וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטות כלכליות טובות יותר? גיוס מוצלח לפמילי ביז

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 10:30

פמילי ביז הודיעה על כניסת יזם ההיטק המצליח שגיא שליסר, כמשקיע בחברה. ההשקעה תשמש כדי להרחיב את השירותים הטכנולוגים, לקדם מוצרים בתחומים נוספים ולהגדיל את היקף הלקוחות

פמילי ביז תמונת מסכים. פמילי ביז,
פמילי ביז. מפתחת האפליקציה שמסייעת לקבלת החלטות פיננסיות נכונות יותר/פמילי ביז

האפליקציה שעוזרת לקבל החלטות כלכליות טובות יותר ממשיכה לגדול ומכניסה משקיעים אסטרטגיים
פמילי ביז, החברה שפיתחה את הפלטפורמה, הוקמה על ידי רז ואורן גולדשטיין ועל פי הודעתה, ההון שגויס ישמש, להרחבת הפעילות לתחומים נוספים, והמשך גדילה בהיקף הלקוחות.


חברת הפינטק FamilyBiz, פיתחה את הפלטפורמה הראשונה בעולם לניהול פיננסי הוליסטי 360°. היא משרתת כיום עשרות אלפי לקוחותובשנה האחרונה הציגה גידול משמעותי, כמעט ללא השקעה בפרסום. לדברי החברה, הדבר מלמד על הצורך האדיר הקיים בשוק למוצר טכנולוגי, שאחת ולתמיד עושה לנו סדר בעולם הפיננסים.

החברה היא בעלת רישיון נותן שירות מידע פיננסי (בנקאות פתוחה) מהרשות לניירות ערך ועובדת בממשקים טכנולוגים עם רוב המוחלט של השוק הפיננסי.

לאחרונה דיווחה FamilyBiz כי גופים אסטרטגיים מעולמות המדיה וההייטק הצטרפו לנבחרת המשקיעים כדי להרחיב את השירותים הטכנולוגים של החברה, לקדם מוצרים בתחומים נוספים ולהגדיל את היקף הלקוחות. בחברה עובדים במרץ על הרחבת שיתופי הפעולה האסטרטגיים, ובקרוב יושקו שירותים חדשים באפליקציה אשר ימשיכו להגדיל את הערך למשתמשי הקצה וייצרו מודלים כלכליים נוספים לחברה.

כחלק מסיבוב ההשקעה נוספו משקיעים מובילים מהתעשייה, כמו שגיא שליסר, יזם מנוסה עם ניסיון עשיר בתחום הטכנולוגיה, הפינטק והמובייל. שגיא משמש כמייסד ומנכ"ל חברת קרייזי לאבס (Crazy Labs) שמשחקיה קיבלו יותר מ-6 מיליארד הורדות בכל העולם. החברה אף רשמה אקזיט ונרכשה ע"י חברת אמברייסר (Embracer) השוודית.

שגיא שליסר, קרייזי לאבס. קרייזי לאבס,
המשקיע החדש: שגיא שליסר מייסד ומנכ"ל קרייזי לאבס/קרייזי לאבס

האפליקציה מאגדת עבור משתמשיה את כל המידע הפיננסי בחוויית שימוש פשוטה ונוחה, והיא כוללת מידע מהבנקים, חברות האשראי, ביטוחים, פנסיות, השקעות, הלוואות, משכנתאות, נכסי נדל"ן, מטבעות קריפטו ועוד, לאדם הפרטי ו/או לכל המשפחה.

באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אשר לומדות את התנהגות המשתמשים והמגמות בשוק, האפליקציה חוזה את הצרכים המשתנים ומסייעת במיקסום הפוטנציאל הכלכלי והשגת היעדים הפיננסים של המשתמשים, בנוסף האפליקציה מזהה הזדמנויות לשיפור תנאים, עלויות וחיובים מיותרים ומתריאה על ההזדמנויות והפעולות הנדרשות כדי לשפר את ההתנהלות השוטפת והמוצרים הפיננסים השונים ולחסוך כסף רב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אורן גולדשטיין, פמילי ביז. פמילי בוז,
אורן גולדשטיין, מנכ"ל FamilyBiz/פמילי בוז

"בזכות האפליקציה, בפעם הראשונה אנחנו הצרכנים יכולים לראות תמונה פיננסית מלאה ואמיתית הכוללת את כלל המוצרים הפיננסים שאנו צורכים, בצורה פשוטה להבנה וכמובן לראות מה יש לנו, איפה, כמה זה עולה ואיפה ניתן לשפר את התנאים במוצרים השונים", אומר אורן גולדשטיין, מנכ"ל FamilyBiz. "אנחנו רואים שהמשתמשים שלנו מתנהלים תזרימית טוב יותר, משפרים את התנאים במוצרים הפיננסים השונים ומשפרים את מצבם הכלכלי".

החברה ממשיכה לגדול כאשר בנוסף לסבב ההשקעה הנוכחי, לאחרונה קיבלה מימון מהרשות לחדשנות, בנק ישראל והרשות לניירות ערך, אשר מלווים ומעניקים מימון כספי וליווי רגולטורי לחברות טכנולוגיה ישראליות בתחומים פיננסים כדי לפתח מוצרים פורצי דרך שיוטמעו בגופים ממשלתיים או לצרכני הקצה באופן ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully