וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה יעקובוביץ מונה למנכ"ל מקסופט Maxsoft

3.4.2023 / 14:41

שלמה יעקובוביץ, לשעבר סמנכ"ל הפתרונות הטכנולוגיים והאינטגרציה בחטיבת ה- ERP ב-One מביא עמו לתפקידו החדש ידע טכנולוגי עשיר וניסיון רב בעולם מערכות ה- ERP למגזר הקיבוצי, התעשייתי והמסחרי, בהם מתמקדת פעילותה של מקסופט

שלמה יעקובוביץ. יחצ,
שלמה יעקובוביץ'/יחצ

חברת מקסופט אשר הפכה בשנים האחרונות לשחקן מרכזי ותחרותי בתחום שירותי ה- IT ו ה- ERP במגזר הקיבוצי ובמגזרים נוספים, ממשיכה בצמיחתה המהירה.

החברה שנהנית מהגב הכלכלי האיתן של תאגיד "צמח מפעלים", הציגה בשנתיים האחרונות פריצות דרך משמעותיות בתחום הפריוריטי, פיתחה בשיתוף פעולה עם ברית פיקוח, אחדות ישראל וחברת ג'יני מודול ייעודי למגזר הקיבוצי והעסקי והמשיכה בתמיכה במערכת האשכול הוותיקה. במקביל, מקסופט השקיעה משאבים רבים בגיוס צוותים מקצועיים מהמובילים בישראל והרחיבה את מעגל לקוחותיה.
בימים אלו, מקסופט דיווחה על מינויו של שלמה יעקובוביץ למנכ"ל החברה, במקום גיל הס שכיהן כמנכ"ל החברה בשנתיים האחרונות.

שלמה, תושב כרכור, נשוי ואב לפלג, נוי ועומר, הוא בוגר מנהל עסקים וניהול כללי באוניברסיטת חיפה וניהול מערכות מידע בטכניון. בתפקידו האחרון שלמה כיהן כסמנכ"ל הפתרונות הטכנולוגיים והאינטגרציה בחטיבת ה- ERP ב-One. שלמה מביא עמו למקסופט ידע טכנולוגי עשיר במערכות מידע, תשתיות מחשוב וענן, אבטחת מידע, DR ו- 24 שנות ניסיון והיכרות עם מערכות ERP במגזר התעשייתי, המסחרי והקיבוצי.

"אני מקבל לידיי חברה עם פוטנציאל אדיר והון אנושי מהטובים בישראל" אומר שלמה יעקובוביץ. "מקסופט מציעה שילוב נדיר של מעטפת שירותים מלאה משלב האפיון והפיתוח, דרך ההטמעה וההדרכה, ניהול הפרויקטים ובנוסף, סל פתרונות טכנולוגיים מגוון ותהליכי עבודה מובנים".ההיכרות המעמיקה שלי עם המגזר הקיבוצי והתעשייתי בהם ממוקדת פעילותה של מקסופט, תאפשר לחברה ליישם במהירות את החזון שלי, הכולל המשך שיפור רמת השירות והשקיפות ללקוחותינו, פיתוח טכנולוגי מואץ של מודולים חדשניים בפריוריטי, פתרונות BI לקיבוצים ולמפעלים, הרחבה משמעותית של מעגל הלקוחות וכמובן,העמקת מעורבותה החברתית של מקסופט בקהילה בה היא פועלת".

אלון קולת, סמנכ"ל קבוצת צמח מפעלים הוסיף ואמר כי "אנו בקבוצה רואים במקסופט
כחלק משרשרת הערך והשרות הרחב בניתן הן למפעלים בקבוצה והן לבעלים בפיתוח תשתיות המחשוב בקיבוצים". אנו בטוחים כי שלמה ימשיך להוביל את החברה אל מול האתגרים והחידושים בעולם ויצעיד אותה בהמשך להישגים חדשים.

"אין לי ספק", אומר גיא הוכמן - מנכ"ל חברת ג'יני מבעלי מקסופט, "ששלמה יוביל את מקסופט, את לקוחותיה ואת נבחרת העובדים של ה להישגים טכנולוגיים ולשיתופי פעולה עסקיים יוצאי דופן. הניסיון הרב של שלמה בעולמות התוכן ובמגזרים בהם מקסופט מתמקדת , ישמש מכפיל כוח משמעותי להמשך צמיחת ה העסקית המהירה של החברה ובהזדמנות זו, ברצוני לאחל לו בשמי ובשם כל השותפים, בהצלחה!".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully