וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבור בין גוף לנפש: האם זה המוצר שירגיע כאבים פיזיים ונפשיים?

29.3.2023 / 14:40

מרינה כהן, מטפלת מוסמכת בשיטת "אורתופדיה רגשית" ומעסה טיפולית כבר למעלה מ-20 שנים, הפכה עם הזמן לכוהנת טיפולי הגוף ונפש בצפון הארץ. כעת היא משיקה את טאץ' תראפי, חמאת עיסוי טיפולית לשחרור כאבים ורוגע

טאץ' תראפי. יחצ,
טאץ' תראפי/יחצ

"Touch Therapy", חברה חדשנית ומיוחדת בנוף המוצרים הטיפוליים, שמתהדרת בסדרה מגוונת של חמאות גוף טיפוליות לשימוש ביתי ומקצועי כאחד, אשר עשויות ממרכיבים טבעיים בלבד שהופקו בגליל, בהם ויטמינים, מינרלים, שמנים אתריים ושמן זרעי קנאביס. כל המוצרים מאושרים על ידי משרד הבריאות, מיוצרים בשיטה ייחודית בישראל וכמובן שלא נוסו על בעלי חיים.

כל חמאת עיסוי טיפולית עשויה מתערובת ויטמינים ושמנים בעלי תכונות ייחודיות שיביאו לשחרור כאבים ובעיקר לרוגע, גם לגוף וגם לנפש. החמאות לא מיועדות בהכרח עבור אנשים הסובלים מכאבים כרוניים, דלקות או מחלות, אלא מתאימות גם לשגרה היומיומית השוחקת , לטיפול בחרדות או אפילו לטיפוח העור למגע רך יותר.

הסגולות הרפואיות הרבות של שמן הקנאביס ידועות כבר לרבים, כאשר עולם המדע ממשיך לגלות סגולות נוספות בכל העת למכאובים ומחלות שונות בגוף ובנפש. הרכיבים האנטי דלקתיים, המרגיעים והמחממים של שמן קנאביס בשילוב הרכיבים הטבעיים הנוספים בחמאות הטיפוליות של טאצ' תרפי דוגמת שמנים אתריים מצמחי מרפא בהם לבנדר, חמאת שיאה, ויטמינים ומינרלים, ייצרו מוצרים טיפוליים פנומנליים ומפתיעים בעוצמתם לגוף ולנפש. מלבד סדרת חמאות העיסוי, מתהדר המותג גם במגוון מוצרים משלימים דוגמת נרות, סבונים, מבשמים, טיפות שמן טיפולי ומפיצי ריח.

ממוצא אחרון אל הנחלה

מאחורי "Touch Therapy" עומדת מרינה כהן, מטפלת מוסמכת בשיטת "אורתופדיה רגשית" ומעסה טיפולית כבר למעלה מ-20 שנים, שהפכה עם הזמן לכוהנת טיפולי הגוף ונפש בצפון הארץ. כהן, שחקנית טניס בעברה הגיעה לעולם הטיפולים מתוך צורך אישי למציאת פתרון לכאבים הפרטיים שלה, לאחר שנפצעה באופן דרמתי. לאחר הליך שיקום ארוך, החלה ללמוד אנטומיה ופיזיולוגיה ואז גילתה את התחום הנקרא "אורתופדיה רגשית"- תחום העוסק ברגש, כאב והחיבור ביניהם. במקביל למדה עיסוי טיפולי ופיזיולוגיה, על מנת לשלב כמה כלי טיפול רגשיים ופיזיים גם יחד. השילוב של תחומי האורתופדיה הרגשית ועיסויים טיפוליים, מאפשר למרינה להעניק למטופלים שלה רוגע נפשי ופיזי גם יחד.

לאחר שנים של למידה והתנסות, גיבשה כהן את שיטת הטיפול שלה, שיטת טאצ' תרפי ומהר מאוד הפכה מוקד עליה לרגל בצפון, למטופלים שהגיעו אליה כמוצא אחרון והעידו שהגיעו אל הנחלה. כיום מטפלת מרינה באנשים עם פציעות שונות כדוגמת פריצות דיסק וכאבים שונים שהרפואה הקונבנציונלית לא מצאה להם פתרון. בין היתר מגיעים לקליניקה שלה ספורטאים, מאמני כושר, מתאמנים, אנשים הסובלים מפריצות דיסק, סובלים מפיברומיאלגיה ועוד.

אל החמאות הגיעה מרינה מתוך צורך להשלים את חוויית הטיפול לעומק בצורה האולטימטיבית לאחר שחיפשה תחליף לשמני הטיפול המסורתיים. לפני מעל ל 3 שנים, יצאה למסע "רוקחות" בין אוצרות הטבע הגליליים, חברה ליצרנים מקומיים שונים העוסקים במיצוי צמחים ומינרליים מהטבע ולבסוף, לאחר ניסויים רבים, רקחה בעצמה את קולקציית החמאות והשמנים האיכותיים והמרגיעים. המוצרים שרקחה כהן זכו להצלחה מסחררת תוך זמן קצר. מעסים רבים נטשו את שמני הטיפול המסורתיים לטובתם ובו בעת גם המטופלים עצמם משתמשים בהם בביתם באופן קבוע, שכן מדובר בכלי טיפולי המומלץ לשימוש יומיומי קבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • תרפיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully