וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה נוספת לאינסייטק ביפאן: חתמה על הסכם עקרונות למכירת מערכות בהיקף של 36 מיליון דולר ב-3 שנים

אלי דניאל

3.3.2003 / 11:24

חברת אינסייטק טיפול מונחה הדמיה נמצאת בשליטת אלביט הדמיה וג'נרל אלקטריק; החברה היפאנית תעמיד ערבויות בנקאיות להבטחת התחייבויותיה על פי ההסכם



חברת אינסייטק טיפול מונחה הדמיה, הנמצאת בשליטת אלביט הדמיה (מחזיקה בכ-61% ממניותיה) וג'נרל אלקטריק (מחזיקה בכ-17% ממניותיה), הודיעה היום על חתימת הסכם עקרונות עם חברת Ktec היפאנית בנוגע לשיווק, מכירה ומתן שירות למערכות לטיפול בגידולים ברקמות רכות שיימכרו ביפאן.



הסכם העקרונות עליו חתמו הצדדים מהווה בסיס לחוזה הפצה לתקופה של שלוש שנים, במסגרתו תנהל החברה היפאנית את כל פעילויות הרישוי הרגולטורי, השיווק, המכירה והתמיכה הטכנית והקלינית של אינסייטק ביפאן. על פי הסכם העקרונות התחייבו הצדדים לכמויות מינימום ולמחירי העברה בהתאם.



על פי הסכם העקרונות תספק אינסייטק עשרות מערכות ExAblate 2000 להתקנה בשוק היפאני במהלך השנים 2003-2005, וכמויות המינמום שנקבעו הן: 5 מערכות במהלך שנת 2003, 10 מערכות במהלך שנת 2004 ו-20 מערכות נוספות בשנת 2005. החברה היפאנית תעמיד ערבויות בנקאיות להבטחת התחייבויותיה על פי ההסכם.



הסכם העקרונות הנוכחי, ועסקה קודמת ביפאן עליה דיווחה החברה בדצמבר האחרון, צפויים להניב לחברה במהלך שלוש השנים הקרובות הכנסה כוללת של כ-37.5 מיליון דולר. העסקה הקודמת שנחתמה עם רשת פרטית הכוללת 7 בתי חולים ביפאן צפויה להניב הכנסה של כ-1.5 מיליון דולר בעוד שהסכם העקרונות הנוכחי צפוי להניב הכנסה של כ-36 מיליון דולר.



חברת Ktec משווקת מערכות רפואיות מתקדמות לשוק הפרימיום הרפואי והיא נחשבת לאחת החברות המובילות ביפאן בתחום זה. הסכם העקרונות וההסכם הסופי שייחתם עם Ktec כפופים לאישור מועצות המנהלים של שתי החברות.



ד"ר קובי וורטמן, נשיא ומנהל עסקים ראשי של אינסייטק, התייחס להסכם החדש וציין כי: "הסכם העקרונות לשיווק ביפאן מהווה נדבך חשוב בתוכנית החברה לעמוד ביעדי ההזמנות והמכירות לשנת 2003. השוק היפאני הינו שוק עם נטייה חזקה לחדשנות ומובילות בתחום הרפואי והפוטנציאל לחברה עשוי להסתכם בעשרות רבות של מערכות בשנים הקרובות". בהקשר זה נזכיר כי יעד ההכנסות של אינסייטק לשנה הנוכחית עומד על 7-10 מיליון דולר.



עודד תמיר, ממייסדי החברה והאחראי על הפיתוח העסקי בה, מסר ל-TheMarker כי "כבר בשלב זה של השנה השגנו את הרף התחתון של תחזית המכירות שלנו, שעמדה על 7-10 מיליון דולר לשנת 2003". תמיר הוסיף כי זו השנה הראשונה שבה אינסייטק מתחילה למכור את מוצריה, לאחר 4 שנים של השקעה אינטנסיווית במחקר ופיתוח שהסתכמה בכ-50 מיליון דולר. תמיר העריך כי החברה תקבל בשנה הקרובה הזמנות גם מהשוק האירופי ומהשוק האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully