וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקיון של שר האוצר: איים בתביעה והלך להבריק את הבית

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 13:11

אתמול סערו הרוחות באוצר לאחר שהשר סמוטריץ' איים בתביעות על ההסתדרות בגין השבתת המשק בשבוע שעבר. אלא שבעוד הפקידים מנסים לענות לתקשורת, בחר השר להקדיש את היום לניקיון בביתו. "העובדה שבחר לנקות את הבית במקום לנקות את השולחן היא הזויה" אמר גורם באוצר

ציוץ של סמוטריץ' על ניקיון בבית לקראת פסח. מתוך עמוד הטוויטר של שר האוצר, צילום מסך
"זר לא יבין" כתב שר האוצר, ובאמת במשרד שלו לא כולם מבינים איך הותיר אותם לבד עם כל הנושאים הבוערים על הפרק/צילום מסך, מתוך עמוד הטוויטר של שר האוצר

אתמול עבר יום סוער על משרד האוצר, אחרי ששר האוצר, בצלאל סמוטריץ', הנחה את שלומי הייזלר, מנכ"ל המשרד, להכין תביעת ענק נגד ההסתדרות, וזה הורה לראשי האגפים לאמוד את הנזקים שנגרמו למשק.

המהלך יוצא הדופן הזה, שלא היה כמותו מעולם, עורר תגובות ותמיהות רבות על היתכנות המהלך המופרך, שכן קשה לאמוד נזק שנגרם בשל השבתת עסקים פרטיים. גורם בכיר אמא לוואלה, ש"השר ירד מהפסים". בסביבת שר האוצר הכחישו קיומו של דיון מסודר בנושא וכן תביעה כנגד ההסתדרות, אך סמוטריץ' גינה את השביתה ועודד אזרחים שלהם נגרם נזק כתוצאה מהשביתה, לתבוע את קרן השביתה של ההסתדרות.

אבל מתברר ששר האוצר, שניסה לשפוך מים על הבעירה התקשורתית ובהודעה שהוציא, כאמור, לאחר פניות כתבים, ביקש מהאזרחים שיתבעו את נזקיהם הישירים מההסתדרות (והודיע שיאכוף את אי תשלום השכר לעובדים ששבתו, כדי שאלה יתבעו את שכרם מההסתדרות), לא היה בכלל במשרד, אלא הבריק באקונומיקה את ביתו.

אתמול בלילה צייץ סמוטריץ' בטוויטר: "זר לא יבין את תחושת הסיפוק מהתמונה הזאת, בסופו של יום מלא אקונומיקה וחתכים בידיים. וסליחה מערוץ 14 על ההברזה מהוועידה החשובה היום. זו הסיבה..." לצד תמונה של מטבח מצוחצח.

שר האוצר מאיים לתבוע את ההסתדרות - https://finance.walla.co.il/item/3570206

משרד האוצר | בצלאל סמוטריץ'. אבשלום ששוני, פלאש 90
גורם באוצר: "העובדה שבחר לנקות את הבית במקום לנקות את השולחן שלו לפני חול המועד, שבו לא יהיה במשרד, היא הזויה"/פלאש 90, אבשלום ששוני

"לא מבין את חשיבות תפקידו"

במשרד האוצר, אהבו פחות את העובדה שהם הושארו בקו החזית בעוד השר הממונה טובל באקונומיקה: "זה ששר האוצר עוזר בניקיונות בבית, זה מאוד מרשים", אומר לוואלה גורם באוצר, "אבל העובדה שבחר לנקות את הבית במקום לנקות את השולחן שלו, לפני חול המועד שבו לא יהיה במשרד, היא הזויה.

"השר לא היה נוכח במשרד אתמול, בשיא הבלגן התקשורתי שהוא יזם, ולא הגיע גם היום, כאילו הוא לא צריך לסגור את הכספים הקואליציוניים לקראת ההצבעה על התקציב בסוף מאי ולמנות שורה של תפקידי מפתח כלכליים חשובים: הכלכלן הראשי, מפקח על הבנקים, יו"ר רשות ניירות ערך, מנהל רשות המיסים, הממונה על השכר, מנהל רשות שוק ההון ונגיד בנק ישראל.

זה שהבריז מוועידה חשובה בגלל ניקיונות לפסח, והוא עוד מתגאה בכך, זה לא יאמן, אבל מדאיג שאחרי יותר משלושה חודשים הוא לא מבין את חשיבות תפקידו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully