וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק בזמן: 4 דרכים שיעזרו לכם לחסוך אלפי שקלים בחודש על קניות

בשיתוף שופרסל

עודכן לאחרונה: 14.5.2023 / 13:06

מטבעות וירטואליים, קופונים, ימי מכירות מיוחדים וכרטיס האשראי של הרשת: מצאנו דרך לחסוך המון כסף על סל הקניות החודשי, וזה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים

במציאות הנוכחית, כשהמחירים בישראל לא מפסיקים לעלות, כולנו מחפשים דרכים לחסוך כסף, גם בסל הקניות החודשי כמובן. זו כנראה אחת הסיבות העיקריות שישראלים רבים מעדיפים לבצע את רכישת המצרכים לבית ברשת שופרסל, המאפשרת באמצעות החברות במועדון הלקוחות שלה, לחסוך כסף במגוון רחב של דרכים - ממטבעות וירטואליים ועד ימי מכירות מיוחדים.

מועדון הלקוחות SUPREME של שופרסל מאפשר ליהנות ממגוון הטבות והנחות בסניפי הרשת ובאונליין, הן בשופרסל והן ברשת הפארם BE. למעלה מ-2 מיליון משקי בית חברים במועדון שהחברות בו היא ללא עלות.

אז איך בדיוק ניתן לחסוך אלפי שקלים בכל חודש על קניות, מהם אותם ימי מכירות מיוחדים ואילו יתרונות יש לכרטיס האשראי של שופרסל? ריכזנו את כל הטיפים המנצחים.

משפחה עושה קניות בסופרמרקט. ShutterStock
ברשת שופרסל מציעים ללקוחות הרשת קופונים מותאמים אישית/ShutterStock

הקופונים

שמם של קופוני רשת שופרסל הולך לפניהם, ובצדק. בניגוד למקומות אחרים, ברשת שופרסל מציעים ללקוחות קופונים בהתאמה אישית, בהתאם להעדפות והיסטוריית הקניות, במטרה להנגיש את המבצעים בצורה הנוחה ביותר למשתמשים.

באזור האישי שנמצא באפליקציית שופרסל, ניתן למצוא את אותם קופונים והטבות, שמבוססים על היסטוריית הקנייה והעדפת הקנייה של הלקוח. כלומר, הלקוח נהנה ממבצעים על המוצרים שגם כך הוא רוכש בדרך קבע, כשההנחות ניתנות באופן אוטומטי.

המטבעות הווירטואליים

לפני כשנה השיקו במועדון את המטבעות הווירטואליים, שלוקחים את תוכנית הצבירה הישנה כמה צעדים קדימה. חברי המועדון צוברים מטבע SUPREME על כל שקל, שאותם ניתן לממש באמצעות האפליקציה או האתר לקניות ברשתות שופרסל ו-Be. את המטבעות צוברים בקנייה של מעל 500 ש"ח בחודש וניתן להמיר אותם בקלות, בכל זמן נתון, כשלקוחות המשלמים בכרטיס אשראי של שופרסל, יכולים אף לצבור פי 2 ואפילו פי 3 מטבעות בקנייה של מוצרים המשתייכים למותג הפרטי של הרשת. את כמות המטבעות שנצברת ניתן למצוא באפליקציה ובעמוד המועדון שבאתר.

"מדובר במהלך גדול", אמר טל בר זאב, מנהל מועדון שופרסל SUPREME. "יש פה שינוי התנהגות שמבקש מהלקוחות להיות מעורבים, ואנחנו רואים שהם משתפים פעולה. מדובר בתהליך ארוך, ואני יכול להגיד שכיום אנחנו נמצאים במקום אחר לגמרי מהמקום שהתחלנו. הלקוחות מקבלים לרשותם את האפשרות לצבור, לעקוב אחרי הצבירה ולהחליט כמה ואיפה להשתמש בכסף שצברו".

חשוב לדעת שכדי ליהנות מהמטבעות הווירטואלים נדרשת הרשמה חד פעמית ולבצע רכישות ברשת שופרסל או Be בגובה 500 ₪ בחודש.

זוג עושה קניות בסופרמרקט. ShutterStock
חברי מועדון שופרסל שגם מחזיקים בכרטיס האשראי של הרשת, יכולים למעשה לשלב יחד את כל העולמות/ShutterStock

כרטיס האשראי של שופרסל

לכרטיס האשראי של שופרסל לא מעט יתרונות והטבות, שיכולים לחסוך לא מעט כסף. לדוגמה, אלו המשלמים בכרטיס האשראי שופרסל צוברים פי 2 מטבעות בכל קנייה, ופי 3 מטבעות ברכישת ממוצרי המותג הפרטי של הרשת. "אם לקוח המשלם בכרטיס אשראי שופרסל ולקוח שאינו מחזיק בכרטיס זה יקנו אותו סל מוצרים בשופרסל, הלקוח עם כרטיס האשראי יצבור כמות מטבעות גדולה בהרבה, שבסופו של דבר מתורגמים למאות ₪ בשנה", מסביר בר זאב.

זוג צעיר עם ילדה עושה קניות בסופרמרקט. ShutterStock
אחת לכמה זמן עורכים בסניפי הרשת ימי מכירות מיוחדים/ShutterStock

ימי מכירות מיוחדים ומבצעים

אחת לכמה זמן עורכים בסניפי הרשת ימי מכירות מיוחדים המיועדים אך ורק ללקוחות המועדון. מדובר על חגיגות מבצעים משתנות, כמו למשל בחודש מאי. "במשך כמה שבועות יוצאים במבצעים שווים ללקוחות המועדון", מסביר בר זאב. "אנחנו משתדלים לקיים את הימים האלו בתדירות גבוהה יותר, כדי לתת ערך מוסף לחברי המועדון. יש לציין שאלו שלא חברי מועדון יכולים להצטרף ללא עלות וליהנות מכלל המבצעים וההטבות. גם בשגרה לקוחות המועדון נהנים ממבצעים מיוחדים על מגוון מוצרים בסניף ובאונליין".

@shufersal_il מכירים מוצרים שעושים טוב לגוף ולנפש? בשביל זה הבאנו את און חריש! קבלו חמישה מוצרים שיעשו לכם את הסופ"ש (ובכללי כל יום ?) #שופרסל_הכל_בשבילי ♬ צליל מקורי - שופרסל

חיסכון של אלפי שקלים בכל חודש

חברי מועדון שופרסל שגם מחזיקים בכרטיס האשראי של הרשת, יכולים למעשה לשלב יחד את כל העולמות - גם המטבעות, גם הקופונים, גם שימוש בכרטיס האשראי וגם רכישות בימי המכירות המיוחדים - ועל ידי כך לחסוך אלפי שקלים בשנה. "יותר ויותר לקוחות, נהנים מכל עולמות ההטבות במקביל וממקסמים את החסכון שלהם ", מסביר בר זאב בנושא. "בשנת 2022 למשל, לקוחות המועדון עשו שימוש ב-17 מיליון קופונים שזה מספר מדהים. אנחנו משתדלים לייצר ערך מוסף ללקוחות שלנו ובהתאמה אישית, ובעתיד נמשיך להעצים את החוויה הפרסונלית. אנחנו תמיד שואפים למעלה ומנסים להשתדרג, כפי שקורה ממש בימים אלו עם שיתוף הפעולה שהתחלנו עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על. חברי מועדון שופרסל SUPREME שהם גם חברי מועדון הנוסע המתמיד, יכולים בכל קנייה גם לצבור מטבעות SUPREME וגם נקודות של הנוסע המתמיד".

לפרטים נוספים על מועדון SUPREME>>

וואלה כסף, בשיתוף שופרסל
  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully