וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחליף נוסף לוורנר: חברות הכבלים חתמו על הסכם עם אולפני פוקס

רוני קורן-דינר

4.3.2003 / 15:27

בעקבות ההסכם ישודרו בקרוב בערוץ 3 הדרמות מלאך שחור ורוזוול, הסיטקום כן מותק ושידורים חוזרים של שיקגו הופ ואלי מקביל; הכבלים חתמו על הסכמי רכש גם עם אולפני MGM ופרמאונט

חברות הכבלים ממשיכות לחפש ספקים חלופיים לסדרות של אולפני וורנר. לפני כמה ימים נחתם הסכם רכש חדש עם אולפני פוקס. הסכם זה מצטרף להסכמי רכש נוספים שנחתמו לאחרונה בין חברות הכבלים לאולפנים האמריקאים הגדולים MGM ופרמאונט.

בעקבות ההסכם עם פוקס ישודרו בעתיד הקרוב סדרות חדשות בערוץ 3, בהן הסדרה מלאך שחור (Dark Angel) של במאי הסרטים טיטניק ובלייד ראנר, ג'יימס קמרון. מלאך שחור היא סדרת דרמה בדיונית המתרחשת בעתיד הקרוב, כשארה"ב נמצאת בעידן פוסט-אפוקליפטי. עוד סדרת דרמה בדיונית של פוקס שתעלה בקרוב על מסך ערוץ 3 היא רוזוול, העוקבת אחר חייהם של שלושה בני נוער בעיר רוזוול שבניו-מקסיקו, שניחנו בכוחות מיוחדים.

עוד רכשו הכבלים מפוקס את כן מותק, קומדיה משפחתית שבמרכזה שני זוגות, קרובי משפחה, בעלי השקפת עולם שונה על חיי משפחה וגידול ילדים. כמו כן נרכשו מאולפני פוקס שידורים חוזרים של כל פרקי הסדרה אלי מקביל וכל פרקי הסדרה שיקגו הופ שישודרו ברצועה יומית.

בדצמבר הגישו אולפני וורנר תביעה נגד חברת ערוצי זהב (שטיפלה בסדרות הרכש מטעם כל חברות הכבלים) על סך 17 מיליון דולר. בין הסדרות של וורנר ששודרו בערוץ 3 ניתן למנות את הבית הלבן, הכי גאים שיש, הסופרנוס, בנות גילמור, דרו קארי, חברים, ER ועוד.

האולפנים הפסיקו הספקת פרקים חדשים של הסדרות הללו לישראל ודרשו הפסקה מיידית של שידור הפרקים הקיימים. לפני כמה שבועות חברת ערוצי זהב אף שכרה את שירותיו של משרד עורכי דין אמריקאי, שיסייע לה בהליכים בארה"ב. לפי שעה לא הורדו הסדרות בישראל, אולם שידור הפרומו המוביל של ערוץ 3 "הסדרות הטובות ביותר בעולם" הופסק, וכעת פועלים בחברות הכבלים למצוא ספקי תוכן חלופיים באירופה ובארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully