וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ישראל ממנה את אהרון ווייל למזכיר הכללי של הקונפדרציה העולמית של הציונים המאוחדים

3.4.2023 / 13:47

סיעת כל ישראל הינה הסיעה החמישית בגודלה בקונגרס הציוני העולמי

ארון וייל. יחצ,
אהרון וייל/יחצ

אהרון ווייל מונה למזכיר הכללי של הקונפדרציה העולמית של הציונים המאוחדים, אחת משתי הסיעות השותפות במפלגת כל ישראל בקונגרס הציוני העולמי. ווייל יחליף בתפקיד את המחנך היהודי המוכר, הרב ליאור סיני.

סיעת כל ישראל הינה השותפות בין הקונפדרציה העולמית של הציונים המאוחדים ותנועת המרכז הליברלית הנוער הציוני בקונגרס הציוני העולמי. כממשיכת דרכה האידאולוגית והמעשית של מפלגת הציונים הכלליים, כיום כל ישראל מייצגת חזון רענן לציונות כללית במאה ה.21- כל ישראל ממוקמת כמפלגת מרכז חזקה בעלת מעמד ייחודי בקונגרס הציוני, עת היא מתנהלת עצמאית ממפלגות פוליטיות בישראל וזרמים וארגונים דתיים בישראל ובתפוצות. בליבתה, כל ישראל פועלת להוות בית ל-95 אחוז מיהדות העולם אשר מעוניינת להתחבר לישראל ללא תוויות או מגבלות ושמה דגש על השקעה בתנועות הנוער הציוניות והזרקה מחודשת של חדשנות לתנועה הציונית.

"אהרון מביא עימו עשורים של ניסיון והנהגה בקהילה היהודית בארה"ב, כולל רקע נרחב בעבודה עם ארגונים ציוניים, פדרציות יהודיות וארגוני צעירים דוגמת ,Hillel ,StandWithUs ו,"AEPi", ציין דוד יערי, יו"ר כל ישראל. "אהרון מספק קול 'מרכזי' חשוב בעת בה יהדות העולם זקוקה יותר מאי פעם למרחב מפגש בטוח באמצע. אהרון יוביל את מאמצינו לחיזוק הקשרים בין יהדות העולם לישראל, תוך מיקוד בפיתוח השותפויות שלנו בארה"ב וברחבי העולם.

"ישנו צורך דחוף לדמיין מחדש את הציונות לא כאוסף של אירועים וסיפורים היסטוריים אלא בעולם היהודי," אמר ווייל. "ציונות הייתה אחד הרעיונות החדשניים והמשפיעים ביותר בהיסטוריה היהודית העולמית ואני מצטרף לכל ישראל כדי לעזור לעצב את הפרק הבא שיגדיר מה יהיו יכולותיה ומשמעותה של הציונות במאה ה-21".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully