וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחדשים: אלו הרהיטים המבוקשים ביותר בתקופת החגים

עודכן לאחרונה: 3.4.2023 / 16:21

אווירת החג שעוטפת אותנו בימים אלו עם התקרבותו של חג הפסח, מביאה לתנועה ערה של צרכנים אל עבר חנויות הריהוט ברחבי הארץ, לחדש ולרענן את סביבתם. מגמת הביקושים הגבוהים לרהיטים לבית מצויה בעליה מאז תקופת הקורונה אך יוקר המחייה מאיים להאט את הצריכה

פינת אוכל דגם בדולינה כולל 6 כסאות מחיר 5890 שח. להשיג ברשת הריהוט והעיצוב שמרת הזורע ובאתר.. הדמיה קרן מאיר,
פינת אוכל דגם בדולינה כולל 6 כסאות, שמרת הזורע./הדמיה קרן מאיר

הביקוש לרהיטים ככלל ממשיך לגדול. מיקוד ועניין רב במוצרים לעיצוב הבית הפך במהלך השנתיים האחרונות למגמה גורפת בקרב הישראלים, כחלק מהשלכות תקופת הקורונה. השהות הארוכה בבתים, גרמה לרצון וצורך לחדש את הריהוט.

הדבר בא לידי ביטוי בגידול של כ-12% במכירות של תעשיית הרהיטים הישראלית ב-2022, שהסתכמו בכ-11.3 מיליארד שקל, לעומת 10.1 מיליארד שקל בשנת 2021.

יחד עם זאת, בחודשים האחרונים ניכרת האטה מסוימת בפעילות. זאת בין היתר, כתוצאה מעליית האינפלציה וההאטה בשוק הנדל"ן, מה שעשוי להשפיע על הביקושים בקרב הישראלים לרהיטים חדשים לקראת בואו של חג הפסח 2023.

אורן הרמבם, מנהל איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה בהתאחדות התעשיינים, המאגד את תעשייני הריהוט בישראל: "השינויים הגלובאליים במהלך השנים האחרונות והשנתיים האחרונות בפרט, הולידו טרנדים ומגמות חדשות בתחום הקרוב ביותר אלינו, ריהוט הבית. תעשיית הריהוט הישראלית נערכה לקראת חג הפסח לייצור משמעותי של מוצרים המשלבים בין הצרכים של הצרכן הישראלי, וטרנדים חדשים בעולם העיצוב, המתאימים לכל בית"

סידור מיטה במלון. CGN089, ShutterStock
מיטה לנוער ומיטה לאורחים, מהרהיטים המבוקשים לקראת החג/ShutterStock, CGN089

זהו הרהיט המבוקש ביותר בתקופת החגים

לפי אורן הרמבם, מוצרים המותאמים לאירוח משפחה וחברים תופסים תאוצה לקראת ובמשך החג: "לקראת החג, אנו מזהים מצד הצרכנים ביקוש גבוה למוצרי ריהוט מעולמות האירוח והשיתופיות. הרהיטים והפריטים הבולטים לעיצוב הבית בימים אלו, הם פינות אוכל גדולות, שולחנות מתארכים, וגם מיטות נוער או מיטה נפתחת, לאירוח של חברים ומשפחה", הוא מסביר.

"המוצר הזוכה לביקוש הגבוה ביותר בחנויות עיצוב הבית בחגים, הוא השולחן המתארך, המאפשר לצרכנים ליהנות מהאינטימיות שהוא מציע, לצד הגמישות והיכולת לארח קבוצת משפחה גדולה", אומר הרמבם ומוסיף, "בעוד השולחן המתארך זוכה לביקוש גבוה כאן בישראל, הודות למנהגי האירוח וההתקהלות בחגים, המוצר אינו קיים במדינות רבות בעולם, מעצם העובדה שמעטות המדינות בהם נוהגים להתכנס אנשים רבים יחד לעיתים קרובות, כמו בישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שולחן אוכל סלפי - זגה פינות אוכל- החל מ-12,390 שקל  6- מטר. סטודיו גולן,
שולחן אוכל 'סלפי' באורך 6 מטרים, זגה פינות אוכל/סטודיו גולן

ייצור ידידותי לסביבה

אז אחרי שהבנו מה נשתנה החג הזה, ומה ההתאמות שתעשיית הריהוט עושה בייצור הרהיטים כיום, אלו מדגישים כי לאורך השנה כולה, ישנו דגש בייצור רהיטים עם מגוון סגנונות על זמניים שמתאימים לכל בית.

הטרנד שתופס תאוצה בביקוש מצד הצרכן, ובהתאם היקף ייצורו גדל, הוא ייצור ידידותי לסביבה, הודות לחזרת טרנד מגמת החזרה לטבע, ולעיצוב בעץ טבעי או ממוחזר.

"גם בתחום הריהוט, אנו מזהים גידול במודעות הצרכן מודע לצורך בשמירה על הסביבה, ואנו מתאימים את החומרים ותהליכי הייצור לברי קיימא, תוך שמירה על איכות המוצר", מציין הרמבם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully