וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכישלון של אמנון שעשוע: וואן זירו רק עם 15 אלף לקוחות מעבירי משכורת

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 12:50

הבנק הדיגיטלי פרסם היום לראשונה נתונים מהם עולה כי הוא מחזיק פיקדון של 1.2 מיליארד שקל בלבד ללקוחות לעומת מאות מיליארדים של הבנקים האחרים. קצב הצמיחה נראה איטי במיוחד

ארז כלפון עם נציגי הבנק הדיגיטלי "וואן זירו". מנהלת הליגות בכדורגל, אתר רשמי
נציגי וואן זירו (בתמונה עם ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגה) מאמצים את ליגת העל בכדורגל, אבל מתקשים לעלות לליגה של הגדולים/אתר רשמי, מנהלת הליגות בכדורגל

בנק ONE ZERO פרסם היום לראשונה גילוי לציבור לשנת 2022. לפי הגילוי, עד כה גייס הבנק 791 מיליון שקל לפי שווי אחרון של 1.39 מיליארד שקל. בשלוש השנים האחרונות הוציא הבנק, בהתאם לתכנית העסקית כ-433 מיליון שקל בעיקר עבור הקמת פלטפורמה טכנולוגית.היקף הפיקדונות והעו"ש נכון להיום עומד על סכום נמוך של 1.2 מיליארד שקל בלבד.

נכון להיום יש לבנק יותר מ-50 אלף לקוחות, כ-30% כבר הפכו את החשבון שלהם לחשבון עיקרי עם העברת משכורת חודשית/סכום חודשי קבוע של 5,000 שקלים לפחות בכל חודש. כלומר, רק 15% מלקוחות הבנק הם מעבירי משכורת לבנק. מדובר אפוא במה שנראה ככישלון של בעלי הבנק, היזם אמנון שעשוע.

שוקי אורן, יו"ר בנק ONE ZERO: "רוב הבנקים הדיגיטליים שקמו בעולם התבססו על העקרון שעלויות הקמת בנק דיגיטלי נמוכות משמעותית לעומת בנקים ותיקים שמחזיקים מערך סניפים ותשתית מחשוב מורכבת ולפיכך היעילות מאפשרת הורדת מחירים. יעילות טכנולוגית היא תנאי הכרחי לבנק חדש אולם יש צורך ביתרון מבדל שיכול לאפשר תחרות אל מול מערכת בנקאית ריכוזית רווחית וחזקה, כזה שיעניק ערך משמעותי ללקוחות מעבר לבשורת העלות החשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully