וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן קניות ונקיונות: עם האביב הגיע גם ה-Spring Sale של שיאומי

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 8:54

לקראת "חג הקניות והניקיונות" יוצאת קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, עם מבצעי חג ומכריזה על תחילתו של Spring Sale שיציע הנחות על מוצרי המותג. המבצעים יתמקדו בליין הטלוויזיות, שואבי האבק ידניים ורובוטיים, שעונים חכמים ומגוון מוצרים אקולוגיים לבית

סיר טיגון חכם. יחצ שיאומי,
סיר טיגון חכם/יחצ שיאומי

חוסכים עבודה במטבח

הכירו את סיר הטיגון החכם Mi Smart Air Fryer: הסיר בנפח של 3.5 ליטרים, מאפשר מגוון רחב של שימושים ופועל כמיקרוגל וכתנור חשמלי לבישול רב-תכליתי בטווח טמפרטורות רחב 40° 200° - ויחד עם זאת ניתן לשימוש עבור: הפשרה, התססה ואפייה בטמפרטורה נמוכה.

בעזרת טכנולוגיה ייחודית הסיר מייצר סירקולציה של אוויר מחומם שמגיע עד לטמפרטורה של 360 מעלות, זרימת האוויר החם מתבצעת בצורה שווה ברחבי הסיר, מה שיוצר שכבה חיצונית פריכה ושומר על פנים המזון רך.

הפעלה דרך מסך מגע OLED לניטור ובקרה אחר המתכונים והתקדמות הבישול בנוסף לתזמון חכם ולמעלה מ-100 מתכונים מובנים ביישומון Mi Home הקל לתפעול, רק להגדיר מראש את תכנית ההפעלה והמזון כבר יחכה לכם בכל רגע שתחליטו.

הסיר נמכר כעת ב-33% הנחה במחיר של 399 שקל במקום 599 שקל.

מסך טלוויזיה mi tv 65. יחצ שיאומי,
עד 15% הנחה על טלוויזיות חכמות. מסך טלוויזיה mi tv 65/יחצ שיאומי

מסכים מהגדול לקטן

עד 15% הנחה בקטגוריית מסכי הטלוויזיות החכמות של שיאומי, שמציעות מספר תכונות חדשות כמו עוצמת סאונד משופרת וחזקה יותר, עיצוב מינימליסטי עם מסגרת דקה במיוחד למראה נקי ויוקרתי.

בין הדגמים הנבחרים יהיה גם הדגם "65 דגם Xiaomi MI TV P1E 65" GL שיימכר ב-2,549 שקל במקום 2,990 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
mi robot vacuum mop 2 pro. יחצ שיאומי,
19% הנחה על הרובוט המוביל: mi robot vacuum mop 2 pro/יחצ שיאומי

סטנדרט ניקיון מתקדם

אנחנו מנקים כל השנה אבל כנראה שהחג הזה הם לא יפסיקו לעבוד. קטגוריית השואבים המובילה של שיאומי יוצאת במבצעים לקראת פסח עם שני דגמים- רובוטי ואלחוטי.

שואב האבק הרובוטי השוטף של שיאומי מנקה בעוצמה של 10,000 תנודות לדקה, שואב פירורים במהירות, חלקקי אבק ואפילו את הכתמים העיקשים ביותר. הוא מצויד במערכת ניווט לייזר LDS שסורקת ביעילות וממפה את הסביבה של הבית כולו .

הדגם המוביל בקטגוריית הרובוטיים Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro יימכר ב- 19% הנחה במחיר של 1,299 שקל (במקום 1,599 שקל).

שואב אבק אלחוטי. יחצ שיאומי,
20% הנחה על הדגם במוביל בקטגוריית השואבים האלחוטיים של שיאומי/יחצ שיאומי

נעבור לקטגוריית האלחוטיים - שמבצעים 4 פעולות כמו שאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש שבעזרת גליל מברשת חדשני, גדול וקל לשימוש, מספק כיסוי מלא וביצועי ניקיון פורצי דרך.

מסיר כתמים עיקשים במהירות ויעילות עם חיי סוללה בקיבולת גבוהה המחזיקה מעמד למשך 35 דקות ובעזרת מסך ה-LED הדיגיטלי, מאפשר קבלת עדכונים בזמן אמת, התראות קוליות התומכות במחר שפות.

הדגם המוביל בקטגוריית השואבים האלחוטיים Xiaomi Trueclean W10 Pro Wet Dry Vacuum יימכר ב-20% הנחה, במחיר של 1,799 ₪ במקום 2,249 ₪

xiaomi watch s1. יחצ שיאומי,
23% הנחה לעידוד המעקב אחר הפעילות הגופנית, xiaomi watch s1/יחצ שיאומי

זה רק ספורט

שעון ספורט חכם דגם Xiaomi Watch S1 Active מגיע במראה ספורטיבי וקליל יותר. השעון מתהדר בצבעים מרהיבים והוא מגיע עם גוף קל משקל מפוליאמיד מחוזק ומסך AMOLED בגודל 1.43 אינץ'.

השעון החדש מבית שיאומי בעל טכנולוגיה לזיהוי אוטומטי של פעילות ספורט כגון ריצה והליכה על מנת להתחיל בניטור פעילויות הספורט.

כמו ה- Xiaomi Watch S1 גם ה- S1 Active מציע חיי סוללה ארוכים ומאפשר שימוש למשך 12 ימים (בשימוש רגיל).

המחיר: נמכר כעת במבצעי פסח ב- 23% הנחה (649 ₪ במקום 849 ₪)

צמיד חכם xiaomi smart band 7. יחצ שיאומי,
19% הנחה על צמיד חכם xiaomi smart band 7/יחצ שיאומי

צמיד כושר חכם דגם Xiaomi Smart Band 7 - תמיכה מלאה בעברית מציג עיצוב אלגנטי , יוקרתי ומדויק לצד טכנולוגיה מתקדמת המתאימה לספורטאים.

הדור החדש של סדרת צמידי הכושר המוצלחת והמובילה של המותג בעולם, דגם הפרו. מציג שיפור משמעותי בגודל המסך ועיצוב הצמיד, ה-Smart Band 7 Pro בעל תצוגת מסך גדולה ומרשימה, מסך מגע AMOLED בגודל 1.64 אינצ' וסוללת ליתיום-פולימר בנפח 235mAh המספיקה לפעילות רצופה של עד 12 ימים (בשימוש רגיל).

לצמיד מערכת ניטור של מדדים ותרגולי דופק 24/7, רמת חמצן רווי בדם SpO2, מד צעדים יומי המזהה מצבי עומס באימונים ובפעילות ספורטיבית. השעון מודד מרחק וקלוריות באופן קבוע ובעל יכולות לנטר לחץ נפשי ואת איכות השינה. מחיר: נמכר כעת ב-19% הנחה (199 ₪ במקום 249 ₪ )

שעונים חכמים שיאומי. יחצ שיאומי,
הצמידים החכמים של שיאומי ב-19% הנחה לכבוד פסח/יחצ שיאומי

המבצעים במסגרת Spring Sale של שיאומי, החלו והם תקפים עד לתאריך ה- 15.4.23 לרכישה אצל המשווקים המורשים, באתר הרשמי של שיאומי ישראל וברשת חנויות Mi Store.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully