וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בדמיון: 'דיסני' משיקה מבצעי חג וקמפיין משפחתי

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 13:40

בסקר שנערך בקרב הורים עולה כי 95% מסכימים שמשחק עם הילדים תורם להתפתחותם אך רק כשליש מההורים מקדישים לכך זמן בשגרה. דיסני, יחד עם מומחי הורות והמכון העולמי לדמיון, משיקים קמפיין גלובלי "WONDER OF PLAY" שמתמקד ביתרונות הטמונים בדמיון ובזמן המשחק המשפחתי

קמפיין דיסני לפסח. באדיבות דיסני ישראל,
קמפיין דיסני לפסח/באדיבות דיסני ישראל

עם מורשת בת 100 שנים של יצירת סיפורים,משיקה 'דיסני', בשיתוף עם מומחי הורות והמכון לדמיון (The Institute of Imagination), קמפיין המעודד דמיון ומשחק משותף של הורים וילדים.

הקמפיין הבינלאומי "הפלא שבמשחק" עולה בערוצי הדיגיטל השונים, בהם: עמודי היוטיוב והאינסטגרם של המותג בישראל, מתמקד ביתרונות הטמונים בזמן המשחק המשפחתי עבור הדור הבא ומעודד הורים לגלות מחדש את השמחה של זמן משחק משותף ומלא בדמיון עם ילדיהם.

הקמפיין הבינלאומי של דיסני לעידוד משחקי דמיון ומשחק משותף בין הורים לילדים

הדרכה אינפורמטיבית מעוררת השראה

הקמפיין נשען על תובנה ממחקר שנערך לאחרונה על ידי דיסני, ומצביע על כך ש-95% מההורים מסכימים כי משחק עם הילדים תורם להתפתחותם אולם רק כשליש מהם אכן מקדישים לכך זמן יומי.

שלושה מתוך חמישה מן ההורים מודים שהם 'שכחו' איך להשתמש בדמיון שלהם כשזה מגיע למשחקים ועל כן, "הפלא שבמשחק" של דיסני נועד לספק הדרכה מעוררת השראה אינפורמטיבית והוא עושה זאת באמצעות סדרה של פעילויות מהנות והצעות למשחקי צעצועים, בהשראת הסיפורים והדמויות האהובות של דיסני, פיקסאר, מלחמת הכוכבים ומארוול.

הקמפיין, מהווה הזדמנות לכבוד חג הפסח להעניק לילדים את המתנה החשובה ביותר: זמן משחק משפחתי והוא מדגים, הלכה למעשה, כיצד יצירתיות, כושר המצאה וחברתיות יכולים לעזור להצית מחדש את הדמיון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בובות וצעצועים של דיסני לפסח ברשת טויס אר אס.. יח"צ,
בובות וצעצועים של דיסני לפסח ברשת טויס אר אס./יח"צ

צעד אחר צעד: מציתים את הדמיון

הקמפיין הבינלאומי של דיסני "הפלא שבמשחק" מפגיש בין אומני דיסני, ילדים, משפיענים וסלבריטאים, ונתמך על ידי המכון העולמי לדמיון - ארגון צדקה מוביל בחינוך ילדים שמעצב ומעביר חוויות למידה יצירתיות בתחומי האומנויות, המדעים והטכנולוגיות הדיגיטליות, שמעצימות ילדים להאמין שהם יכולים לבנות עתיד טוב יותר לכולנו.

כדי לעזור להצית מחדש את הדמיון, דיסני יצרה סדרת סרטוני הדרכה בעברית (DIY) בעמודי האינסטגרם והיוטיוב של דיסני ישראל המספקים רעיונות חדשים ומותאמים אישית למשחקים.

הסרטונים המפרטים צעד-אחר-צעד, בהשראת הסיפורים והדמויות של דיסני, פיקסאר, נסיכות דיסני, מלחמת הכוכבים ומארוול, נועדו לעודד מבוגרים וילדים להשתמש בסביבה שלהם ובסיפורי דיסני כדי להצית דמיון, יצירתיות - ובעיקר, לשחק בכיף.

קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר בדיסני ישראל אמרה: "אנחנו יודעים שמשחק משותף בין מבוגרים וילדים יכול להיות חוויה מיוחדת באמת, ואנו רוצים לתמוך במשפחות באמצעות קמפיין 'מתנה של משחק' של דיסני. אנו מקווים שדרך הקמפיין הזה, הדמויות והסיפורים שלנו יוכלו לעורר השראה בהורים ובילדים, להביא קסם וליצור חוויות בלתי נשכחות באמצעות משחק".
הסרטונים זמינים בעמוד היוטיוב של דיסני ישראל: לינק

דמויות צעצוע של סיפור ברשת טויס אר אס. יח"צ,
דמויות צעצוע של סיפור ברשת טויס אר אס/יח"צ

מבצעים לצד קמפיין

לקראת החג, הצטרפו לקמפיין רשת הצעצועים המובילה בישראל Toys R US ו- nimrod&more רשת נעלי הילדים המתמחה בנעלי צעד ראשון, והן יספקו מגוון הצעות ייחודיות למשחקים, תחפושות והנעלה עם הטבות ייחודיות לקונים והכל בהשראת הסיפורים והדמויות האהובות של דיסני, פיקסאר, מלחמת הכוכבים ומארוול.

ברשת nimrod&more מוצעות מהדורות חדשות של נעלי ספורט עם הדמויות האהובות, בהצעה אטרקטיבית של זוג שני החל מ- 50 שקל, בנוסף לתיק דיסני/מארוול במתנה, לצד סנדלים במגוון עיצובים מרעננים לקיץ. המבצע בתוקף עד 30.4.

כל מי שרוכש נעלים מתוך קולקציית דיסני ומארוול המשתתפת במבצע ב- nimrod&more, זכאי ליהנות מאחת מארבע הטבות בלעדיות בחנויות רשת Toys R us (לא כולל אתר הסחר): בובות אלזה ואנה שרות ב-100 שקל (במקום 160 שקל), מגוון דמויות וסטים "באז שנות אור" ב-50% הנחה על כל המגוון, 25% על ערכות לגו דיסני או סטאר וורס.

לינק לרכישה מאתר nimrod&more

נעלי ספיידרמן זוג שני החל מ-50 שקל. יח"צ,
נעלי ספיידרמן זוג שני החל מ-50 שקל/יח"צ

מחפשים מתנה למוצאי האפיקומן?

בנוסף, עד לתאריך 18.4, בחנויות ובאתר של Toys R us יוצעו במיוחד לקראת פסח, מגוון רחב של משחקים וצעצועים לכל המשפחה, בהנחות הנעות בין 20%-50%, ביניהם ניתן למצוא מגוון חדש של בובות נסיכות דיסני מבית מאטל בהשקה ראשונה בישראל ב- 65 שקל (במקום 75 שקל) בובות אופנה גדולות של נסיכות דיסני מבית ג'קס ב-130 שקל (במקום 180 שקל).

אוהבי דמויות מארוול ומלחמת הכוכבים יוכלו ליהנות ממשחקי לגו שונים של סרטי מארוול ובובות של הדמויות האהובות ממלחמת הכוכבים ב- 20% הנחה ומדמויות משחק אהודות ומבוקשות של הסדרה.

על כל רכישת צעצועי דיסני, פיקסר, מארוול וסטאר וורס ברשת Toys R us (בחנויות הרשת בלבד) יינתן שובר המקנה 30% להנחה בלעדית לרכישת נעלי ספורט של דיסני/מארוול + תיק דיסני / מארוול מתנה ברשת nimrod&more.

הדמויות של דיסני מגיעות לרשת iDigital goodiz. יח"צ,
הדמויות של דיסני מגיעות לרשת iDigital goodiz/יח"צ

לא רק לקטנים

כוכבי דיסני מגיעים גם לרשת iDigital goodiz ופונים לחובבי הדמויות (לא רק ילדים)

רשת אביזרי הסלולר החלה למכור את מותג דיסני בחנויות ובאתר רשת אביזרי הסלולר מבית iDigital החלה החודש את מכירת הכיסויים של דיסני המקוריים.

הקולקציה כוללת את הכוכבים של כל הזמנים מיקי מאוס מנימי מרוול וכל החברים בנוסף משטח לעכברים גם הם מעוטרים בסמלים הכי מוכרים של החברה באטמן ועוד..

מחיר לכיסויים: 99 שקל משטחים לעכבר: 49 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת iDigital goodiz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully