וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוטבריין מתרחבת: לירון אברהם יוביל את הפעילות בשווקים החדשים ובמזרח אירופה

2.4.2023 / 13:21

אברהם יקודם לתפקיד לאחר הצלחתו בהרחבת פעילות החברה בשווקי המזרח התיכון ואפריקה לאורך 7 השנים האחרונות והתנעת הפעילות הראשונית של החברה במזרח אירופה

לירון אברהם. יחצ,
לירון אברהם/יחצ

אאוטבריין [Outbrain], פלטפורמת ההמלצות הבינלאומית לOpen Web, מודיעה היום [א'] על מינויו של לירון אברהם למנהל פעילות אאוטבריין בשווקים החדשים וכן למוביל הפעילות בשווקי מזרח אירופה, המזה"ת (כולל ישראל) ואפריקה.

על-פי נתוני Insider Intelligence, גודל שוק הפרסום הדיגיטלי בשווקי מזרח אירופה, אפריקה והמזרח התיכון צפוי להגיע ל-43 מיליארד דולר בשנה עד 2026. באמצעות הרחבת הפעילות תחת אברהם, מתכננת אאוטבריין להגיע לקהל המפרסמים הגדל בשווקים אלה. מיקוד החברה גם במזרח אירופה והעמקת הפעילות באזור מתרחשת לאחר רכישת פלטפורמת הוידאו השוויצרית vi לפני כשנה וחצי, הפועלת באופן נרחב בשווקי מזרח אירופה כולל רומניה ופולין.

אברהם יקודם לתפקיד לאחר הצלחתו בהרחבת פעילות החברה בשווקי המזרח התיכון ואפריקה לאורך 7 השנים האחרונות והתנעת הפעילות הראשונית של החברה במזרח אירופה. הוא ידווח לליזבת מק דה בור [Liesbeth Mack de Boer], המנהלת את פעילות אאוטבריין באירופה והמזה"ת.

אאוטבריין היא פלטפורמת פרסום ב-Open Web, הפועלת בשיתוף אתרי התוכן המובילים בעולם - מ-CNN ו-Washington Post ועד Der Spiegel, Le-Monde ו- Daily mail. הטכנולוגיה של החברה מקשרת בין מפרסמים לגולשים וגולשות ומציגה מדי יום למעלה מ-10 מיליארד המלצות על-פני יותר מ-7,000 אתרי תוכן. החברה, בראשות ירון גלאי ודיוויד קוסטמן, נוסדה בישראל ב-2006 ומחזיקה כיום ב- 17 משרדים ברחבי העולם.

מנהל פעילות EEMEA והשווקים החדשים באאוטבריין, לירון אברהם: "אנחנו שמחים על ההזדמנות להמשיך ולהרחיב את פעילות החברה ברחבי העולם. כחלק מההשקעה ב- vi זיהינו את הפוטנציאל של מזרח אירופה, שוק מתקדם מאוד מבחינת השימוש בפרסום ב-open web ופרסום וידאו. אני מודה על הזכות להוביל את ההתרחבות הגלובאלית של החברה ומלא ציפייה לקראת האתגר".

מנהלת אאוטבריין אירופה והמזה"ת, ליזבת מק דה-בור: "לירון הוביל את צוותי MEA, ובייחוד את הפעילות בישראל ובאפריקה לצמיחה משמעותית. בהתחשב בהצלחה ובניסיונו הנרחב בהקמת וביסוס פעילות בשווקים חדשים, לירון הוא הבחירה המושלמת להוביל את הפוקוס החדש שלנו במזרח אירופה. בנוסף, אני גאה לומר שבחרנו בו להוביל את המשימה לפתיחת שווקים חדשים נוספים ברחבי העולם ובטוחה שלירון יוביל את החברה לגבהים חדשים בתפקידו החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully