וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מניות השבבים מובילות את העליות במגזר הטכנולוגיה; יצרניות הרכב יורדות

דפנה מאור

4.3.2003 / 16:42

ג'נרל מוטורס ופורד יורדות בכ-2% בעקבות המלצת מכירה של דויטשה בנק; נקסטל יורדת בעקבות מכירת מניות שלה ע"י מוטורולה



בורסות וול סטריט ממשיכות בנדנדת-עיראק בעקבות אי הוודאות לגבי מלחמה אפשרית במפרץ. מניות השבבים רושמות מגמה חיובית קלה, התומכת במדדי הטכנולוגיה. במניות הבלו צ'יפ שינוי מזערי ומגמת ירידה במניות הרכב.



המשקיע המיליארדר וורן באפט אמר אמש כי כמעט כל המניות עדיין יקרות מדי גם אחרי שלוש שנים של ירידות בשווקים, וכי אין בכוונתו לרכוש עוד מניות של חברות שבהן הוא כבר מושקע באמצעות ברקשייר האתוויי (סימול BRKA), חברת ההחזקות שבבעלותו.



אקוסטאר, חברת הטלוויזיה בלוויין השנייה בגודלה בארה"ב, רשמה הפסד נקי של 175.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי. הגידול בהפסד נבע מתשלום חד פעמי של 690 מיליון דולר בו פיצתה את יוז אלקטרוניקס על ביטול המיזוג ביניהן.



חברת הסלולר נקסטל (סימול NXTL) יורדת ב-1.7% לאחר שמוטורולה הודיעה כי מכרה נתח של 108 מיליון מניות של נקסטל. שווי נתח זה הוא 1.4 מיליארד דולר נכון לסגירה אמש. המכירה נעשתה במטרה לממש רווח שרשמה מוטורולה על השקעתה.



פורד, יצרנית הרכב, יורדת ב-1.7% לאחר שדויטשה בנק הוריד את הדירוג עליה ועל מתחרתה ג'נרל מוטורס ל"מכירה" מ"החזק". מניית GM יורדת ב-2%.



חברת מרתה סטיוארט (סימול MSO) עברה להפסד נקי של 2 מיליון דולר בעקבות פרשיית אימקלון בה הסתבכה המנכ"לית ומייסדת החברה, מרתה סטיוארט. בנוסף הודיעה כי תצמצם את פעילות המסחר המקוון שלה והמסחר בקטלוגים, והורידה את תחזיותיה. למרות כל זאת עולה מנייתה ב-13.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully