וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנונה: למה החליטה ענקית המזון להשקיע בחברה ישראלית?

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 12:21

פריצת דרך עסקית ל-Wilk: ענקית מוצרי החלב העולמית, DANONE, תוביל השקעה של כ-12.5 מיליון שקל בחברה. עוד במשקיעים, יצרנית החלב טרה, מקבוצת החברה המרכזית

צוות וילק. דני בכר,
עובדי חברת WILK. לפעמים הסיפור הוא לא היקף ההשקעה אלא זהות המשקיעים/דני בכר

השקעה של כארבעה מיליון דולר בחברת פוד-טק ישראלית, אפילו בימים שבהם פחתו מאוד ההשקעות התשעיית הטק המקומית, היא לא סיפר גדול. אלא שהפעם יותר מסכום ההשקעה, מעניינת זהות המשקיעים. על כן אפשר לכנות את סבב הגיוס של חברת הפוד-טק Wilk כפריצת דרך עסקית.

ענקית מוצרי החלב העולמית, DANONE, תוביל השקעה של כ-12.5 מיליון שקל בחברה. Wilk היא חברת פודטק ישראלית המפתחת הן רכיבי חלב פרה והן רכיבי חלב אם מתורבתים, אשר מופקים מתאים.

כאמור Danone, ענקית מוצרי החלב הצרפתית, תוביל את סבב ההשקעה בחברה בסכום כולל של כ- 7 מיליון שקל. עבור Danone זוהי השקעה אסטרטגית בחברת פודטק ישראלית אשר תוביל ליצירת שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו בעולם לטובת פיתוח רכיבי חלב אם מתורבת אשר יוטמעו בתחליפי חלב אם.

תומר אייזן מנכ"ל וילק. דני בכר,
מנכ"ל WILK, תומר אייזן/דני בכר

ולא רק השקע זרה: להשקעה תצטרף 'טרה' (החברה המרכזית למשקאות), שממשיכה להשקיע בחברה פעם נוספת ומביעה בכך את אמונה. עוד במשקיעים: חברת הפודטק הבינלאומית Steakholder Foods (NASDAQ: STKH) ושני משקיעים פרטיים נוספים. סכום ההשקעה הכולל בחברה בסבב גיוס זה עומד בסה"כ על 12.5 מיליון שקל.

מנכ"ל WILK, תומר אייזן: "סבב ההשקעה הנוכחי, שמובל על ידי Danone Manifesto Ventures Europe, מוכיח את האמון הרב בטכנולוגיה המתקדמת שאנו מפתחים, ובפרט ברכיבי חלב אם מתורבת המפותחים במעבדות החברה. מדובר בפוטנציאל שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם אשר יקרב אותנו עוד צעד משמעותי לעבר יעדי החברה, שאחד מהם הינו רכיבי חלב אם מתורבתים שיוטמעו בפורמולות לתינוקות ויספקו ערכים תזונתיים משמעותיים בהשוואה לקיים היום בשוק. זוהי בשורה אדירה למיליוני הורים וילדים בעולם כולו ואני רוצה להודות לכל השותפים המשקיעים בנו להגשמת החזון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully