וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Styletech חתמה על שיתוף פעולה עם virtuality.fashion

29.3.2023 / 8:11

אחרי שגייסה 10 מיליון שקלים - Styletech חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם virtuality.fashion שמאחד את יכולות ה-Ai וה-3D שלהן לכדי מהפכה של ממש בעולם האופנה והקיימות

סטיילטק. יחצ,
ככה זה נראה/יחצ

Styletech, חברת הסטארט-אפ הישראלית שעושה מהפכה בעולם האופנה תוך ייצור ועיצוב דוגמניות ודוגמנים וירטואליים וכן ביגוד באמצעות Ai, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת virtuality.fashion המאפשרת למותגי אופנה להשיק קולקציות אופנה במהירות מרבית, בעלויות נמוכות וצמצום נזקים לסביבה על ידי פרזנטציה של הפריטים ב-D3.

כ-10 מיליארד דולר מתבזבזים מדי שנה בעולם על דגמים ראשוניים שלא יגיעו כלל לייצור - הפתרון של שתי החברות גם יחד יכול לחסוך כ-70% מעלויות ימי הצילום עבור מותגי אופנה (לחסוך פיתוח וייצור) ואף לקדם דגמים חדשים, כאשר שיתוף פעולה זה ממקסם את היכולות הטכנולוגיות של שתי החברות.

אם עד היום קטלוגים דיגיטליים, אתרי מכירה מקוונים או מעצבים פרטיים השתמשו בבגדים פיזיים בלבד לטובת צילום, שיווק ומכר, הפתרון המשולב של סטיילטק ו-וירטואליטי.פאשן מהווה מעבר ישיר בין שלב העיצוב לשלב המכירות וקידום המכירות תוך חיסכון בימי צילום עם דוגמנים אמיתיים.

באמצעות שיתוף פעולה זה, שיצא לדרך בפועל בתחילת 2023, במקום להשתמש בפריטים פיזיים המזהמים את העולם - בגד היפר-ריאליסטי המעוצב אך ורק ב-3D יהפוך לתמונות קמפיין שיכולות לשמש לקידום ברשתות חברתיות ומכירה באתרי E-commerce, ללא ייצור של הפריט בכלל עד לשלב המכירה וללא בזבוז זמן ועלויות נוספות על ימי צילום - כל זאת באמצעות פתרון ה-Ai המתקדם. החברות עובדות (תחת הסכמי סודיות בינתיים) ומתכננות לעבוד עם כל מותג אופנה גדול שמפיק קטלוגים דיגיטליים לשימוש פנימי (אנשי המכירות בשלב פיתוח המוצר), או חיצוני (מול לקוחות, בעיקר אונליין).

יכולת הליבה של virtuality.fashion היא לספק למעשה פתרונות eFashion המבוססים על ווירטואליזציה של בגדים עוד בשלב העיצוב בתלת-ממד ובקנה מידה. הדמיית קולקציות ב-3D, במהירות וביעילות, תומכת במגמת ה-MTO (Made To Order) ולמניעת ייצור יתר שתורם לזיהום הסביבה בהרבה אופנים כמו בזבוז מי שתייה על ייצור כותנה (כ-900 ליטר מים מתבזבזים בממוצע על ייצור כל חולצה בעולם), הטמנת עודפי ייצור, שילוחים מיותרים ועוד. בסופו של תהליך, הבגדים והדוגמנים/יות הווירטואליים יהיו זמינים באיכות של צילום מציאותי לכל דבר ועניין.

סטיילטק. יחצ,
מהפכה של ממש/יחצ

Styletech מאפשרת את החלפת הדוגמניות האמיתיות בדוגמניות וירטואליות, ואת ימי הצילום וההפקות המורכבות מחליפה הטכנולוגיה החדשנית מבוססת בינה מלאכותית, שמאפשרת יצירת אלפי לוקים בזמן קצר, כולל איפור, שיער, דוגמניות במבני גוף שונים וכמובן ביגוד בתלת־ממד, כולל אקססוריז, הלבשה תחתונה ועוד. בשילוב הבגדים הווירטואליים שייוצרו על ידי וירטואליטי.פאשן יתאפשר חיסכון בהוצאות על בדים מיותרים ומשלוחים, כאשר כל בגד וירטואלי שמיוצר חוסך ייצור שלו בפועל, כמו גם במניעת טיסות לצילומים בחו"ל ללוקיישנים ספציפיים שאפשר לעצב כרקע לדוגמנים.

גוני גרופר, מנכ"לית Styletech: "עולם האופנה הוא עולם מדהים, מלא בהשראה והבעה עצמית לכל אחת ואחד מאיתנו. לצערי, החלק שאף פעם לא יכולתי לשאת הוא הזיהום והרס העולם שהילדים שלנו צריכים להמשיך לחיות בו. כעת אני נרגשת מאוד משיתוף הפעולה בין החברות - זה העתיד שלנו, זו הדרך שלנו להציל את החלקים היפים של העולם שלנו ושל תעשיית האופנה. שתי החברות משלימות אחת את השנייה בסינרגיה מושלמת ומייצרות פתרון הוליסטי שמשרת את המטרה החשובה".

אמנון שלו, מנכ"ל virtuality.fashion: "עולם האופנה הולך לכיוון של קולקציות דיגיטליות וזהו שינוי מבורך, עליו אנו עומלים, בחלקת האדמה הקטנה שלנו, כל העת. השילוב שלנו עם חברת סטיילטק יתרום לשמירה על הסביבה ויציג פתרון חדשני בתחום ה-VTO (Virtual Try On). מדובר בשילוב מושלם בין שתי החברות שמחמיאות לכל צד בדיוק במקומות שחסרים לו והתוצאה שקיבלנו יחדיו היא לא פחות ממדהימה".

  • עוד באותו נושא:
  • מדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully