'יה (Pangea), שהוקמה ב-2018, הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות דיגיטליים לאומיים וביניהם זהות דיגיטלית, אבטחה ותשלום אלקטרוני המשרתת מיליוני אנשים וממשלות רבות ברחבי העולם. החברה מעסיקה כיום כ-200 עובדים, מחציתם בהרצליה, והמחצית השנייה במדינות שונות בעולם, ביניהן: ארה"ב, בריטניה, הולנד, ואמריקה הלטינית. 70 מעובדי פנג'יה הם אנשי פיתוח בישראל וגיאורגיה שכוללים מומחי בינה מלאכותית ומדעני נתונים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully