וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני אורן מונה למנכ"ל חברת CoderZ

10.4.2023 / 11:51

CoderZ הינה חברת הבת של רובוגרופ המובילה בשוק ה- Ed Tech בישראל ונסחרת בת"א. אורן מביא איתו ניסיון של 25 שנה בתחום ההדרכה והחינוך

טוני אורן. יחצ,
טוני אורן/יחצ

CoderZ, פלטפורמת רובוטיקה ו-STEM עטורת פרסים המבוססת ענן, הודיעה כי טוני אורן יכהן כמנכ"ל החברה בארצות הברית.

לאורן ניסיון רב במכירות, שיווק וכן מנהיגות ופיתוח עסקי. אורן מגיע לחברת CoderZ מחברת Festo Didactic, ספקית ציוד ופתרונות לחינוך טכנולוגי, שם מילא מספר תפקידים ניהוליים שהאחרון ביניהם הוא סמנכ"ל חטיבת המכירות בצפון אמריקה. לפני כן, כיהן כמנהל פיתוח עסקי ושותפויות. בעברו ניהל אורן תפקידי ניהול רבים גם בחברת האם של Festo Didactic, ספקית מובילה של טכנולוגיית אוטומציה, ציוד ופתרונות לחינוך תעשייתי וטכני.

"לטוני ניסיון עסקי רב שנים ומומחיות בתחומים רבים בחינוך הטכנולוגי" אמר יורם דויטש, יו"ר דירקטוריון ומנכ"ל רובוגרופ, חברת האם של coderZ. "אנו שמחים לקבל לחברה עובד מסור עם ניסיון רב בתחומי הליבה של CoderZ ואנו מאמינים שטוני ייקח את החברה לשלב הבא ויוביל אותנו לצמיחה בהכנסות וברווחים".

"אני גאה להיות המנכ"ל החדש של CoderZ" אמר אורן. "מדובר בחברה אשר מחוללת מהפכה בתחומי הSTEM- ומדעי המחשב באמצעות רובוטיקה ותכנות. אני מחויב להשתמש בכל התובנות שצברתי בלמעלה משני עשורים במגזר החינוך התעשייתי והטכנולוגי, ולחזק עוד יותר את העבודה המצוינת שכבר נעשתה בחברה במטרה לתמוך ולשתף פעולה עם מחנכים תוך סיוע והעמקת ההבנה של התלמידים ברובוטיקה ותכנות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully