וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס מגבירה את קצב גיוס העובדים - תגייס עשרות עובדים חדשים

עינב בן יהודה

4.3.2003 / 11:51

העובדים החדשים ישתלבו בפרויקטים קיימים ובפרויקטים חדשים עליהם הודיעה החברה בחודשים האחרונים; במהלך שנת 2002 פיטרה כ-1,400 עובדים



חברת אמדוקס פנתה לאחרונה לעובדיה בבקשה כי יסייעו לה בגיוס עשרות עובדים חדשים לטובת פרויקטים חדשים ופרויקטים קיימים. החברה, המספקת פתרונות לחיוב לקוחות (בילינג) וניהול קשרי לקוחות (CRM), מתמקדת בגיוס עובדים בתחומים: ג'אווה, PB, UX, C++ ,C.



יש לציין כי אמדוקס, המעסיקה כעת כ-8,500 עובדים ברחבי העולם, מחציתם בישראל, לא הפסיקה את פעולות גיוס העובדים גם ב-2002, שנה בה פיטרה כ-1,400 עובדים בשני סבבים עיקריים. לאורך כל השנה המשיכה החברה בגיוסם של עובדים חדשים, אם כי באופן מצומצם. כעת הגבירה החברה את קצב הגיוס, ולשם כך היא נעזרת במבצעי "חבר מביא חבר" וגיוס באמצעות בתי תוכנה.



דובר חברת אמדוקס מסר בתגובה: "מדובר בגיוס עובדים לפרויקטים נקודתיים המצריכים אנשי מקצוע מסוימים. הגיוס נעשה על פי צורכי החברה".



בחודשים האחרונים דיווחה החברה על מספר פרויקטים חדשים, בהם, כאמור, אמורים להשתלב העובדים שייקלטו. ביניהם חוזה עם מפעילת הסלולר השנייה בגודלה בארה"ב, סינגולר, לשדרוג שירותי הבילינג שלה ל-2.3 מיליון מנויים. היקף העסקה על פי הערכות כ-30-20 מיליון דולר.



בנוסף, החברה הודיעה לאחרונה על חוזה עם חברת SBC, אחת ממפעילות התקשורת הגדולות בארה"ב. על פי החוזה שנחתם לשבע שנים תספק אמדוקס שירותי מיקור חוץ לחטיבת הבילינג בחברה. שווי החוזה נאמד במאות מיליוני דולרים. כמו כן על פי הערכות צפויה החברה לזכות בחוזה נוסף הנאמד בכ-300 מיליון דולר, עם חברת התקשורת האמריקאית ספרינט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully