וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמינים במשק הישראלי: חברת הביטוח HOWDEN רכשה את פעילות ביטוח המנהלים והדירקטורים של דוידוף תמורת 2-3 מיליון דולר

גולן פרידנפלד

4.3.2003 / 14:58

כך נודע ל-TheMarker; חברת HOWDEN היא ברוקר של חברת הביטוח לוידס ומהווה חלק מקבוצת Hyperion שלה סניפים באיטליה, ספרד וארגנטינה



חברת הביטוח הבריטית HOWDEN רוכשת את פעילות ביטוח הדירקטורים והמנהלים של חברת הביטוח הפרטית דוידוף תמורת השקעה של כ-2.5 מיליון דולר - כך נודע ל-TheMarker. החברה הבריטית תחזיק 51% מהחברה הנרכשת והיא תנוהל על ידי דני סבר, שניהל את החברה עד כה. HOWDEN היא ברוקר של אחת מחברות הביטוח הגדולות בעולם, לוידס, בתחום ה-D&O) Directors and Officers) ומהווה חלק מקבוצת Hyperion שלה סניפים באיטליה, ספרד וארגניטנה.



מנכ"ל קבוצת Hyperion, דויד האודן, ציין כי הוא מאמין שהשוק הישראלי, ובעיקר שוק ההיי-טק, ימשיך לצמוח והרכישה של חברת הביטוח המובילה בישראל בתחום ביטוח המנהלים והדירקטורים תצליח. רוני דוידוף מבעלי קבוצת דוידוף ציין כי ההשקעה של החברה הבריטית מאפשרת לדוידוף להרחיב את תחומי הפעילות שלה בעולם וכי בעקבות הרכישה צפויה דוידוף להציע ללקוחותיה את הכלים הביטוחיים החדשניים ביותר בתחום.



פעילות ביטוח הדירקטורים הוא אחד התחומים בהם מתמחה חברת הביטוח דוידוף, כך שכמחצית מהחברות הישראליות הנסחרות בחו"ל מבוטחות בסוכנות. בנוסף, בחברה מבוטחים חברות ממשלתיות, קרנות הון סיכון, חברות רואי חשבון גדולות , בנקים, משרדי עורכי דין, בנקי השקעות ועוד. היפריון מתמחה בשירותים מקצועיים, הכוללים תחומי ביטוח אחריות מקצועית, ביטוח נגד פשעי הונאה ופשעים ממוחשבים, אחריות דירקטורים ומנהלים ורשלנות רפואית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully