וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: האנרגיות של לוס אנג'לס נוחתות בישראל

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 11:29

מותג האונליין פתח חנות פופ-אפ, המעצב שמכניס את לוס אנג'לס לארון הבגדים, המותג שמפריח את האיריס, המושג היברידי מגיע לעולם היופי, מנקים את הבית ושומרים על העולם, המצעים הלבנים חוזרים ומפעל הסלטים שנולד במסעדה קטנה...

לוס אנגלס כהשראה הקיץ על-פי מייקל קורס. יח"צ חו"ל,
לוס אנג'לס כהשראה, הקיץ על-פי מייקל קורס/יח"צ חו"ל

לוס אנג'לס כהשראה

מעצב האופנה מייקל קורס קיבל השראה מלוס אנג'לס הנחשקת ושטופת השמש, לעיצוב קולקציית קיץ 2023, קורס אימץ את מה שהעיר מציעה, התחבר לרוח ההרפתקנית, חקר את נווה המדבר העירוני ויצר קולקציה מתוחכמת שכולה זוהר קייצי ונינוח, המשלבת איזון רענן בין חספוס אורבני לסגנון מלוטש המתמזגים באלגנטיות.

בקולקציה בלייזרים מחויטים, שמלות מחמיאות, פריטי דנים, מכנסיים רחבים ונוחים, טופים סרוגים ופלטת צבעים ניטרליים עם נגיעות של כתום, הדפסי שרשראות ופסים בכחול-בז' ואביזרים משלימים כמו כובעי קש, חגורות מותן, נעלי סניקרס וסנדלים.

בין דגמי התיקים המובילים: הדגם האייקוני "אסטור" שהושק לראשונה ב-2004 בניו-יורק, מקבל העונה גרסה מחודשת, התיק עוצב כהומאז' לתחנת הרכבת אסטור פלייס בה עומד פסל הקוביות שתכנן האמן טוני רוזנטל והקו המפריד בין גריניץ' וילג' לאיסט וילג'-שתיים מהשכונות האהובות על קורס.

התיק מגלם את הזוהר הספורטיבי שאפיין את תחילת המילניום ונראה רלוונטי לעידן הנוכחי. הקווים הנקיים ואמנות העור היוקרתית, מייצגים את המראה המלוטש של האפ-טאון, האבזמים והניטים מוסיפים אדג' קשוח של דאון טאון; GIGI-קבוצת תיקים המתבססת על מוטיב מונוגרמת האמפייר, מוטיב שקורס צייר על מפית במהלך ארוחת-ערב עם חברים, בשילוב ג'קארד המזוהה עם בית האופנה, המוטיב הגרפי עשוי מבד פשתן רך המיוצר בטכניקה שבה הדוגמה נארגת לתוך הבד על נול.

ג'יג'י הוא תיק טוט עדכני ורב שימושי בגוני בז', שחור או קרם וניל עם שתי ידיות אחיזה ורצועת קרוס רחבה; דגם HAMILTON וגרסת המיני קיבלו העונה גרסאות חדשות מעור קלוע בטכניקת שתי וערב המככבת גם בסנדלים שטוחים.

להשיג בחנויות הדגל של המותג ובאתר פקטורי.

לוס אנגלס כהשראה הקיץ על-פי מייקל קורס. יח"צ חו"ל,
לוס אנג'לס כהשראה, הקיץ על-פי מייקל קורס/יח"צ חו"ל

האיריס בגני

המותג היוקרתי LANCÔME, משיק את הבושם החדש IRIS ABSOLU LA VIE EST BELLE - מהדורה מיוחדת לבושם האייקוני LA VIE EST BELLE. בקמפיין החדש, מגייס המותג לראשונה את שגרירות המותג סביב ג'וליה רוברטס, המוזה שלו, שמזמינה את השגרירות, לתמוך בהצהרה מאוחדת של אושר.

בסדרת סרטוני וידאו, הן מדברות מעומק הלב ומשתפות בחזון האותנטי והספונטני שלהן על החיים ועל מה שהופך אותם ליפים עבורן, הן פותחות את הלב ומזמינות כל אחת להשתמש בקול שלה ולקחת חלק בחגיגה עולמית של יופיים של החיים ותזכורת לכך שהחיים הם מה שאנחנו עושות מהם.

הניחוח הוא שיר הלל לפרח האיריס האייקוני שלו בווריאציה חדשה, בריכוז גבוה פי 10 מהבושם המקורי.

להשיג באתר לנקום והנקודות המכירה ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
האיריס בגני הכוח הנשי של לנקום. יח"צ חו"ל,
הפרח בגני? איריס, הכוח הנשי של לנקום/יח"צ חו"ל

סטייל בקניון

STYLE RIVER- מותג הבית של אתר ONE PROJECT, נוחת בחנות פופ-אפ סטיילסטית, המותג המייצר אופנה כחול לבן בניחוח בינלאומי, מתכתב עם מגמות אופנה עדכניות, זו פעם ראשונה שהמותג יוצא מתחומי הדיגיטל לחנות פיזית.

קולקציית אביב-קיץ 2023 מורכבת מפיסים ייחודים של מכנסיים, חולצות, וווסטים, פריטי דנים ועוד בגוני לבן, בג', קאמל ובמחיר נגיש.

להשיג בחנות בקניון עזריאלי תל-אביב שתפעל כחודש.

סטייל בקניון Style River מגיע לקניון. עמית מוזר,
סטייל בקניון: Style River הגיע/עמית מוזר

יופי היברידי

מותג הטיפוח הקוריאני erborian שפרושו עשבי מרפא מהמזרח ומתמחה במוצרי טיפוח נחת בישראל, המותג שבבעלות "לאוקסיטן" העולמית, מייצר דור חדש של מוצרי טיפוח היברידיים המשלבים איפור וקוסמטיקה, בטכנולוגיה מתקדמת, לצד מסורת קוריאנית עתיקת יומין עם רכיבים מסורתיים, במטרה להנגיש ולפשט את שגרת הטיפוח עם מוצרים מדויקים.

השיטה דוגלת ב-3 שלבים: דיטוקס, בוסט, ופיניש שנועדה לזקק את שגרת הטיפוח ליעילה ומדויקת לסוג העור, מצבו וצרכיו, משלב הניקוי. מטרת החברה היא לייצר מוצרים חדשניים ואפקטיביים שיחזירו לעור את היופי החבוי בו-פחות כיסוי ויותר עור.

להשיג באתר החברה בישראל, בחנות בעזריאלי שרונה תל-אביב ובחנויות לאוקסיטן ברחבי הארץ.

יופי היברידי עם מותג erborian. יח"צ,
יופי היברידי עם מותג erborian/יח"צ

מנקים ומטהרים

קרליין משיקה סדרת מוצרים לניקוי הפנים המשלבת טכנולוגיה מיסילרית המסירה איפור, שומן ולכלוך מהעור, מטהרת ומעניקה לחות. בסדרה מוצרי ניקוי הפנים ומוצרים דו-פאזים להסרה ממוקדת של איפור עיניים ושפתיים. הפורמולה הבסיסית מכילה קומפלקס חומצה היאלורונית, סרמידים, סיקה ומרכיבים הידרוסולים ממקור טבעי המרגיעים ומסייעים בחיזוק מערך ההגנה של העור ומסייעים במניעת אובדן לחות.

בסדרה: מים מרעננים, חלב פנים, מסירי איפור דו-פאזיים לעיניים (פטל, למון גראס, הממליס, מורינגה, קמומיל, ורדים) נקיים מרכיבים העלולים לגרום לגירוי או רגישות בעור, פארבנים, סולפטים ושמן מינרלי שנבדקו דרמטולוגית.

להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות ובאתר.

מנקים ומטהרים עם קרליין. טל אזולאי שי ארבל,
מנקים ומטהרים עם קרליין/טל אזולאי שי ארבל

תופסים שלווה

מותג העיצוב והלייף סטייל TAKE A NAP משיק לרגל האביב קולקציית מצעים חדשה.

הקולקציה כוללת את הסדרה הלבנה הקלאסית החלקה וסדרה לבנה רקומה בצבע אבן או צבע אפור; סדרת ציפיות 100% כותנת סאטן-לא מבריקה; שמיכות DREAM מעבר קלילות מבד כותנה אורגני נעים; חלוקי רחצה לנשים ולגברים; bamboo דיפיוזר -Inspire Black- נר FEEL טבעי בצנצנת זכוכית עם מכסה וגם מגוון מארזי חג מהודרים.

תופסים שלווה עם מותג TAKE A NAP. יח"צ,
תופסים שלווה עם מותג TAKE A NAP/יח"צ

קיימות הולנדית

המותג ההולנדי קינפיל לניקוי וטיפוח הבית, משיק סדרת מוצרים ברוח הקיימות, עם הפחתה בשימוש בפלסטיק, שימוש ברכיבים נקיים וניחוחות טבעיים ושם לעצמו למטרה הקניית שינויים קטנים במטרה לייצר שינוי סביבתי.

ראשונה מושקת סדרת מוצרי ניקיון לבית במיכל התזה מזכוכית איטלקית לשימוש חוזר ללא הגבלה, תמציות הניחוחות מגיעות בבקבוקוני זכוכית מתכלים הנמהלות במי ברז אל כלי הזכוכית. ארבעת הניחוחות מופקים מתמציות ארומטיות ושמנים מהצומח כשמהדורת ריחות במהדורה מוגבלת, מושקת פעמיים בשנה.

בקולקציית הבית 4 מוצרי דגל לניקוי יסודי של כל חומר ומשטח. המוצרים בטוחים לשימוש בקרב נשים בהריון ילדים וחיות, טבעוניים, אינם מכילים שמן דקלים, אלומיניום, פורמלדהיד, פתלט, שמנים מינרליים, פרבן, סיליקון, SLS, סולפט, טולואן או סבון.

להשיג בלעדית באתר OH!GLOW: וברשת טולמנס.

קיימות הולנדית מותג Kinfill נוחת בישראל. יח"צ,
קיימות הולנדית: מותג Kinfill נוחת בישראל/יח"צ

מרימים לחגים

יקב טפרברג משיק 2 יינות: אסנס רוזה 2022 בגוון סלמון בהיר, נגיעות של פירות טרופיים ומינרליים, בחמיצות מאוזנת, יין רענן בעל רכות נעימה ופטיט ורדו לגסי 2018 יין בצבע אדום כהה כמעט שחור אטום, עוצמתי ובעל ארומות עשירות של פירות שחורים, שזיף, נגיעות טבק, קפה ועץ אלון. היין רך בעל גוף מלא ,כמעט לעיס מאוזן ובעל סיומת ארוכה וטובה.

יקב רמת חברון, המשווק על-ידי חברת א.ג.ת.ד, משיק בציר חדש של הר חברון רזרב קברנה סוביניון 2018 מענבי קברנה סוביניון אשר נבצרו ב 3 חלקות כרמים שונות הממוקמות בהרי יהודה בגובה של 800 עד 1050 מטרים.

להשיג ברשתות השיווק וחנויות האלכוהול המובחרות.

מרימים לחגים בטפרברג וברמת חברון. יח"צ,
מרימים לחגים בטפרברג וברמת חברון/יח"צ

מים באהבה

מי עדן משיקים כ-120,000 בקבוקים במהדורה מיוחדת, בשת"פ ארגון "פתחון לב" המסייע לאלפי משפחות נזקקות, עליהם מתנוססת בגדול המילה LOVE שהמסר המרכזי שלהם הוא-הכוח לשנות.

עד ה-31.5 יימכרו בקבוקי 1 ליטר המיוחדים, כל ההכנסות מהמכירה יועברו קודש למשפחות פתחון לב.

להשיג ברשתות קבוצת ביתן לרבות מגה בעיר, יינות ביתן, שוק מהדרין וכו'.

מים באהבה ממי עדן ופתחון לב. יח"צ,
מים באהבה ממי עדן ופתחון לב/יח"צ

סלטים עם היסטוריה

לפני כ-54 שנים, סבא עותמאן דיאב ז"ל, פתח מסעדה קטנה בכפר טאמרה, שגולת הכותרת הייתה טחינה שרקח במיוחד, ב-1999, הדור השלישי שהמשיך לתפעל את המסעדה, זיהה את הפוטנציאל שבטחינה והקים את מפעל הסלטים עותמאני, כשלצד הטחינה שמתכונה הסודי נשמר עד היום, פותחו מגוון סלטים מצוננים מתוצרת חקלאית ישראלית טרייה, באיכות גבוהה ובטעם של בית.

בין הסלטים: חומוס קלאסי ואקסטרא חריף, בלאדי ומסבאחה; תירס במיונז; טורקי; כרוב אדום במיונז; קולסלאו; חציל במיונז; טחינה עם חצילים, שום כתוש וסחוג חריף. הסלטים ידידותיים גם לטבעוניים עם הסימון "וייגן פרינדלי".

להשיג ברשתות הגדולות ברחבי המגזר הערבי בצפון, ובערים מרכזיות בארץ. ברשת דבאח, מרכזה (מרכז המזון בירכא ובנוף הגליל), רשת קינג סטור, כלבו סמארה, ורשת מאי מרקט.

סלטים עם היסטוריה. גליה אבירם,
סלטים עם היסטוריה/גליה אבירם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully