וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה ליקוורניק נבחרה לכהן כיו"ר דירקטוריון Max

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 10:44

עו"ד מיה ליקוורניק נבחרה לכהן כיו"ר דירקטוריון קבוצת Max על ידי הדירקטוריון, המינוי ייכנס לתוקף בכפוף לאישורו על ידי בנק ישראל. ירון בלוך ימשיך לכהן כדירקטור ואליו יצטרפו מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, יורם נוה והמשנה למנכ"ל, ערן צ'רנינסקי

מיה ליקוורניק. תמר מוצפי,
עו"ד מיה ליקוורניק, יו"ר דירקטוריון Max/תמר מוצפי

עו"ד מיה ליקוורניק נבחרה לכהן כיו"ר דירקטוריון קבוצת Max על ידי הדירקטוריון. עו"ד ליקוורניק, כיהנה בעבר כשותפה בכירה ומנהלת במשרד עורכי הדין מיתר במשך למעלה משני עשורים והיא בעלת מומחיות בשוק ההון, דיני חברות, דיני ני"ע, ממשל תאגידי, רגולציה פיננסית וניסיון רב בהובלת עסקאות מורכבות בעולם הטכנולוגיה.

ליקוורניק מכהנת כיו"ר דירקטוריון נת"ע, יו"ר דירקטוריון קשת - קרן שיתוף תורמים (חל"צ) ודירקטורית ב"כלל החזקות". בנוסף, ליקוורניק משמשת מרצה בתכנית לתואר שני במשפטים של אונ' תל אביב.

עם העברת השליטה בקבוצת Max לידי קבוצת כלל החזקות, אשר הושלמה בשבוע שעבר, הצטרפו לדירקטוריון Max חברי דירקטוריון חדשים, יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, וערן צ'רנינסקי, משנה למנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית בקבוצת כלל, שמינויים אושר על ידי בנק ישראל, ואליהם יצטרפו בהמשך שני דירקטורים נוספים בכפוף לאישור בנק ישראל. ירון בלוך, יו"ר הקבוצה בשש השנים האחרונות, אשר משמש כיועץ בכיר ל-Warburg Pincus בישראל, ימשיך לכהן כחבר דירקטוריון לצד ענת לוין וד"ר ארנה ברי.

רון פאינרו מנכל מקס. הדר דולן,
רון פאינרו, מנכ"ל Max/הדר דולן

עו"ד מיה ליקוורניק, יו"ר דירקטוריון Max: "אני שמחה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את דירקטוריון Max כחלק מכניסתה של כלל לעולם פיננסי חדש ולטובת הגברת וקידום התחרות בתחום התשלומים והאשראי. אני מודה על האמון המלא של חברי לדירקטוריון ומשוכנעת בפוטנציאל של Max להמשיך להצליח."

רון פאינרו, מנכ"ל Max: "אני מודה לירון ששימש כיו"ר החברה בשש השנים האחרונות על השותפות, ועל שהוביל אותנו בבטחה לאור האתגרים והשינויים הרבים. אני מברך את מיה ואת חברי הדירקטוריון החדשים, בטוח שיחד נמשיך להוביל את מקס לשיאים חדשים."

ירון בלוך, יועץ בכיר ל-Warburg Pincus בישראל: "אני מודה לחברי הדירקטוריון וההנהלה על שיתוף הפעולה הפורה בשש השנים האחרונות, שנים מוצלחות של עשייה מרובה, בהן הפכנו את Max לגוף פיננסי עצמאי, תחרותי ומוביל בענף. אני מאחל הצלחה רבה למיה ולחברי הדירקטוריון החדשים".

  • עוד באותו נושא:
  • max
  • אשראי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully