וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורגר לקראת פסח

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 14:47

אביחי מנדלבליט, גדעון המבורגר, אורס בוכר ויעקב פרנקל. דרור יצחק,
אביחי מנדלבליט, גדעון המבורגר, אורס בוכר ויעקב פרנקל/דרור יצחק

חברי לשכת המסחר ישראל-שוויץ-ליכטנשטיין, בראשותו של היושב ראש גדעון המבורגר, נשיא קבוצת הביטוח והפיננסים הראל, נפגשו לאירוע המסורתי טרום חג הפסח.

אורח הכבוד באירוע היה היועץ המשפטי לשעבר, אביחי מנדלבליט, לצידו של שגריר שוויץ בישראל אורס בוכר. מנדלבליט, ששימש בעבר כמזכיר הממשלה תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולאחר מכן שימש כיועץ המשפטי לממשלה, ביקר את המהלכים האחרונים שמובילה הממשלה וסיכם כי לדעתו, כמו שמשה הוביל את עם ישראל ממצרים אחרי שנים של עבדות, הוא בטוח כי נגיע לארץ המובטחת בקרוב כשיחזרו מהניסיונות לפגוע במערכת המשפט.

באירוע השתתפו: יעקב פרנקל, יוסי צ'חנובר, בן המבורגר, דוד פתאל, סאמר חאג יחיא, יהודה רווה, מישל סיבוני, גיא רוטקוף, יואב מנור ועוד.

נועם זילברשטיין. תמי בר שי,
נועם זילברשטיין/תמי בר שי

מדפיסים וחוגגים

נועם זילברשטיין מנכ"ל HP אינדיגו בישראל, אירח בכירים מחברת האם HP אינדיגו בביקורם בישראל, לרגל השקתה של מכונת הדפוס הדיגיטלית החדשה של החברה, פרי שנים של פיתוח.

האורחים ביקרו, בין היתר, במרכז המחקר והפיתוח של החברה בנס ציונה ובמפעל החברה בקריית גת, וכן שמעו הרצאה מפיו של כפיר דמרי, ממייסדי SpaceIL . כמו כן התקיימה לכבוד הביקור מסיבה חגיגית, במלון הילטון שבתל-אביב, אחעה הוזמנו שותפים עסקיים של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully