וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו את האפיקומן: עידן 2000 עולה בקמפיין עם פרזנטור חדש

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 8:48

רשת הצעצועים עידן 2000 מתרחבת עם סניפים חדשים ויוצאת לכבוד פסח בקמפיין רחב היקף בכיכובו של פרזנטור חדש לצד טל מוסרי - JOY הקנגורו. דמות הקנגורו המזוהה עם הרשת מאז שנוסדה, זוכה כעת לראשונה לבובה חייה עם מפעיל. המהלך מוערך בכ-1.8 מיליון שקל

קמפיין עידן 2000 עם טל מוסרי/עידן 2000

טל מוסרי והבובה joy, בקמפיין לרשת הצעצועים עידן 2000

קמפיין עידן 2000 עם טל מוסרי/עידן 2000

חג האביב הוא לא רק חג של התחדשות עבור המבוגרים המזוהה עם ניקיונות, שיפוצים ואירוח, הוא גם חג האפיקומן. זוהי אחת מהתקופות החזקות בשנה בענף הצעצועים המהווה כ 15-20% ממכירות שוק הצעצועים. נוסף, זוהי תחילתה של עונת הקיץ המזוהה עם מוצרי חצר, בריכות שחיה וכלי רכיבה למיניהם לילדים.

כעת החליטו ברשת להחיות את בובת הקנגורו JOY המזוהה עם הרשת מאז שנוסדה בשנת 1997. מדובר בהשקעה של אלפי שקלים בפיתוח ויצירת הבובה כאנושית, שיכולה לזוז לרקוד לשיר ולדבר.

הקמפיין החדש של עידן 2000 יעלה באמצעות משרד הפרסום ציבלין לקראת פסח בפריסה רחבה בטלוויזיה, דיגיטל, רדיו, עיתונות וכן בדיוור ישיר של חוברת המבצעים המיוחדת של הרשת בתיבות הדואר בבתי המגורים והחנויות.

החידוש הוא גם בשפה הפרסומית החדשה. האינטראקציה בין טל מוסרי הפרזנטור של הרשת לבין בובת הקנגורו JOY שמשתפים לראשונה פעולה על גבי המסך בדיאלוגים שנונים ומצחיקים. הערכה היא כי הושקעו בו כ-1.8 מיליון שקלים.

בני גרינאפל. מנכל רשתות הצעצועים עידן 2000 וכפר השעשועים. יניב בקרמן,
בני גרינאפל. מנכ"ל רשתות הצעצועים עידן 2000 וכפר השעשועים/יניב בקרמן

לידתו של קנגורו

במקביל להשקת הקמפיין, מציגה הרשת צמיחה, כאשר פתחה בשנה האחרונה 5 סניפים חדשים בערים טירת הכרמל, רעננה, בת ים, הוד השרון ופתח תקווה.

בנוסף, צפויה הרשת לפתוח עד סוף השנה הנוכחית שלושה סניפים נוספים בבאר שבע, בתל אביב ולראשונה תכנס גם לעיר מהמגזר הערבי (רהט).

מהלכי ההתחדשות של רשת הצעצועים כוללת שינוי מרענן בכל הקשור לנראות מודרנית ומתקדמת בחנויותיה. על פי הרשת, מדובר בעיצוב המבוסס על הגברת חוויית הלקוח לצד אמצעי תצוגה חדישים, שימוש בתאורת לד ואלמנטים חדישים נוספים. הסניפים החדשים שנפתחו לאחרונה מבוססים על הנראות החדשה.

לדברי מנכ"ל הרשת בני גרינאפל: "אנו ממשיכים לצמוח ולהוביל את שוק הצעצועים בישראל הן מבחינת תודעת שירות מקצועי ואישי, מגוון והן מבחינת חווית הקניה. בשנה האחרונה הובלנו מהלכים בשידרוג נראות הסניפים החדשים, היצע מגוון של סחורות - ייבוא בלעדי של הרשת של מוצרים עונתיים להמשיך להטיב עם הצרכן עם סחורה איכותית במחירים אטרקטיביים. כעת, אנו שמחים להשיק גם שפה פרסומית חדשה עם "לידתו" של הקנגורו ג'וי שללא ספק הולך להיות מרענן במרקע הטלוויזיה"

הרשת מונה 40 סניפים בגודל 120-600 מ"ר, מופעלת בשיטה של זכיינות ומציעה תמהיל מוצרים רחב צעצועים, משחקים, אופניים, קורקינטים לצד מוצרים עונתיים כדוגמת חפושות לפורים, ציוד לבית הספר, מוצרי ים ובריכות שחיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully