וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולטילוק נתנה את החסות הראשית בכנס "יום המנעולן"

29.3.2023 / 13:47

מולטילוק השיקה בכנס מנעולנים את הדור החדש של המנעולנים החכמים - המנעול החכם ™LINUS

01.אבי קמחזי מנכל אסא אבלוי ישראל, רפי ונר יו"ר ארגון המנעולנים בישראל. מורג ביטן,
אבי קמחזי מנכל אסא אבלוי ישראל, רפי ונר, יו"ר ארגון המנעולנים בישראל/מורג ביטן

קבוצת מולטילוק נתנה את החסות הראשית לכנס השנתי "יום המנעולן" של ארגון המנעולנים בישראל, במסגרתו השיקה בכנס את הדור החדש של המנעולנים החכמים - מנעול חכם ™LINUS.

מנעול החכם ™LINUS מאפשר לנעול ולפתוח את הדלת באופן אוטומטי ללא מפתח. מופעל על ידי יישומון (אפליקציה) למכשיר נייד חכם. המנעול מאפשר כניסה באמצעות קודן ומעקב אחרי פעילות ויומן אירועים, שיתוף הרשאות קבועות או זמניות עם אנשים שסומכים עליהם מכל מקום בעולם באמצעות האפליקציה. פונקציית הפתיחה האוטומטית תיכנס לפעולה כשתחזרו הביתה ותגיעו לדלת שלכם, תפתח אותה באופן אוטומטי הודות לגידור גיאוגרפי, ותאפשר כניסה ללא הצורך במפתח.

אפליקציית Yale Access לנייד עצמה מאפשרת למשתמשים לגשת ולשלוט במנעול החכם שלהם מרחוק בלחיצת כפתור אחת במכשיר הנייד שלהם על ידי חיבור למגשר האינטרנט של Yale
המשתמשים ייהנו גם מאינטגרציות עם עוזרים קוליים כמו ה-HomeKit של אפל, בעוד שהוספת מגשר האינטרנט של Yale תאפשר אינטגרציות עם Alexa של אמזון ועם Google Assistant, כמו גם עם פלטפורמות בתים חכמים מובילות.

מנעול חכם ™LINUS , מעוצב בגימור מתכת מוברשת או שחור קלאסי זכה להכרה בזכות העיצוב הקלאסי, החדיש והחכם והחומרים הטובים מסוגם ממנו הוא עשוי, בטקס פרסי Red Dot היוקרתיים, פרסי עיצוב המוצר האירופיים ופרסי הסביבה ב-CES לאס וגאס.

אבי קמחזי מנכ"ל חברת אסא אבלוי ישראל : "המנעולנים הם השותפים העסקיים של החברה והמקצועיות שלהם בשטח הוא מרכיב בהצלחה של קבוצת מולטילוק".

  • עוד באותו נושא:
  • מנעולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully