וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמזגנים עם HISENSE: קבוצת ח.י. תפיץ בישראל את קטגוריית המיזוג

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 9:05

רגע לפני שמזג האוויר יהפוך לשרבי, חתמה קבוצת ח.י. על הסכם רכישה של מלוא זכויות ההפצה בישראל של המותג Hisense בקטגורית מיזוג האוויר, לאחר שהחזיקה במחצית מהן. יו"ר ובעלים של קבוצת ח.י: "מדובר במהלך אסטרטגי שתכליתו חיזוק פורטפוליו המוצרים של החברה"

מזגן ביתי. ShutterStock
מזגני Hisense מספקים מענה לשוק הפרטי והמסחרי, כעת יופצו ע"י קבוצת ח.י/ShutterStock

קבוצת ח.י. המתמחה בשיווק והפצה של מותגים מובילים בתחום החשמל וניהול פרויקטים בתחום האנרגיה, שעד כה החזיקה במחצית מזכויות ההפצה של מוצרי המותג Hisense בקטגוריית מיזוג האוויר, חתמה על הסכם לרכישת מלוא זכויות ההפצה בישראל.

מזגני Hisense מספקים מענה רחב הן לשוק הפרטי והן לשוק המסחרי. Hisense מציעה מגוון סדרות של מזגנים לרבות מזגני Inverter, מזגנים עיליים On / Off, מערכות מיני VRF ופתרונות מיזוג של מערכות VRF מתקדמות.

חברת Hisense נוסדה בשנת 1969 וכיום היא יצרנית מובילה של מערכות מיזוג אוויר, טלוויזיות חכמות, מכשירי חשמל ביתיים ועוד. מוצריה נמכרים למעלה מ- 150 מדינות בעולם, והיא מפעילה 15 מתקני ייצור ו-12 מרכזי מחקר ופיתוח.

כניסת ההסכם לתוקף מותנית כאמור, בקבלת אישור הממונה על התחרות.

מזגן מזגנים. ShutterStock
קבוצת ח.י רכשה את מלוא זכויות ההפצה בקטגוריית המיזוג של המותג Hisense/ShutterStock

חיזוק הפורטפוליו ושיפור סל המוצרים

יוסי סרודי, יו"ר ובעלים של קבוצת ח.י: "מדובר במהלך אסטרטגי שתכליתו חיזוק פורטפוליו המוצרים של קבוצת ח.י. הן בזרוע ההפצה הסיטונאית והן בשילוב בפרויקטים מורכבים. אנו סבורים שמהלך זה יאפשר למקסם את יתרונות הקבוצה וישפר את סל השירותים והמוצרים שלנו לקהל המקצועי ולצרכן הפרטי".

קבוצת ח.י. הוקמה בשנת 1986 ומעסיקה מעל 650 עובדים. הקבוצה כוללת 10 חברות בעלות פעילות מגוונת במספר תחומים: יבוא והפצה של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לשוק הפרטי, העסקי והמוסדי, תכנון וביצוע של פרויקטים בתחום האנרגיה, פתרונות תאורת לד, מערכות מיזוג, קמעונאות, שירות ולוגיסטיקה ונדל"ן.

בין המותגים המיוצגים על ידי הקבוצה: LG, Hisense, Gorenje, ASKO, Amazfit, Sandisk, Western Digital ועוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully