וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת חללי העבודה למפוטרי ההייטק: בואו לעבוד ללא תשלום

29.3.2023 / 14:23

SOK, רשת חללי העבודה המשותפים, במהלך חדשני: מזמינה את מפוטרי ההייטק להגיע ולעבוד ממתחמי הרשת - ללא תמורה וליצירת חממת הייטק ופתיחת דלת לשיתופי פעולה, מיזוגים והשקעות

סוק נטוורקינג. יחצ,
SOK/יחצ

SOK (Service. Office. Knowledge) - רשת חללי העבודה המשותפים, השנייה בגודלה ברוסיה, בבעלותו של היזם איגור ריבקוב ואיריק אליארוב, שותף מנהל - מובילה את מהלך SOK networking, במסגרתו מציעה החברה לאנשי הייטק (מפוטרים ועצמאיים) להגיע למתחמי הרשת ולקבל אפשרות לעבוד ממנו, וביחד - לחשב מסלול מחדש.

בשל גל הפיטורים הגדול בשוק ההייטק, SOK מזמינה את אנשי ההייטק שסיימו את עבודתם לאחרונה להגיע ולעבוד במתחמי העבודה, כאשר החברה תעמיד לרשותם במשך שלושה ימים בשבוע HUB שיכלול ייעוץ עסקי, מיתוג אישי, ניהול קריירה, סיוע בהקמת עסק, וכל מה שצריך כדי לקבל סט כלים רלוונטי עבורם בנקודה חשובה זו.

מלבד העובדה שהחברה דוגלת בהשקעה בסטארט-אפים מקומיים וקידום נושא ההייטק, היא מציעה כעת גם לשמש כחממה משותפת למפוטרי ההייטק וליועצי קריירה ומנטורים, כדי שיביאו למתחמים את הכישורים, הידע והניסיון שלהם, למען יצירת קהילת עבודה חדשה, במטרה לסייע לכל המעורבים ואף לפתח מוצרים בשותפות SOK.

כמו כן, החברה מזמינה חברות ובעלי מקצוע (ממגוון תחומים, מעבר לעולם ההייטק) לימים פתוחים של "במת רעיונות", מהם יצמחו אפשרויות לחיבורים, העסקות, מיזוגים, שיתופי פעולה אסטרטגיים והשקעות מצד SOK.

את פעילות SOK בישראל, ההתרחבות הראשונית של הרשת מחוץ לגבולות רוסיה, מנהל אלכסיי ברפנוב. במסגרת התרחבות פעילות החברה בישראל, מייצג ברפנוב גם את פעילות הבעלים בתחום ההשקעות תוך חיפוש חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הפינטק, אד-טק ואנרגיה ירוקה.
ברפנוב בעל ניסיון רב בחברות הייטק וסטארט-אפ, כמנכ"ל ומייסד שותף, וכן הוביל מהלכי התרחבות אסטרטגיים של רשתות מתחומים שונים, לרבות בנקים, כגון CitiBank ואלפא-בנק. אלכסיי, יזם בעצמו המשקיע בחברות שונות בארץ ובעולם בתחומי האנרגיה, הבנייה, הייטק ולאחרונה גם ב-Edu-Tech. אחת מחברות ההייטק שניהל נמכרה לשחקן ענק ברוסיה בתחום מנועי החיפוש.

לרגל המיזם מוסר ברפנוב: "SOK - כרשת בינלאומית מספקת שירותים, משרדים וידע לחברות בכל הגדלים - לכן טבעי שנקים כעת גם את מיזם SOK networking, כחממת ידע העוטפת תחת קורת גג אחת גם את מפוטרי ההייטק, כולם בעלי כישורים ויכולות מרשימות וגם מנטורים ועצמאיים בתחומים השונים היכולים לתמוך בצרכיהם של המפוטרים ובמקביל לפתח את עסקיהם. "כמו כן, מספקת החממה סביבת עבודה נוחה ומקצועית שתסייע במציאת עבודה חדשה בנקודת קריטית זו בקריירה שלהם, ושל השוק המקומי כולו. זו למעשה היכרות עם הרוח החיה של החברה במיטבה, וערכיה, ובעיקר עם צד נוסף ואנושי של עולם ההייטק. מעבר לכך, אנו שואפים כי המהלך יפתח גם דלת לשיתופי פעולה חדשניים ומרגשים תחת חסותה של SOK".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully