וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן נשיא בכיר לשעבר בסמסונג מצטרף לסטארט-אפ BBT.Live

30.3.2023 / 16:23

ד"ר יון סאנג פארק כיהן בתפקידים בכירים בסמסונג במשך 20 שנה ואחראי לפיתוחים רבים בתחומי התקשורת, G5 ועוד. הוא צפוי לעמוד בראש פעילות BBT.Live בארה"ב, בדגש על פיתוח עסקי ושיתופי פעולה אסטרטגיים

ד"ר יון סאנג פארק. יחצ,
ד"ר יון סאנג פארק/יחצ

חברת הסטארט-אפ BBT.Live הודיעה היום על הצטרפותו של ד"ר יון סאנג פארק, סגן נשיא בכיר לשעבר חברת סמסונג לשעבר, להנהלת החברה. סאנג פארק יכהן כנשיא החברה בארה"ב ויהיה אמון על פיתוח עסקי ושיתופי פעולה אסטרטגיים.

BBT.Live פיתחה פתרון מבוסס תוכנה לניהול ואבטחת רשתות תקשורת בענן. בעולם ההולך ומתבסס על דיגיטציה, מחשוב ענן ועבודה מכל מקום, ישנה דרישה הולכת וגוברת מספקיות התקשורת לתת פתרונות מקיפים הכוללים תקשורת יציבה, פשוטה לתפעול ומאובטחת. BBT.Live פיתחה פתרון הממוקד לצרכיהן של ספקיות התקשורת שעד כה נאלצות לתת פתרונות מסורבלים הדורשים מגוון ספקים ומסובכים לפריסה ועל כן בלתי רווחיים בעבורן. הייחודיות של המערכת היא שכל מרכיביה, כולל האבטחה ואופטימיזצית הרשת, מנוהלים ממערכת אחת ללא צורך במספר רב של ספקים ומערכות ניהול. הפלטפורמה מאפשרת לספקי תקשורת את קיצור זמן רכישת הלקוחות שלהם ובהתאם את עלות הרכישה, באופן יוצא דופן.

ד"ר יון סאנג פארק כיהן במשך מעל לעשרים שנה בתפקידי מפתח בסמסונג. סאנג פארק הוביל את פיתוחן של עשרות טכנולוגיות תקשורת מובילות שעל בסיסן פותחו מערכות שמאפשרות קישוריות עם רוחב פס הולך וגדל. סאנג פארק חתום על עשרות פטנטים של סמסונג העולמית כגון ה-LTE Chipset, מודם ה-WiMAX הראשון ושירותי ה-G5 של סמסונג.

ד"ר יון סאנג פארק: "אני שמח להצטרף לצוות המקצועי של BBT.Live שאת מנהלה משה לוינסון זכיתי להכיר לפני כשמונה שנים במסגרת שיתוף פעולה בפיתוח מספר טכנולוגיות במסגרת תפקידי בסמסונג. אני מאמין שהפתרון שפיתחה BBT.Live יכול לסייע לספקיות תקשורת רבות לפתח מענה אפקטיבי מתמיד של הקמה, ניהול ואבטחה של רשתות תקשורת לעסקים בענן שיסייע להם לצמצם בעלויות ובזמן הפריסה. מענה זה לא יעזור רק לשורת הרווח של הספקיות אלא גם לחברות עצמן בכך שיאפשר להן לייצר רשתות תקשורת מודרניות ואפקטיביות יותר המותאמות לעומסי עבודה מודרניים".

משה לוינסון, מייסד ומנכ"ל BBT.Live: "אנחנו נרגשים לצרף לשורות BBT.Live את אחד ממומחי התקשורת הגדולים בעשורים האחרונים שאחראי על פיתוחן והטמעתן של עשרות טכנולוגיות פורצות דרך. יון סאנג פארק צפוי להוביל את צמיחת החברה בשוק האמריקאי. הצטרפותו מהווה הבעת אמון בטכנולוגיה הייחודית שפיתחנו וביכולתה לאפשר לספקיות תקשורת שונות לספק שירות איכותי באופן חסר תקדים לעסקים קטנים כגדולים ".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully