וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש עלייה של יותר מ-40 אחוז ברכישת בשר בחג הזה"

30.3.2023 / 13:33

פסח מגיע ואיתו הנהירה ההמונית לבשר. במחלקות של רמי לוי שיווק השקמה מרגישים את הביקוש. מתי כדאי לקנות ומה לעשות עם הבשר שרכשתם?

בשר טרי ברמי לוי. יחצ,
בשר, עוף - הכול הולך/יחצ

"יש עליה של יותר מ-40 אחוז ברכישת מוצרי בשר לעומת השנה שעברה בתקופה הזאת". כך אומר יעקב גרשמן, מנהל תחום מחלקת טריות ברמי לוי - שיווק השקמה.

הישראלים אוהבים בשר. "בחגים אנחנו רואים שיש יותר צריכה של בשר, ועוף בעיקר", מסביר גרשמן, ומוסיף שלפחות ברשת שבה הוא עובד יש סיבה נוספת: "אנחנו עובדים על שירות עצמי במעדניות, הכנת הבשר בחדרים נפרדים הלקוח מגיע ויש לו כבר הכול מוכן בשירות עצמי, מה שחוסך לו זמן. אנחנו משפצים ומשפצרים את המחלקות הטריות מבחינת טריות, מגבירים את ייצור העוף פרימיום והדגים הארוזים. במהלך שנת 23 אנחנו אמורים לסיים עם דגים בתפזורת ולעבור לדגים ארוזים. גם את העופות אנחנו משדרגים למגשים ארוזים, אתם תיראו בסניפים יותר עופות פרימיום, מקוצבים נקי יותר, ללא עור מיותר ומסודרים יפה ונגיש. בסוף, ההתעסקות בבית תרד וזו המטרה. זה נכון גם לגבי הבשר הארוז, ללקוח נשאר רק לעבוד על הנתח, לא צריך לחתוך הכול".

מהו המועד הנכון לרכישת הבשר? "בשבועיים לפני פסח מתחיל הלחץ של ערב החג", מסביר גרשמן, "ככל שייקנו יותר מוקדם המבחר הוא גדול יותר. לקראת ערב חג האספקות נגמרות, כדאי להגיע לפני כן, במיוחד כשיש נתחים עם ביקוש גדול יותר".

בשר טרי ברמי לוי. יחצ,
מעדניית רמי לוי. בחברה טוענים לשיפור משמעותי בחוויה/יחצ

ולסיום, ביקשנו מגרשמן קצת טיפים לשימור הבשר ברמה אופטימלית. "יש לדאוג שאחרי שקניתם בשר במעדניה חשוב לא לזרוק ישר למקפיא, לארוז בניילון כמה שכבות לפי המנה שאתם אוכלים. מהחנות עד לבית לשמור בקירור עם הקרח. ככל שהבשר נשמר בטמפרטורה גבוהה, ככה הוא יישמר לאורך זמן. האריזה היא עד לבית, עם ניילונים מיוחדים למקפיא.

"לפני בישול יש להפשיר את הבשר במקרר, להוציא אותו 48 שעות לפני כן ולהפשיר אותו בהפשרה איטית - בשר טרי לא יכול להחזיק במקרר מעבר לכך. יש לבחור תבלינים בטעמים עדינים, כשאני ממליץ על מלח ים אטלנטי, רוזמרין וקורנית. רק אל תגזימו עם התיבול".

ומה אומר בעל הבית לסיכום? רמי לוי: "אני מזמין את כולם למעדניות הבשר החדשות שלנו, אצלנו תמצאו רק בשר 100% טרי, איכותי, לא מופשר ולא מעובד לצד שירות מקצועי ואדיב. במחירים הזולים במדינה".

האמת? טעמנו. היה טרי, הוגש יפה, נהנינו.

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully