וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצפון ועד דרום: המחווה המרגשת של רשת "שופרסל" ועמותת "שם ונר"

29.3.2023 / 14:46

שופרסל, קבוצת הקמעונאות המובילה בישראל, בשיתוף עמותת "שם ונר" תחלק ללקוחותיה בסניפי הרשת ללא תשלום, נרות נשמה אישיים הנושאים את שמות הנספים בשואה במטרה להנציח את זכרם

נרות נשמה. יחצ,
נרות הנשמה שיוצגו בשופרסל/יחצ

כבר מספר שנים ברציפות: רשת "שופרסל" תחלק לקהל לקוחותיה ללא תשלום נרות זיכרון אישיים הנושאים את שמות הנספים בשואה במטרה להנציח את זכרם. רשת הספורמרקטים, בשיתוף עמותת "שם ונר", מזמינה את הציבור לבוא, לקחת ולהדליק נר זיכרון אישי בבית, בחיק המשפחה, לזכר הנספים, בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה.

במסגרת שיתוף פעולה בין רשתות המזון ועמותת "שם ונר", הפועלת להנצחת זיכרון השואה, בערב יום השואה הקרוב שיחול ב-17 באפריל 2023, נרתמה הרשת ואלפי נרות זיכרון יחולקו ללא תשלום ללקוחות ב- 30 מסניפיה ברחבי הארץ.

על כל נר נשמה תווית הנושאת את תמצית פרטיו האישיים של אדם אשר נספה בשואה, וכן קודQR המפנה לאתר אינטרנט שבו אפשר לקרוא מידע על אותו אדם. עד כה אספה העמותה כחצי מיליון שמות וסיפורים וישנם עוד מיליונים שסיפורם טרם סופר.

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל: "שופרסל גאה לקחת חלק בפרויקט 'שם ונר', שנועד להנציח ולשמר את מורשתם של קורבנות השואה. אנו רואים בכך מחויבות עמוקה ואחריות מוסרית למען הדורות הבאים".

לדברי רוחה וקנין-שער מנכ"לית העמותה: "אנו מודים לרשת שופרסל שבחרה לקחת חלק במסע כה מרגש לחיזוק ושימור המסורת המבורכת של הדלקת נרות נשמה אישיים ביום הזיכרון לשואה ולגבורה, על מנת שכל בית בישראל ידליק נר לזכר אדם שנספה. מידיי שנה מאות אלפי נרות "שם ונר" נדלקים על ידי הציבור הרחב, במוסדות חינוך, בגופים ציבוריים ובחברות פרטיות, לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, המטרה שלנו היא שעבור כל נספה, מששת מיליון נספי השואה יודלק נר נשמה".

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה מזמינה העמותה את כל הציבור הישראלי להצטרף למסורת להנצחת זיכרון השואה.

  • עוד באותו נושא:
  • נרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully