וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השת"פ החדש של יאנגו דלי: תספק מוצרים של בלדי

30.3.2023 / 13:05

לראשונה מוצרי בשר, שייקים ופירות קפואים ביאנגו דלי: חברת בלדי תשתף פעולה עם יאנגו ותאפשר לרכוש את מוצרי הדגל שלה עד הבית

יאנגו דלי. יחצ,
כל המוצרים. שת"פ בין יאנגו דלי/יחצ

ענקית המזון בלדי חתמה הסכם שיתוף פעולה עם אפליקציית yango deli. במסגרת שיתוף הפעולה יאנגו דלי תספק משלוח מהיר של עד 30 דק' של מוצרי הדגל של חברת בלדי. שיתוף הפעולה של בלדי עם יאנגו דלי יאפשר הזמנה עד הבית של סדרת הקצבייה (קבב בלדי, המבורגר מסעדות, נקניקיות מרגז ועוד.), סדרת המינוט דק דק (מינוט סטייק, מינוט שניצל ומינוט שווארמה פרגית) ומותג הבית Shake It, עם מיקסים של פירות קפואים ומוצרי הסינגלים (פירות קפואים באריזות של 250 גרם).

תמיר דהבני, משנה למנכ"ל חברת בלדי: "כחברת המזון המובילה בישראל, אנו נרגשים לבשר על כניסת מגוון המוצרים המובילים שלנו לאפליקציית המשלוחים עד הבית של יאנגו דלי. באמצעות שירות זה אנו מאפשרים ללקוחותינו דרך נוחה ונגישה יותר ליהנות ממגוון מוצרי הבית האהובים. המהלך הזה מאפשר לנו להגיע לקהל רחב יותר ולהטביע את חותמנו בתעשיית משלוחי המזון ההולכת וגדלה".

טל בטיטו, סמנכ"ל הסחר של Yango Deli: "אנחנו שמחים לצרף מותג איכותי ואהוב כמו בלדי לסל המוצרים שלנו. כבר כיום אנו מציעים את המגוון האיכותי בישראל, ואנו פועלים כל הזמן על מנת להגדיל אותו ולספק ללקוחות שלנו אופציות מעולות שיענו לכל צרכי קניות הסופר שלהם, מבלי שיצטרכו לעשות יותר מלהקיש על מסך הטלפון"

מה בתפריט המוצרים הקפואים?

  • בלדי מינוט שניצל 300 ג' בעלות של 34.90 שקל.
  • בלדי קבב טלה וצנובר 600 ג' בעלות של 34.90 שקל.
  • בלדי מינוט שווארמה פרגית 300 ג' בעלות של 34.90 שקל.
  • בלדי המבורגר מסעדות 480 ג' בעלות של 34.90 שקל.
  • עוד באותו נושא:
  • שת"פ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully