וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעודדת מצוינות: פלייטיקה ממשיכה להעניק חסות לקרן מצטייני יוצאי החברה החרדית

9.4.2023 / 11:58

מעניקה חסות לקרן "יוצאים למצויינות" המסייעת לסטודנטים וסטודנטיות מצטיינים יוצאי החברה החרדית ומנוהלת ע"י פרופ' גבי ברבש וג'ודי שלו

פלייטיקה. טל שחף,
פרופ’ גבי ברבש, ג’ודי שלו, זיוה שלום, משפחת שטיינמיץ התורמים של הקרן, הסטודנטים והסטודנטיות/טל שחף

חברת המשחקים הגלובלית, פלייטיקה (Playtika), חוגגת את המחזור השני של קרן "יוצאים למצויינות", אשר מעודדת מצוינות ומעניקה מלגות לימודים לסטודנטים מצטיינים, יוצאים ויוצאות מהחברה החרדית. פלייטיקה נותנת חסות לקרן ומלווה את הפעילות שלה מתחילתה. האירוע התקיים במשרדי פלייטיקה בהרצליה בנוכחות משפחת שטיינמיץ התורמים של הקרן, מנהלי ועובדי החברה, הסטודנטים והסטודנטיות.

"אנחנו מברכים את הסטודנטים והסטודנטיות שהשתלבו במחזור השני של הקרן" אמרה זיוה שלום, סמנכ"לית רווחה ופרויקטים מיוחדים גלובליים בפלייטיקה. "תמיכה בקהילה מהווה עבורנו ערך מרכזי ואנחנו פועלים באופן שוטף ורחב. פלייטיקה תומכת במגוון רחב של עמותות ופעילויות המיועדות לאוכלוסיות שונות בחברה הישראלית, ביניהם ילדים הזקוקים לטיפול רפואי, קשישים, ניצולי שואה, נוער בסיכון, סטודנטיות וסטודנטים יוצאים בשאלה".

הקרן "יוצאים למצויינות" הוקמה ומנוהלת ע"י פרופ' גבי ברבש וג'ודי שלו, יוצאת החברה החרדית וחברת וועד מנהל ב"יוצאים לשינוי". הקרן פועלת בתמיכתה של משפחת שטיינמיץ, ובשיתוף פעולה עם יוצאים לשינוי. "יוצאים למצויינות" מעניקה מלגות במימון של עד 50,000 לשנה אקדמית, ומאפשרת רווחה כלכלית ובסיס תמיכה משמעותי להשתלבותם בעולם התעסוקה ובחברה הכללית. זו תוכנית המילגות הראשונה שמיועדת ליוצאים ויוצאות בשאלה, שהוכיחו הצטיינות במכינות הפרה-אקדמיות למרות שלא למדו לימודי ליבה.

ג'ודי שלו מייסדת ושותפה בקרן "יוצאים למצויינות", אמרה "כחוזרת בשאלה, אני יודעת כמה זה קשה עד בלתי אפשרי ליוצאים בשאלה חסרי "השכלת ליבה" להתקבל למסלול אקדמיה ולימודים, ועוד ללא תמיכה כלכלית, או עורף משפחתי. הקמנו את התוכנית הזו, ע"מ להקל עליהם בדרך, שלא יעברו מה שאני עברתי. החזון שלנו למען הזדמנות טובה יותר עבור היוצאים בשאלה בעוברם צד לחברה החילונית, ועל החיוניות של ההשכלה כתנאי להשתלבות בחברה הישראלית. המשתתפים בתכנית שלנו הם מיטב המוחות של החברה הישראלית. הצלת הפוטנציאל האבוד הזה, פרט לכך שהיא מצווה אנושית אישית, היא גם משימה חברתית - לאומית".

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully