וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחסן הגינה יוצא מהארון: כך תסדרו ותארגנו מחדש את חצר הבית

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 14:14

רובנו עושים סדר לקראת פסח, מרעננים את הבית, נפטרים מחפצים מיותרים ומארגנים את אלו שהחלטנו להשאיר. עם בוא האביב, הסידור מגיע גם לחצר הפרטית כדי להנעים כמה שאפשר את הבילוי התכוף יותר עם משפחה חברים עד לחורף הבא - לשם כך, מצאנו לכם פתרונות אחסון לתנאי חוץ

מחסן גינה כתר דגם ניוטון החל מ 5,999 שקל. כתר,
מחסן גינה כתר דגם ניוטון החל מ 5,999 שקל/כתר

כשמסתיים החורף וניצני אביב באוויר, יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בשטחי הבית החיצוניים, הן לבילוי המשפחתי והן לאירוח.

עם השנים אימצו בעלי החצרות הפרטיות, בשימוש מושכל יותר ומותאם לצרכים שלהם, החללים החיצוניים בבתים מקבלים ביטוי כחדר נוסף בבית שמאפשר לנו לשהות בחוץ, לעבוד או לארח, ויחד עם זאת הם משמשים לאחסון חפצים גדולים שתופסים מקום, בעיקר על מנת לצמצם עומס בחלל הבית הפנימי.

השקעה באבזור ובעיצוב החללים החיצוניים ניכרת, כמו גם הצורך בפתרונות פרקטיים ואיכותיים שיאפשרו ניצול מיטבי של השטחים ואחסון נוח ויעיל של רהיטים, אביזרים ופריטים גדולים, שלרוב גם אין בהם שימוש יומיומי ובכל זאת, נרצה להשאיר אותם נגישים למקרה הצורך.

יעל פרידמן, מומחית ומנהלת שיווק גלובלי של תחום ה- OUTDOOR של כתר, עוזרת לנו לעשות סדר ומשתפת במידע וטיפים שיקלו על בחירת פתרון האחסון המתאים ביותר, לכם ולצרכיכם:

מחסן גינה דארווין של כתר החל מ 2159 שקל. כתר,
מחסן גינה דארווין של כתר החל מ-2,159 שקל/כתר

רכישה מושכלת שתעניק ערך אמיתי

"לפני שנחליט איזה מחסן גינה נכון לנו לרכוש, חשוב להבין מהם הצרכים עבורם נצטרך את המחסן. עפ"י מחקרים צרכניים שביצענו אנו יודעים לומר שרכישת מחסן היא רכישה שמבצעים אחת ל 10-15 שנים, בממוצע. לכן חשוב להכיר את מגוון האופציות ולבחון יתרונות וחסרונות של כל אחת מהן כדי שנוכל לבצע רכישה מושכלת שתעניק ערך אמיתי ושימוש נכון".

בשלב ראשון - מומלץ לבחון את צרכינו האישיים. מה נבקש לאחסן, האם חפצים גדולים או קטנים ומהן הפרופורציות שלהם. לדוגמא, אם ידוע לנו שנרצה לאחסן כסאות הנערמים אחד על השני, שאותם נצטרך להוציא ולהחזיר בתדירות יחסית גבוהה, הצורך שלנו יהיה במחסן שבנוי לגובה כשחזית המחסן פונה לכיוון אליו נוציא את הכיסאות.

כמו כן, הכנסת מכסחת דשא רחבה תחייב דלת כפולה המספקת גישה נוחה למכשירים גדולים. הבנת נתוני אופי הציוד ותדירות השימוש שלנו בו, זה תעזור לנו במיקוד הבחירה הנכונה.

שטח החצר: מומלץ לבחון את גודל השטח הפנוי שיש לנו לטובת המחסן, גם אם החצר מאוד גדולה חשוב לבחון מהן הפרופורציות הנכונות. המחסן צריך להשתלב ולאפשר אחסון נח ונגיש ככל הניתן, במיקום שאינו חוסם אזורים חיוניים בחצר, שנוכל להגיע, להוציא ולהחזיר את הציוד בנוחות, ובשילוב מיטבי גם מבחינת העיצוב והשילוב בחצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מחסן גינה קורטינה של כתר, המחיר: החל מ- 5,499 שקל. כתר,
מחסן גינה קורטינה של כתר, המחיר: החל מ- 5,499 שקל/כתר

לא כמו פעם: מחסנים מעוצבים ומודרניים

בשלב הבא - לאחר שהבנו את גודל המחסן ואת שטח החצר שיש לרשותנו, יש לבחון את סוג המחסן, כיצד בנוי ומהו החומר ממנו עשוי. היתרונות במחסני פלסטיק הם רבים, כמובן בהנחה שהפלסטיק ממנו עשויים ואביזרי הפרזול, איכותיים מספיק. מחסני כתר עשויים מחומרים חזקים, עמידים לאורך שנים ואינם דורשים טיפולי תחזוקה.

לכל המחסנים עמידות מלאה בפני מים, כמו גם בפני נזקי מזג אוויר לרבות הגנה לאורך זמן מקרינת השמש החזקה. אלו תכונות שמאוד חשוב לוודא כי ישנם במחסן אותו נרכוש לטובת שמירה על הציוד אותו נבקש לאחסן.

נראות המחסן - פרמטר נוסף וחשוב הוא עיצוב המחסן, שכן לא מדובר בעניין שולי כאשר הוא "יתארח" אצלנו בחצר שנים רבות. במחקרים הצרכניים של כתר עלה כי צרכנים רבים בישראל מעדיפים מחסן שעשוי מפלסטיק בשל יתרונותיו הרבים במזג האוויר הישראלי, בנראות המזכירה טבע עם תכונות של עץ.

מתוך הצורך הזה פיתחה כתר קולקציה המכילה 5 סדרות שונות, במגוון גדלים ופרופורציות של מחסנים, שמגיעים בעיצוב אסתטי בטקסטורת עץ בגווני עץ, אפור/שחור בסגנון אירופאי לשילוב הרמוני בגינה. בחלקם יש חלונות היקפיים לטובת אור טבעי ומקסימלי, ופתחי האוורור מאפשרים זרימת אויר במחסן.

cortina-mega-איכלוס-אופניים-בתוכו-רקע-של-נוף-עם-אישה_optimized. יח"צ,
קורטינה מגה, מגןן דגמים וגדלים של מחסני גינה לצרכי אחסון שונים, כתר/יח"צ

פתיחה רחבה לכלים גדולים

רכישה איכותית - עמידות המוצר ואיכותו הם שיגדירו את איכות הרכישה, ואת העובדה שנהיה מרוצים ממנה לאורך זמן. אנו נרצה להשתמש בפתרונות אחסון שפותחו בטכנולוגיה מתקדמת, שיבטיחו עמידות מקסימלית בפני כל מזג אוויר, שלא ידהו בשמש ולא יחלידו, ועדיף שלא יהיו זקוקים לתחזוקה כלל.

כיום ישנם מחסנים מתקדמים שבחומר ממנו הם עשויים שולבו חומרים המדמים פעולה של קרם הגנה, אלו מבטיחים עמידות של כ- 10-15 שנים הן בפני טמפרטורות גבוהות במיוחד והן בפני גשמים, ברד ואפילו בפני שלג. כמו כן, היום קיימות טכנולוגיות מתקדמות הכוללת לוחות המחוזקים במתכות וכתוצאה מטכנולוגיה זו המחסנים חזקים ועמידים במיוחד.

רצפת המחסן - מבנה הרצפה של המחסן דורש בחינה אף הוא. אם אנו מעוניינים לאחסן כלים כבדים מכל סוג, מכסחת דשא/אופנועים/אופניים ועוד, נדרש לבדוק את מבנה הרצפה, שאחראי ליציבות המחסן במקרה של אחסון כלים כבדים.

כמו כן, במידה ומאחסנים כלים כבדים או גדולים, כדאי לוודא כי במחסן בנויות דלתות כפולות האפשרות פתיחה מלאה וגישה נוחה לכל פריט ופריט הנשמר במחסן.

מחסן גינה כתר דגם קורטינה מגה. כתר,
נכנסים למחסן: אופניים, מכסחת דשא וציוד לטיפול בגינה,דגם קורטינה מגה של כתר/כתר

אחריות, עמידות וחלוקה פנימית

תקופת אחריות - באופן טבעי, לאחר רכישת פתרון האחסון נרצה שיספק לנו מענה לאורך שנים, כך שכדאי לתת את הדעת גם לתקופת האחריות טרם הרכישה ולוודא מה היא כוללת ומה אורכה.

לסיכום, לפני שנבצע את הרכישה לפתרונות אחסון שיעזרו לנו לעשות סדר ולנצל את החלל הפנוי בשטחי הבית החיצוניים-בחצר, בגינה או במרפסת, נוודא שהמחסן עשוי חומרים איכותיים ועמידים בפני כל נזקי מזג האוויר, שהחלוקה הפנימית שלו חכמה וניתן לאחסן בו פריטים שישמרו היטב ולאורך זמן, שהטכנולוגיה שלו מתקדמת ושהעיצוב אסתטי ומשתלב בחלל הנתון.

מידע ופרטים על מגוון פתרונות האחסון של כתר ניתן למצוא באתר החברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully