וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדשים את הבית לקראת פסח? כך תעשו זאת בלי להיכנס למינוס

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 12:55

החג שמתקרב והעונה שהתחלפה מציפים אותנו ברצון לחדש משהו בסביבה הביתית אך התקופה מאתגרת, גם בפן הכלכלי, מקשה על ביצוע שינוי משמעותי כמו שיפוץ. מצאנו דרכים להתחדש בבית בלי לקרוע את הכיס, פתרונות קטנים לשדרוג חווייה הקנייה ופריטים בתקציב שלא יכניס אתכם למינוס

iddesign קמפיין שולחנות חדש. מנחם עוז,
iddesign מציע ממשק לעיצוב הבית בתלת מימד ללא עלות, ללקוחות הרשת/מנחם עוז

האביב שהגיע הודיע באופן רשמי שזו העת להתחדש, העונה מתחלפת, החג מתקרב, החופש כבר פה וזמן לטפל בסביבה הקרובה שלנו, נוכל למצוא בחול המועד.

אם תחושת התחדשות מקננת בכם, אם התכוונתם להעביר את הבית "מתיחת פנים" קלה לפני החג, אם ויתרתם על שיפוץ השנה כי המצב הכלכלי פחות מאפשר - תמצאו כאן טיפים להתנהלות כלכלית נכונה בתקופה זו וגם פריטים קטנים, לא מאד יקרים, שיעניקו את התחושה שאתם זקוקים לה - ריענון קל מבלי להיכנס למינוס.

שינויים קטנים, כמו להתחדש בריהוט ואקססוריז או לשדרג חללים ופינות שונות בבית, כמו חלל הסלון או פינת האוכל יכולים לתת פתרון, הן לתחושה של רעננות ושמחה, והן לשמירה על הכיס, בימים של יוקר מחייה שבהם היד של רובנו קצרה על הארנק.

"חג הפסח הוא הזדמנות מעולה להתחדש ולרענן את הבית. אומנם התקופה הכלכלית מאתגרת, אבל החג הוא הזדמנות למצוא דרכים יצירתיות לחיות טוב עם הכסף שלנו ויש לא מעט דרכים להתחדש בלי לשבור את הכיס", אומר יובל סמט, מנכ"ל חברת הפינטק רייזאפ (RiseUp) המסייעת ליחידים ולמשפחות להתנהל כלכלית בתבונה באמצעות שירות דיגיטלי שפיתחה.

"ישנן דרכים להתחדש מבלי להכביד על הכיס, אם זה דרך ניצול תווי קנייה ששכחנו שיש לנו, ניצול מבצעים שהרשתות מציפות אותנו בהם, מימוש הטבות של מועדוני הצרכנות, וקנייה חכמה ברשתות המוזלות".

iddesign קמפיין שולחנות חדש. מנחם עוז,
ממשק מתקדם לעיצוב הבית בלחיצת כפתור, מוצע ללקוחות iddesign ללא עלות/מנחם עוז

ראשית, עוד לפני שתחליטו להחליף או להתחדש בסביבה הביתית, רשת העיצוב IDdesign שמביאה את החדשנות לתחום ריהוט ועיצוב הבית מציעה לכם ממשק חדשני בו תוכלו להתייעץ על עיצוב בהתאמה אישית בעזרת הדמיות תלת ממד - ללא עלות.

שיתוף פעולה ייחודי עם אפליקציית העיצוב AI PATRICIA יספק ללקוחות הרשת כלי טכנולוגי מתקדם לעיצוב הבית בלחיצת כפתור, בממשק משתמש ידידותי המספק חווית משתמש ברמה גבוהה.

לקוחות הרשת יוכלו להעלות תוכניות או שרטוטים של החלל שירצו לעצב. לאחר מכן, האפליקציה תתרגם שרטוטים אלו להדמיה תלת ממדית, הנתפרת למידות הלקוח - שירות שיינתן ללא עלות.

ההדמיה נשלחת לסניף IDdesign לבחירת הלקוח, בו יקבל יעוץ אישי ומוחשי על האופן שבו פריטי הריהוט יראו בחלל ביתו. כך, מאפשרת הרשת "להלביש" את חללי הבית עם הפריטים המתאימים עבורם בצורה הטובה ביותר.

יובל חן, מנכ"ל IDdesign: "רשת IDdesign שואפת להוביל את עולם העיצוב קדימה, תוך אימוץ כלים טכנולוגיים חדשניים וגאים להיות החלוצים בתחום. אנו מודים על שיתוף הפעולה, ושמחים להפוך את משימת עיצוב הבית לחוויה עבור קהל לקוחותינו, הן לקהל הרחב והן לקהל המקצועי של מעצבי הפנים".

השימוש במערכת הינו ללא עלות ויהיה זמין לקהל הרחב בקישור הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שטיחי כרמל אביב 2023 קולקציית סטאר החל מ 503 שקל. מנחם עוז,
שטיחי כרמל אביב 2023 קולקציית סטאר החל מ 503 שקל/מנחם עוז

סלון - מחליפים את הרקע והכל ניראה אחרת

אם חשקה נפשכם בשינוי בחלל הסלון, כזה שיהיה משמעותי אבל מבלי להחליף את מערכות השייבה והרהיטים הכבדים (והיקרים), להתחדש בשטיח יכול להיות פתרון עבורכם.

כיום, ניתן לרכוש שטיחים מודרניים במחירים אטרקטיביים, אשר מקנים לסלון מראה קלאסי וחם, קלים לניקוי ומקפיצים את החלל מבחינת הנראות.

למשל, תוכלו להצטייד בשטיח מקולקציית סטאר, קולקציית אריגה שטוחה של שטיחים בגוונים נייטרליים, ברשת שטיחי כרמל. השטיחים עשויים מסיב פרופילן איכותי וחזק ואף עמיד לקרינת UV למי שמבקש דווקא להציב אותו במרפסת או בגינה, במקום בחלל הסלון. הוא קל לניקוי ולא מדובר במחיר גבוה במיוחד, כך שזה לגמרי אפשרי.

שטיחים מקולקציית סטאר, החל מ-503 שקל, להשיג ברשת שטיחי כרמל או באתר

שטיח סטאר שטיחי כרמל. מנחם עוז,
כך תחדשו בבית בלי להיכנס למינוס, שטיח סטאר של שטיחי כרמל/מנחם עוז

תמיר כהן בעלים ומנכ"ל "צמר שטיחים יפים" תומך בשדרוג המוצע ומציג מגוון אפשרויות של שטיחים מסוגים שונים שיוכלו להתאים לשדרוג החלל מבלי לקרוע את הכי: "אנחנו יודעים לתת מענה לשטיחים פרקטיים ולא יקרים, עם מספר קולקציות:

שטיח ברבר אריגה המאפיין את המראה הסקנדינבי, מגיע בגוונים בהירים המאפיינים את המראה הזה הידוע כפלאפי ונעים, במבחר מידות ובטווח מחירים של החל מ-117 שקל.

שטיח דגם "גאיה", שטיח אריגה טורקי ברמת איכות סבירה וטובה לכסף שאתה משלם. משמש לשנים רבות, מגיע בשלל גרסאות אבסטרקטיות עם שילובי צבעים. המחירים מתחילים מ-600 שקל.

שטיחי "מרקש סקנדינבי", שטיח נורדי הבנוי משיטות אריגה high & low שזוהי שיטה של קילים ופלומה מעניק מראה מרענן בחלל במחיר החל מ-261 שקל.

שטיחי "ברצלונה", שטיח הודי בעבודת יד, בעלי מראה קליל, לא סופח אבק, פרקטי, קל לתחזוקה בזכות המשקל שלו. מתאים לקהל יעד צעיר בגילאי 20-35 מחיר החל מ-675 שקל.

להשיג ברשת "צמר שטיחים יפים" ברחבי הארץ ובאתר

שטיח גאיה _צמר שטיחים יפים_ מעצבת תהילה גור. מחיר החל מ-600 שקל. לעד גונן,
שטיח גאיה, צמר שטיחים יפים, מעצבת תהילה גור. מחיר החל מ-600 שקל/לעד גונן

פינת טלוויזיה - פנינו מועדות לשם

ואיך אפשר שלא להתייחס לפינה אולי הכי חשובה בבית? פינת הטלוויזיה.

אם צריך ונרצה, נוכל להתחדש בטלוויזיה גדולה או מתקדמת יותר, מערכת סאונד או סתם רמקול, אבל לשם כך צריך להשקיע סכום לא מבוטל של כמה אלפי שקלים. פתרון עיצובי לא יקר במיוחד, יכול לבוא דווקא מכיוון המזנון.

בחירה במידה הנכונה ובסוג הנכון (למשל מרחף או עומד) בהתאמה לגודל הטלוויזיה, יכולה למקסם את החלל ולעשות בו שינוי משמעותי, שאותו אפילו לא דמיינתם.

מזנון באורך 140 ס"מ בגוון טבעי, במחיר 626 שקל במקום 696 שקל, להשיג ברשת Urban או באתר

urban מזנון 140 סמ בגוון טבעי דגם big olivo מחיר מבצע 626 במקום 696 שקלים. מנחם עוז,
urban מזנון 140 סמ בגוון טבעי דגם big olivo מחיר מבצע 626 במקום 696 שקלים/מנחם עוז

מינימליזם בפינת האוכל

פינת האוכל היא אחד החללים המרכזיים והחשובים בבית. זהו הלב של הבית, המקום שבו מתאספים כל בני המשפחה, ולוקחים ביחד רגע משותף, כמו גם רגעים בהם מארחים חברים או משפחה מורחבת.

כמה פעמים חלמתם להחליף את פינת האוכל וזה לא קרה? במקום להיכנס להוצאה כספית משמעותית, שינוי קטן של החלפת הכיסאות יכול לשדרג לחלוטין את פינת האוכל ואפילו להקנות לה מראה חדש לגמרי.

תוכלו להצטייד בכיסאות חדשים לפינת האוכל. החלפת הכיסאות הישנים בחדשים עשויה לתת את תחושת הרעננות שאתם זקוקים לה.

בחירה בכיסאות מינימליסטיים, לא תשתלט יתר על המידה על העיצוב הקיים אבל כן תיתן את אפקט ה-wow הדרוש.

מצאנו ברשת קולקציה של כסאות מעוצבים לפינות אוכל, ברמת איכות וגימור גבוהה ובמחירים אטרקטיביים.

*כיסא שחור מינימליסטי דמוי עור דגם סמוקי במחיר מבצע של 552 שקל במקום 690 שקל, להשיג ברשת הריהוט ועיצוב הבית 'ביתילי'.

ביתילי כסא פינת אוכל שחור דמוי עור דגם סמוקי מחיר מבצע 552 במקום 690 שקלים. מנחם עוז,
ביתילי כסא פינת אוכל שחור דמוי עור דגם סמוקי מחיר מבצע 552 במקום 690 שקלים/מנחם עוז

מינימליזם חסכוני נוסף שמצאנו: גם שולחן וגם קונסולה באותו רהיט - שולחן קונסולה של זגה פינות אוכל.

הקונסולה הופכת משידה ריבועית קטנה, שאינה תוספת מקום רב בחלל לפינת אוכל גדולה המשתלבת עם כל סגנון עיצוב. את שידת הקונסולה ניתן להציב במסדרון או בכניסה ורק כשהאורחים מגיעים לפתוח אותה.

השידה בעלת עיצוב נקי, מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ונפתחת בקלות לפינת אוכל של כ- 3 מטרים, כך שניתן לארח סביבה עד 12 סועדים. מוצעת ב 5 גוונים: שחור אבץ, אגוז אמריקאי, בטון, עץ טבעי ולבן.

2 רהיטים ב-1, פתרון שחוסך גם במקום וגם בכסף. המחיר: החל מ-5,680 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת זגה ברחבי הארץ ובאתר.

זגה פינות אוכל קונסולה ההופכת לשולחן אוכל גוון בטון 7,250 שקל. סטודיו גולן,
זגה פינות אוכל קונסולה ההופכת לשולחן אוכל גוון בטון 7,250 שקל/סטודיו גולן

טרופי על שולחן האוכל

כלי אירוח והגשה מעץ המנגו - גם הרגשה טרופית וגם ידידותי לסביבה

מתבקש כמעט בכל חג, ובפרט אם אתם מארחים בחג, להצטייד בכלי הגשה ואירוח חדשים. חג הפסח הוא תקופה נהדרת להנות ממבצעים, ומקולקציות העיצוב החדשות שמשיקות הרשתות השונות.

רשת ACE לדוגמא, רשת לעיצוב ושדרוג הבית, משיקה בימים אלה קולקציית חג לעיצוב הבית על טהרת העץ, הכוללת סדרת קעריות ומגשי הגשה לחג מעץ מנגו, עץ טרופי איכותי, המעשיר את שולחן החג ומשרה אווירה טבעית ונינוחה. לא מדובר רק בטרנד עיצובי, כי אם גם באמירה אקולוגית של להביא את הטבע הביתה, ולעשות טוב לסביבה.

מבחר כלי הגשה מעץ מנגו במבצע 2 פלוס 1, להשיג ברשת ACE.

מבחר כלי הגשה מעץ מנגו ברשת אייס מבצע 2 פלוס 1. אייס,
מבחר כלי הגשה מעץ מנגו ברשת אייס מבצע 2 פלוס 1/אייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully