וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Qualitest רוכשת את Q Analysts האמריקאית, ממובילות תחום בדיקות ה-VR\AR

4.4.2023 / 15:01

ברכישה הגדולה ביותר בתולדות Qualitest , מעמיקה החברה את שליטתה בתחום ה-AR\VR (Virtual and Augmented reality) ותציע לתעשייה הישראלית יכולות מתקדמות בתחום. עם הרכישה יתווספו כ- 600 מהנדסים ובודקי תוכנה לצוות Qualitest

שי ליברמן. יחצ,
שי ליברמן, מנכ"ל קווליטסט ישראל/יחצ

Qualitest, חברת בדיקות התוכנה ובקרת האיכות הדיגיטלית מהמובילות בעולם שנוסדה בישראל ומעסיקה מעל ל-1500 עובדים בארץ, מכריזה היום על רכישת Q Analysts, חברת הנדסת איכות (Quality Engineering) אמריקאית. הרכישה של Q Analysts מוסיפה התמחות משמעותית בבדיקות תוכנה והנדסת איכות לטכנולוגיות מתקדמות וצומחות כדוגמת AR\VR. זוהי הרכישה האסטרטגית השישית של Qualitest בתוך שנתיים והגדולה ביותר בתולדותיה.

באמצעות רכישה זו, Qualitest מעמיקה את אחיזתה בארה"ב, ומוסיפה לארסנל מעבדות בדיקה חדשניות בקליפורניה ובושינגטון, וכן יכולות מתקדמות במרכזי שירות נוספים בארה"ב. כמו כן, מרחיבה קווליטסט את נוכחותה גם בבריטניה, בשוויץ ובהודו. עסקה זו מעצימה את היכולות של Qualitest בשירותי אבטחת איכות ובדיקות של מציאות רבודה/ ווירטואלית/ מציאות מעורבת, בדיקות IoT/מכשירים חכמים ושירותי אבטחת נתוני אמת ( Ground Truth Data assurance services ) לטכנולוגיות AI. Q Analysts, שנוסדה בשנת 2003, שיתפה פעולה לאורך השנים עם כמה מענקיות הטכנולוגיה הגדולות בעולם.

הפתרונות של Q Analysts ישלימו את המומחיות של Qualitest בבדיקות תוכנה והנדסת איכות הפונה למגזרי הטכנולוגיה, השירותים הפיננסיים, הטלקום, שירותי הבריאות, הקמעונאות, המדיה, הגיימינג והתשתיות. הקבוצה המשולבת תמנף את הכישורים הקולקטיביים כדי לספק פתרונות מעשיים, גמישים וחדשניים לאתגרים העסקיים של לקוחות החברה.

"הרכישה תתן מענה לחברות שרוצות לפעול בתחום המציאות הרבודה"

בתוך כך, מעריכים בחברה כי יכולות המציאות הרבודה החדשות יוכלו לעזור לחברות רבות להרחיב את פעילותן בתחום המציאות הרבודה בישראל. בשנתיים האחרונות עולה בישראל הביקוש למומחיות בטכנולוגיות AR / VR, המוטמעות בעיקר בתשתיות עסקיות וביטחוניות.

"הרכישה הזאת תתרום רבות ליכולות של קווליטסט לתת מענה לחברות ישראליות הפועלות או רוצות לפעול בתחום המציאות הרבודה" הסביר היום (ג') שי ליברמן, מנכ"ל קווליטסט ישראל ואירופה. עוד הוסיף שי, שהוא "מאמין שבזכות הרכישה החדשה תוכל קווליטסט להעניק ללקוחותיה יתרון משמעותי בעולמות אלו ולשלב טכנולוגיה זו במגזר הטכנולוגי, הביטחוני, הרפואי, הקמעוני ומגזרים נוספים".

"לא יכולנו לחשוב על דרך טובה יותר להתחיל את השנה החדשה מאשר בתוספת הכישרון והיכולות הגדולים שמצאנו ב-Q Analysts", אמר אנבו מופידאתי, מנכ"ל Qualitest. "רכישה זו מבטיחה שהפתרונות המשולבים שלנו ימשיכו להניב ערך והצלחה עבור הלקוחות הקיימים שלנו, כמו גם לאפשר לנו להרחיב את המומחיות שלנו במגוון רחב יותר של טכנולוגיות ותעשיות משיקות, ולהבטיח את הנדסת האיכות הטובה ביותר ללקוחות הגלובליים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully