וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופשים וקונים: במהלך החק, מזנקות המכירות של מוצרי חשמל באילת

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 9:00

ישראלים רבים שיצאו לחופשה חג משפחתית באילת, מתכננים לנצל את ההנחות החגיגיות שיחד עם הפטור מתשלום המע"מ, הופכות למשתלמות לכל הדעות. המכירות של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וסלולר בעיר הדרומית, צפויות לזנק החודש בעשרות אחוזים - בדקנו איפה באילת הכי שווה לקנות

איש קונה טלוויזיה בחנות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה. ShutterStock
קונים בחופשה: במהלך פסח, מכירות מוצרי החשמל יגדלו בעשרות אחוזים/ShutterStock

הצרכנים הנבונים, ידועים בחיבתם למבצעים והנחות, וכאשר הם מונגשים עם פטור מתשלום מע"מ - אז בכלל.

מוצרי החשמל, האלקטרוניקה והסלולר, שנמכרים במאות עד אלפי שקלים, הופכים לנגישים יותר לכיס ואטרקטיביים יותר כשמדובר בתחושת ה-"לא יצאתי פראייר" שהישראליים כל כך גאים לאמץ.

כמו בכל שנה, בתקופות של חגים וחופשות, העיר הדרומית הופכת ל"עיר השופינג". גובה המע"מ שנחסך מאיתנו, במיוחד על פריטים יקרים, הוא משמעותי בהחלט, והנופשים מפנים את הזמן הדרוש וגם את המקום במזוודות או בתא המטען של הרכב ככל שיידרש - הרי בהפרשי המחיר נוכל לנפוש עוד לילה, לשלם על טיסה במקום הנסיעה הארוכה או להתחדש בעוד פריטי לבוש לכבוד העונה שמתחלפת.

שואב אבק אלחוטי של שארק: shark-iz300eu-broom-vacuum-cleaner. יח"צ,
שואב אבק אלחוטי של שארק: shark-iz300eu-broom-vacuum-cleaner/יח"צ

היקף המכירות בענף הסלולר, צפוי על פי מומחים, לעלות בכ-30% ואפילו יותר ומחנויות החשמל הפועלות בעיר נמסר כי המכירות במהלך חודש אפריל (פסח 2023) צפויים לעלות עד 160% - מרשים לא?

אז אם אתם כבר בעניין של חסכון וניצול מקסימלי של הנחות, תעשו לעצמכם טובה ותערכו השוואות מחירים לפני הרכישה, כי בגבולות העיר אילת, הפערים במחיר בין רשתות השיווק השונות - עשויים להיות גדולים.

מנתונים שהגיעו לידינו, ושיחה שערכנו עם רשת חנויות החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע" (סניף אילת כמובן) אכן המכירות עלו בלמעלה מ-150% ואם נצלול לעומקם של נתונים, נגלה שבראש טבלת "המוצרים הנמכרים ביותר",מככבים מוצרים מבוקשים מקטגוריות בולטות, בהן: טלפונים סלולריים, סירי טיגון ובישול של המותג נינג'ה ושואבי אבק אלחוטיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סניף אילת "עולם הקולנוע". יח"צ,
סניף אילת "עולם הקולנוע"/יח"צ

קונים הרבה יותר בהרבה פחות

קטגוריה בולטת בסניף האילתי של רשת "עולם הקולנוע" והפכה לתופעה נרחבת כלעצמה ברחבי הארץ כולה, היא קטגוריית סירי הטיגון, הבישול והגריל של המותג נינג'ה. מוצרי המותג נמכרים בכ-250% יותר מאשר ביתר הסניפים. מוצרים אלו תופסים נתח של כ-25% ממחזור המכירות הכללי של הרשת בקטגוריה.

גם שואבי אבק אלחוטיים ורובוטיים, שמחירם נע בין 1,000 ל-6,000 שקלים, נמכרים הרבה יותר באילת בתקופת החגים. נמכרים בכמויות בסניף של "עולם הקולנוע" בעיר החוף הדרומית, בהשוואה לשאר הסניפים בארץ, בסניף באילת נמכרים 250% יותר וכ-30% מכלל שואבי האבק הנמכרים ברשת.

הקטגוריה הבולטת במיוחד במכירות המהלך החופשה היא הטלפונים הסלולריים "אם משווים רכישות של טלפונים סלולריים באילת לעומת שאר סניפי הרשת בארץ, מגלה שבסניף אילת נמכרם 200% יותר מכשירים, והם מהווים כ-40% ממחזור כלל הרשת בקטגוריה, כלומר 40% מכלל הטלפונים הסלולריים שרשת "עולם הקולנוע" מוכרת - נמכרים באילת".

אנדרואיד או iOS?. ShutterStock
הקטגוריה הבולטת במיוחד במכירות המהלך החופשה היא הטלפונים הסלולריים/ShutterStock

גם הנחות חג וגם פטור ממע"מ

אם נישאר רגע בתחום הסלולר, פנינו לרשת 'פלאפון' כדי לקבל מושג נוסף על המכירות הצפויות בסניף הדרומי ביותר ונענינו כי הצפי למכירות עומד על עלייה של 30% ברכישת סמארטפונים במהלך הפסח ובחול המועד והם כבר נערכים לביקושים הגבוהים.

בשל הביקושים וההיערכות הדרושה, מציעה 'פלאפון' ללקוחותיה, לשריין מראש רכישת מכשיר דרך אתר האינטרנט של החברה, וכך להבטיח כי המכשיר המבוקש יישאר במלאי ולקבלו עם ההגעה לעיר.

חגיגת מבצעים שמקיימים המותגים השונים, מגיעים גם לאילת ולצרכנים מחכות הטבות נוספות שהופכת את הקנייה למשתלמת הרבה יותר.

דרור בהט1. רמי זרנגר,
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון/רמי זרנגר

אילת לבדה מחזיקה ב-15% מכלל המכירות בארץ

פלאפון תציע: משטח טעינה אלחוטי לרוכשים סמארטפון מסדרת אייפון 14; רמקול BT לרוכשים סמארטפון של סמסונג. כמו כן הרוכשים סמארטפון ייהנו מ 15% הנחה על שעוני אי סים והנחות על אוזניות אירפודס וגלקסי באדס.

"הצרכן הישראלי אוהב לרכוש מכשירי סמארטפון חדשים בעת ביקור או חופשה בעיר הדרומית, ליהנות מפטור במע"מ ולחסוך לא מעט כסף במיוחד כשמדובר במכשירי פרימיום כמו אייפון או גלקסי מסדרה S", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון.

"לעיר הדרומית הפטורה מתשלום מע"מ, חלק מרכזי בכלכלה הישראלית ולראייה אילת לבדה מהווה 15% מסך כלל המכירות של סמארטפונים בישראל. אנחנו נערכים לביקושים הגבוהים במהלך החג ואני קורא לכל מי שמתכנן לקנות סמארטפון להזמין מראש דרך האתר, כדי להבטיח את הימצאות המכשירים במלאי".

אילת - השוואת מחירים למוצרים פופולריים בקטגוריות מובילות בין רשתות החשמל השונות. יח"צ,
פערים משמעותיים על מוצרי חשמל פופולריים בחנויות השונות באילת/יח"צ

אל תצאו פראיירים - גם באילת

לקראת היציאה לחופשה שאתם מתכננים בעיר אילת, במידה וחשקה נפשכם להתחדש במוצר חשמלי חדש ויקר, אנו מציעים לערוך השוואת מחירים מבעוד מועד - אומנם, בכל אחת מהן, לא תשלמו את 17% המע"מ שתשתלמו בכל עיר אחרת על מפת מדינת ישראל, אך פערי המחיר בין החנויות השונות באילת, עשוי להיות משמעותי.

השוואה כזו הבאנו פה לדוגמא (המחירים נלקחו מהרשת, ביום 3.4.23) - טעימה קטנה של מחירים עבור המוצרים הנמכרים ביותר עם פערים משמעותיים שמגיעים עד ל-60%.

שימו לב, גם באילת, אל תצאו פראיירים ושימרו על הכיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully