וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפופ-אפ הראשון שלו: מותג הנרות EUNOIA משיק סדרת טיפוח וחנות

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 0:43

מותג הלייפסטייל EUNOIA, המוכר בזכות נרות בטון אקסקלוסיביים ארוכי טווח, משיק קטגוריית טיפוח חדשה עם ניחוחות שנרקחו עבורו בצרפת. חנות הפופ אפ הראשונה שלו שנפתחה בקניון רמת אביב, מזמינה אתכם להתרשם מעוצמת הניגודיות של החומר הקר עם השעווה הרכה והניחוח הממיס

נרות. צילום עומר סבח (8),
מותג הנרות הייחודי EUNOIA, משיק לראשונה סדרת טיפוח וחנות פופ אפ/צילום עומר סבח (8)

EUNOIA מותג לייף סטייל ריחני, נולד מתוך תשוקה אדירה לעולם העיצוב והטיפוח, לצד רצון כנה להציע לקהל הלקוחות ניחוחות ייחודיים באיכות גבוהה.

מוצרי המותג מביעים את התשוקה של כל אחד ואחת לאסתטיקה, הערכה לנוסטלגיה, חיבור פנימי לטבע ורצון להעניק דרך נוספת להיזכר באוסף החוויות והזיכרונות שכל אדם מחזיק קרוב לליבו.

הסלוגן שמלווה את המותג BALANCE-MINIMAL-COMPLETE, מייצג את האג'נדה שלו לחיים והיא הצורך שלנו לשמור על איזון, לעצב בסגנון מינימליסטי-איכותי, ובסופו של יום להרגיש שלמים בעולם ועם עצמנו.

נרות. עומר סבח,
נרות במיכלים בגדלים שונים, עשויים בטון או זכוכית, EUNOIA/עומר סבח

"כמו שילוב בין אורבניות לפשטות"

קולקציית נרות בכלי בטון עירוניים וכלי הזכוכית האלגנטיים העשויים בעבודת יד של מותג העילית EUNOIA, הפכו למוצר פופולרי בקרב ידוענים ישראלים כמו: בר רפאלי, לירן כוהנר, רותם סלע, שלומית מלכה, אסי עזר ודנה גרוצקי.

כעת, עם בוא האביב מציג המותג את מגוון המוצרים המוכרים והנחשקים בחנות פופ-אפ חדשה שפתח בקניון רמת אביב.

כלי הבטון הייחודיים מיוצרים בעבודת יד ומתכתבים עם טרנד בינלאומי מעולמות הלייפסטייל היוקרתי. על פי שני זילביגר, בעלת המותג שאחראית על הפיתוח, השילוב של מוצרי בטון חשוף ומעוצב בחלל הבית יעניק נופך של עוצמה שקטה, כמו השילוב בין אורבניות לפשטות.

קולקציית הנרות של המותג מגיעה בגדלים שונים, מקטנים ועד לקערת ענק במשקל 15 ק"ג בכלי בטון או זכוכית עם תמציות הריח האיכותיות שמפיצות את הניחוח עד כ-1000 שעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
טיפוח. יח"צ,
סדרת הטיפוח של מותג הלייפסטייל EUNOIA/יח"צ

הניחוחות מצרפת

הקולקציה המוכרת של המותג מוצגת לצד סדרת הטיפוח החדשה של EUNOIA שכוללת: סבוני גוף ופנים, קרמי לחות לגוף ולפנים, מפיצי ריח.

הקולקציה מציעה 3 ניחוחות חדשים מתמציות שנרקחו במעבדות בצרפת, ממתכונים סודיים שגובשו במיוחד עבור EUNOIA: הרבל, נומד וסובליים ווד שמשולבים בשלל מוצרי הטיפוח החדשים, כאמור: סבון גוף ופנים, קרם לחות לגוף ולפנים ומפיץ ריח.

שני ורוי זילביגר. יח"צ,
רוי ושני זילביגר, הבעלים והמפתחת של מותג הלייפסטייל EUNOIA/יח"צ

"דיסוננס בין רכות לעוצמה"

שני זילביגר: "המותג מציע מוצרים אקסקלוסיביים שאי אפשר למצוא בכל בית. קולקציית הנרות הייחודית שלנו, מגיעה בגדלים שונים המעניקים לכל חלל אופי שונה עם ארומה ייחודית. הדיסוננס בין רכות השעווה והאש לבין העוצמה של הבטון, מעניק עומק ומשמעות בחלל הבית".

כעת, לראשונה עבור המותג, ניצבת חנות פופ-אפ פתוחה לקהל הרחב שיוכל להגיע ולהתרשם מקרוב, להריח את הניחוחות, לחוש את הבטון הקר והמחוספס, לגעת בשעווה הרכה ולהרגיש את העוצמה שבניגודיות.

חנות הפופ אפ נפתחה בקניון רמת אביב ב-22.3.23 ותהיה פתוחה לקהל הרחב עד לתאריך 05.04.23. טווח מחירים: לקולקציית הנרות 220-8,000 שקל. מחירים למוצרים בסדרת הטיפוח: סבונים 75 שקל | קרמים 130 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully