וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראן אזרזר מצטרף לג'ייפרוג כסמנכ"ל מערכות מידע (CIO) וחבר ההנהלה הבכירה

2.4.2023 / 13:03

בעברו שימש אזרזר כסמנכ"ל מערכות מידע בחברות סייבר-האב סקיוריטי, Zerto ו-NSO . אזרזר יוביל את אסטרטגיית טכנולוגיות המידע והמערכות של החברה כחלק ממנוע הצמיחה של JFrog בעולם. מייסד ומנכ"ל ג'ייפרוג, שלומי בן חיים: "שילוב של ניסיון עשיר וגיוס אסטרטגי"

אראן אזרזר. יחצ,
אראן אזרזר/יחצ

חברת התוכנה הישראלית JFrog מודיעה על הצטרפותו לחברה של אראן אזרזר לתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע הגלובלי (Chief Information Officer). אזרזר יוביל את האסטרטגיה ואת הניהול השוטף של טכנולוגיות המידע של ג'ייפרוג. אזרזר מביא עמו לתפקיד למעלה מ 20 שנות ניסיון בניהול תשתיות טכנולוגיות ובאבטחת מידע. בין היתר כיהן אראן בתפקידי הנהלה בכירים בתחום טכנולוגיות המידע בחברות אמדוקס, Zerto, Security Hub ו-NSO.

שלומי בן חיים, מייסד ומנכ"ל JFrog, ציין "בעוד אנו ממשיכים לפתח פתרונות ומוצרים חדשניים שמובילים את שוק התוכנה, עלינו להבטיח שתשתיות טכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר מוטמעות ע"מ לאפשר המשך צמיחה עסקית מואצת ותומכות בצרכיהם של אלפי לקוחותינו, שותפינו העיסקיים ובעובדי החברה, היום ובעתיד. אראן מביא איתו ניסיון רב בתכנון ויישום של מערכות ותהליכים מובילים בעולם הטרנספורמציה הדיגיטלית. אני מתרגש מהצטרפותו של אראן לצוות ההנהלה ומשוכנע שהוא יוביל את הצוותים לאופטימיזציה של התשתיות והמערכות ויאפשר את הזינוק הבא בצמיחת החברה."

אראן אזרזר, CIO של חברת JFrog, אמר כי "אני גאה להצטרף לחברה בעלת תרבות ארגונית חזקה, שמחויבות לאבטחה, ונמצאת בלב האקוסיסטם הטכנולוגי. חברת JFrog מפתחת תוכנה שמסייעת לחברות המובילות בעולם. אני מצפה לעבודה משותפת עם הצוות המוביל, העובדים והעובדות, הלקוחות והשותפים שלנו לקראת העתיד לבוא. אני נרגש להניע חדשנות בחברה, ולקדם את היתרון התחרותי שלנו כך שנמשיך להוביל בחזית הטכנולוגיה".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully