וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש למען אחדות העם: "ישראל נוהגת בנועם"

2.4.2023 / 14:10

BIG מרכזי קניות יוצאת בשיתוף פעולה עם מסע 'ישראל נוהגת בנועם' של עמותת 'תנהגו נועם היו טובים זה לזה' שנוסדה מתוך מגמה להביא לשינוי בהתנהגות הציבור הישראלי בכביש ואף חשוב יותר בהתנהגות בין אדם לחברו ומטרתה להעביר מסר של אחדות העם

ביג ועמותת תנהגו בנועם. יחצ,
הקמפיין החדש/יחצ

BIG מרכזי קניות יוצאת בשיתוף פעולה עם מסע 'ישראל נוהגת בנועם' של עמותת 'תנהגו נועם היו טובים זה לזה' שנוסדה מתוך מגמה להביא לשינוי בהתנהגות הציבור הישראלי בכביש ואף חשוב יותר בהתנהגות בין אדם לחברו ומטרתה להעביר מסר של אחדות העם.

מסע 'ישראל נוהגת בנועם' הנו מסע להפצת המסר של אחדות העם, זאת מתוך הרצון להביא לשינוי בהתנהגות הציבור הישראלי בכביש ואף חשוב יותר בהתנהגות בין אדם לחברו. הרעיון של המסע מתחבר לשם העמותה ולסלוגן " תנהגו בנועם היו טובים זה לזה" -ישראל נוהגת בנועם" שקורא לנהוג בנועם ולהיות טובים איש לרעהו, במיוחד בתקופה שבה אנו נמצאים.

המסע יתקיים מיד לאחר פסח ויימשך יומיים (בתאריכים 16-17 לאפריל) ויעבור מצפון ועד דרום. במהלך המסע יעצרו המשתתפים לחנייה ופעילות בארבעה מרכזי BIG בהתאם למסלול: מרכז BIG קריית שמונה בצפון, מרכזי BIG צ'ק פוסט ו BIG יהוד ובמרכז BIG באר שבע, הנקודה הדרומית ביותר. במהלך העצירה במרכזי BIG יהנו המשתתפים במסע מהתרעננות עם שתיה קלה ואף יקבלו במתנה צמידי סיליקון וסטיקרים עם סלוגן העמותה 'תנהגו בנועם היו טובים זה לזה'.

הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית BIG מרכזי קניות, מציינת כי קבוצת ביג שמה לה למטרה לעודד ערכים חברתיים ועשייה למען הקהילה, זאת כחלק מהאסטרטגיה החברתית של החברה לתמוך ולקדם פרויקטים קהילתיים באזורים בהם היא פועלת. מתוך תפיסה זו ובמיוחד בתקופה בה אנו נמצאים, החלטנו לצאת בשיתוף הפעולה עם עמותת 'נועם' ולהצטרף ליוזמה המבורכת ולקריאה החשובה לכלל הציבור להיות אדיבים זה לזה ולכבד איש את רעהו ולחזק ערכים משמעותיים וחשובים אלו לנו כחברה.

לדברי עוזיאל בר מוחא, מנכ"ל עמותת תנהגו בנועם היו טובים זה לזה:" עמותת 'תנהגו בנועם היו טובים זה לזה' הוקמה בשלהי 2022 לזכרו של התלמיד נועם מרדכי. מטרות העמותה הינן כולן למען כלל הציבור. אנחנו יוצאים למסע לאחדות ישראל, מסע חשוב ביותר שבו ננסה לשנות את תרבות הדו שיח ואת ההתנהגות אחד כלפי השני. בימים אלו כולנו חווים תקופה לא פשוטה ומורכבת. סלוגן העמותה מתחבר למסע ואנחנו ננסה ולו במעט לשנות את התרבות השפה וההתנהגות".

  • עוד באותו נושא:
  • עמותות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully